Gå til innhold

Juli 2018


Alveola

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Termin 01.07 her :) Formen er grei her, ømme pupper og økende tendens til kvalmebølger..

Har vært på tidli UL i uke 5+1. Så bare en plommesekk og antydning til det som skulle bli embryoet. Kjenner på lysten til å ta ny UL for å få se et bankende hjerte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må jeg nok takke for meg. Var på UL idag pga blødningene, og det var ikke noe igjen. Har blødd i to dager og UL viste at kroppen hadde støtt det ut. 

Utrolig kjipt, men mistet flere ganger tidligere, så var ikke noe nytt..Dessverre!

Lykke til alle sammen, måtte spirene deres klamre seg fast  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Nile76 skrev:

Da må jeg nok takke for meg. Var på UL idag pga blødningene, og det var ikke noe igjen. Har blødd i to dager og UL viste at kroppen hadde støtt det ut. 

Utrolig kjipt, men mistet flere ganger tidligere, så var ikke noe nytt..Dessverre!

Lykke til alle sammen, måtte spirene deres klamre seg fast  :)

 

 

Så trist kjære deg! Varme tanker 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nile76 skrev:

Da må jeg nok takke for meg. Var på UL idag pga blødningene, og det var ikke noe igjen. Har blødd i to dager og UL viste at kroppen hadde støtt det ut. 

Utrolig kjipt, men mistet flere ganger tidligere, så var ikke noe nytt..Dessverre!

Lykke til alle sammen, måtte spirene deres klamre seg fast  :)

 

 

Så trist :( 

Anonymkode: 5febe...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver meg også forsiktig inn her. Gravid med søskenforsøk nummer tre, og har termin 19.7. Mistet sist gang i uke 6, så er litt mer spent nå enn tidligere. 

 

Og til deg som spurte hvilken uke du er i; er du 4+5 er du i femte svangerskapsuke☺️ (Akkurat som århundrene; det 16. århundre er 1500-tallet😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg prøver meg også forsiktig inn her. Gravid med søskenforsøk nummer tre, og har termin 19.7. Mistet sist gang i uke 6, så er litt mer spent nå enn tidligere. 

 

Og til deg som spurte hvilken uke du er i; er du 4+5 er du i femte svangerskapsuke☺️ (Akkurat som århundrene; det 16. århundre er 1500-tallet😜)

Gratulerer så mye, krysser fingrene for denne gangen :) 

takk for informativt svar om uker :D 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange andre som opplever mensmurringer? Kommer hver gang jeg har sittet stille en stund, og så reiser meg og går litt rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Mange andre som opplever mensmurringer? Kommer hver gang jeg har sittet stille en stund, og så reiser meg og går litt rundt. 

Ja det murrer og «jobber» her og. Ikke tenkt over i hvilke sammenhenger men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir også med her! 😊 Har foreløpig  termin 21. Juli.. Jeg mistet i september i uke 8. Dette er forsøk på første barn! Spent nå!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært noe nytt om meg selv. Jeg må være en av verdens mest utålmodige mennesker, for jeg skulle helst vært i uke 10 eller 11 helst i går 😂 er i uke 11 på julaften, og det føles ikke så lenge til julaften, men når jeg tenker på at det er 7 uker til så går det sååå sent 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Jeg har lært noe nytt om meg selv. Jeg må være en av verdens mest utålmodige mennesker, for jeg skulle helst vært i uke 10 eller 11 helst i går 😂 er i uke 11 på julaften, og det føles ikke så lenge til julaften, men når jeg tenker på at det er 7 uker til så går det sååå sent 🙃

Jeg er så enig!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg blir også med her! Foreløpig termin 21.7. Er fortsatt i sjokk! Står på venteliste for ivf og hadde aldri trodd vi skulle få dette til på egenhånd 😳 Jeg har pcos med sykluser opp til 85 dager. Plutselig fikk jeg «normale» sykluser ned i 30 dager, og da satt den gitt! 😄 Håper den klamrer seg fast! 🤞🏼 Dette er første barnet for både mannen min og meg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Rullgardin skrev:

Hei! Jeg blir også med her! Foreløpig termin 21.7. Er fortsatt i sjokk! Står på venteliste for ivf og hadde aldri trodd vi skulle få dette til på egenhånd 😳 Jeg har pcos med sykluser opp til 85 dager. Plutselig fikk jeg «normale» sykluser ned i 30 dager, og da satt den gitt! 😄 Håper den klamrer seg fast! 🤞🏼 Dette er første barnet for både mannen min og meg ☺️

Så deilig at dere slapp IVF! Håper alle spirene her inne holder seg godt på plass og blir nydelige sommerbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillevenn17 skrev:

Jeg har lært noe nytt om meg selv. Jeg må være en av verdens mest utålmodige mennesker, for jeg skulle helst vært i uke 10 eller 11 helst i går 😂 er i uke 11 på julaften, og det føles ikke så lenge til julaften, men når jeg tenker på at det er 7 uker til så går det sååå sent 🙃

Haha du er langt fra den eneste! Håper jeg klarer å roe ned etter de «magiske» 12 ukene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minken89 skrev:

Så moro! Men er det bombesikkert at ingen får typ «Kari Nordmann har blitt med i gruppen termin juli 2018» i feeden sin? 😂🙈 litt noia bare

Tror og håper ikke det:legrine: Tror det er sånn at folk bare får vite om det dersom de søker opp gruppa og sjekker hvem som er medlem :) Kunne gjort gruppa hemmelig, men da er det jo ingen som får søkt opp gruppa og blitt medlem :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, lyccke skrev:

Tror og håper ikke det:legrine: Tror det er sånn at folk bare får vite om det dersom de søker opp gruppa og sjekker hvem som er medlem :) Kunne gjort gruppa hemmelig, men da er det jo ingen som får søkt opp gruppa og blitt medlem :sjokkert:

Kan du si fra når du vet helt sikkert? ellers må jeg vente litt med å melde meg inn:nigo:

Anonymkode: 5febe...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...