Gå til innhold

Fristende mat i kvalme tider?


Peach91

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er nå i uke 8 eller 9, er litt usikker siden jeg ikke skjønner hvilken uke som regnes som nr. 1. Hadde eggløsning 1.sep, det er jeg ganske sikker på.

Uansett  så håper jeg at noen der ute har noen gode råd til mat i disse kvalme tider! Jeg fikk trykka ned en banan i morres, men den kom selvfølgelig opp igjen. Jeg sliter med å finne mat som frister:( det eneste som hjelper meg med kvalmen er sjokolade av alle ting, men det er jo ikke bra med for mye av det. 

Hva spiser dere når dere er kvalme, men må ha mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Peach91 skrev:

Hei

Jeg er nå i uke 8 eller 9, er litt usikker siden jeg ikke skjønner hvilken uke som regnes som nr. 1. Hadde eggløsning 1.sep, det er jeg ganske sikker på.

Uansett  så håper jeg at noen der ute har noen gode råd til mat i disse kvalme tider! Jeg fikk trykka ned en banan i morres, men den kom selvfølgelig opp igjen. Jeg sliter med å finne mat som frister:( det eneste som hjelper meg med kvalmen er sjokolade av alle ting, men det er jo ikke bra med for mye av det. 

Hva spiser dere når dere er kvalme, men må ha mat?

Jeg hadde eggløsning 31.08 og er 8 uker og 5 dager på vei og i den niende uken :) Hvertfall sånn jeg regner det.

Jeg sliter veldig med det samme. Må spise for å holde kvalmen unna, men ingenting frister og maten må tvinges ned. Jeg prøver å spise frukt, mandler, brødskiver som jeg deler i små biter, pasta (kun pasta, ikke saus etc), love hearts, diverse YT eller protein drikker og barer. Føler jeg spiser drittmat, men må bare ta det som funker. Håper virkelig kvalmen går over snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...