Gå til innhold

Juli 2018


Alveola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så gøy at flere melder seg inn.

Hvordan er formen deres?

Jeg er stup trøtt men ellers er formen fin😊Jeg går stadig rundt og er urolig for å begynne å blø. Har mistet flere ganger før og livredd for at dette ikke går veien. Men so far so good😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er på topp, bare litt mer trøtt enn vanlig :) Godt å sove litt ekstra...Hehe! Jeg har også hatt abort tidligere og er redd hver gang jeg går på do, men denne gangen skal d gå bra 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører visst også til her 😊 Jeg har termin 3. juli. Veldig trøtt, og veldig ømme bryster foreløpig 😴

Anonymkode: 9802d...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut idag at jeg er gravid! :) 8. juli blir termin . Hadde 2 MA ifjor, så spennende å se om det går veien denne gangen . 

Endret av lyccke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk positiv test for en uke siden etter å ha prøvd i maaange år og hatt mange prøverørsforsøk både i Norge og Danmark. Nå hadde vi roet oss med at det ikke ble flere barn på oss og jammen så var jeg gravid gitt. Termin 6.juli 💙💗💙💗💙 Har mistet en gang før, så tør ikke ha alt for store forventninger enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er rasende sint, irrasjonell, kåt, ømme bryst og småuggen som resulterer i småspising av kjeks og sengeligging fremfor bevegelse og salatblader... Hjelp for noen symptomer! Haha, stakkars mann <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, har begynt å blø litt... Går på Crinone, Progesteron, og håper det er det som gir småblødning. Søren ass, har mistet flere ganger før, begynner snart å miste håpet. Skal til Gyn på fredag...

Noen flere som opplever småblødning?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menstermin 17 juli.

Hadde en tidlig SA i forrige måned og ble gravid igjen med en gang. Nå har jeg litt høyere skuldre enn forrige måned - for å si det sånn. Men får bare ta ting som det kommer og kanskje jeg klarer å glede meg litt etterhvert :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Nile76 said:

Søren, har begynt å blø litt... Går på Crinone, Progesteron, og håper det er det som gir småblødning. Søren ass, har mistet flere ganger før, begynner snart å miste håpet. Skal til Gyn på fredag...

Noen flere som opplever småblødning?

 

Æsj...en grusom følelse det der.

Har dessverre ingen andre svar enn at jeg har lest mye om blødninger i graviditet. Lest at det er veldig vanlig og at det ofte går bra....Googlet jo som en gal når jeg mistet i forrige måned. 

Sender deg en stor klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

jeg var termin 3 juli :hjerte: Var i dag på ultralyd hos fastlegen min men vi så ingenting, hun kunne se at det var noe men det var for tidlig. Jeg ble satt tilbake 2 uker, trodde jeg var 8 uker men er 5 uker ca :) 

Håper perioden frem til uke 12 går fort.. Hvordan er formen deres? Jeg kjenner ikke så mye, er kanskje litt trøttere og har ømme pupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er gode på denne tellinga av uker? Blir jo helt forvirret. Har to apper der en bytta fra 4 uker i går til 5 uker i dag. Og en som sier 4+3. Den siste der fant jeg ut at begynner å telle når mensen var ferdig. Er det riktig? Trodde man teller fra første dagen i sist menstruasjon. For ordensskyld var første dag i siste mens 5.10, Og 25 dagers sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pinnen skrev:

heia.

jeg var termin 3 juli :hjerte: Var i dag på ultralyd hos fastlegen min men vi så ingenting, hun kunne se at det var noe men det var for tidlig. Jeg ble satt tilbake 2 uker, trodde jeg var 8 uker men er 5 uker ca :) 

Håper perioden frem til uke 12 går fort.. Hvordan er formen deres? Jeg kjenner ikke så mye, er kanskje litt trøttere og har ømme pupper..

Formen er bra, mye murringer i magen ellers ikke noe som jeg har tenkt over. Men blir vel ekstra oppmerksom nå framover 🙊😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.babyverden.no/terminkalkulator/

Legger ved en link som er fin og bruke for utregnelse av termin. Man regner ukene fra første dag av siste menstruasjon. Min første blødningsdag var 3 oktober og jeg har 28 dager syklus(tok EL test denne måneden grunnet SA forrige måned og syklusen var fremdeles på 28 dager) Jeg er da 4+2 i dag.

Har annerledes symptomer enn sist måned og håper det betyr at alt går bra denne gangen - har troen enn så lenge :) Har en følelse av tunge bryst, men ikke vonde - slik som mange andre har. Føler en del ligamentsmerter i bekken og rygg, men dette hadde jeg tidlig problemer med sist også. Får bekkenløsning veldig tidlig...Ellers er jeg svært trøtt, tett i nesa og føler meg uggen.

Endret av Hvitveispiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hvitveispiken skrev:

https://www.babyverden.no/terminkalkulator/

Legger ved en link som er fin og bruke for utregnelse av termin. Man regner ukene fra første dag av siste menstruasjon. Min første blødningsdag var 3 oktober og jeg har 28 dager syklus(tok EL test denne måneden grunnet SA forrige måned og syklusen var fremdeles på 28 dager) Jeg er da 4+2 i dag.

Har annerledes symptomer enn sist måned og håper det betyr at alt går bra denne gangen - har troen enn så lenge :) Har en følelse av tunge bryst, men ikke vonde - slik som mange andre har. Føler en del ligamentsmerter i bekken og rygg, men dette hadde jeg tidlig problemer med sist også. Får bekkenløsning veldig tidlig...Ellers er jeg svært trøtt, tett i nesa og føler meg uggen.

Takk for link :) i følge den er jeg 4+3. Sier man da at man er 4 eller 5 uker «på vei»? Prøver å forstå dette her. 

Krysser fingrene for deg denne gang 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, minken89 said:

Takk for link :) i følge den er jeg 4+3. Sier man da at man er 4 eller 5 uker «på vei»? Prøver å forstå dette her. 

Krysser fingrene for deg denne gang 🤞🏻

Tusen takk :) 

 

Antar man sier - at man er 4 uker på vei, ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...