Gå til innhold

Juli 2018


Alveola

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Ninni84 skrev:

Hei damer!! Send meg en pm med navnet deres på FB så får jeg lagt dere til I gruppen. Den ble gjort hemmelig fordi mange ville ikke at det skulle være synlig for alle at de ventet barn.

Lurt! For jeg ble nettopp lagt til på en Dansk fb-side🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Ninni84 skrev:

Hei damer!! Send meg en pm med navnet deres på FB så får jeg lagt dere til I gruppen. Den ble gjort hemmelig fordi mange ville ikke at det skulle være synlig for alle at de ventet barn.

Da har jeg sendt deg en forespørsel her inne☝🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med dere her inne?  Er alle kun på facebook nå? Jeg har ikke kommet så langt. 

Har dere vært på den ordinære ul? Jeg skal i neste uke. Magen begynner så smått vokse litt men heldigvis har jeg ikke lagt på meg noe enda men det kommer vel...må nok ut skaffe meg noen bukser å vokse i.  Kjekt hvis det fortsatt er noen her inne 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Hvordan går det med dere her inne?  Er alle kun på facebook nå? Jeg har ikke kommet så langt. 

Har dere vært på den ordinære ul? Jeg skal i neste uke. Magen begynner så smått vokse litt men heldigvis har jeg ikke lagt på meg noe enda men det kommer vel...må nok ut skaffe meg noen bukser å vokse i.  Kjekt hvis det fortsatt er noen her inne 😉

Hei. Ul på fredag 19+3 da😁😁 ellers går det bra..magen er blitt stor,2 gangs gravid!

går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 (!!!!!!!!!!) kg opp allerede her (tynn i utgangspunktet), hjelpes. Lita jente i magen. 20+4 i dag, alt fint:-) Bekkenløsning herfra til himmelen og tilbake, men det går bra:-)

Anonymkode: edded...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

10 (!!!!!!!!!!) kg opp allerede her (tynn i utgangspunktet), hjelpes. Lita jente i magen. 20+4 i dag, alt fint:-) Bekkenløsning herfra til himmelen og tilbake, men det går bra:-)

Anonymkode: edded...a54

11 kg her! Ei uke mindre enn deg😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...