Gå til innhold

Jeg er feit og deppa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI, hva med 5:2-dietten? Da spiser du vanlig (sunt og variert) i fem dager, og "faster" i to (ikke etterfølgende). Jeg trodde fastedagene skulle bli uutholdelige, men det går forbløffende bra. Man kan spise 500 kalorier de dagene, det er ikke mye, men så vet du at du kan spise normalt igjen dagen etter, og det hjelper mye på motivasjonen! Du kan lese mer om det på nettet hvis du er interessert. Jeg har flere venninner som har gått ned på den etter å ha mislykkes med andre typer slanking. 

Anonymkode: 98248...f12

Kan du gi et eksemplel på hva du spiser på en dag med 500 kalorier?

Anonymkode: 32bdd...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du gi et eksemplel på hva du spiser på en dag med 500 kalorier?

Anonymkode: 32bdd...bae

Jeg er ikke den samme, men jeg spiser også omtrent som 5:2

Jeg gidder ikke telle kalorier da, men to dager i uka (mandag og torsdag) hopper jeg over frokost. Da blir det periodisk faste fra middag dagen før til lunsj neste dag. Til lunsj da spiser jeg havregrøt med blåbær som topping, ikke så mange kalorier og netter lenge. Spiser en porsjon middag og passer på å ha rene kjøtt/fisk produkter og mye grønnsaker/salat den dagen. 

I dag har jeg da spist havregrøt til lunsj, og til middag spiste jeg en grillet kyllingfilet og salat (resten av familien hadde ris og saus i tillegg). 

Det blir kanskje litt mer enn 500 kalorier, men det fungerer. Gikk jo 16-17 timet uten mat fra middag i går til lunsj i dag og har bare spist to måltider i dag. Periodisk faste og 5:2 light 

Anonymkode: 3c4d9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 14.38, Anonym bruker skrev:

Hvorfor jeg ikke drikker melk? Jeg er ingen kalv. Voksne mennesker trenger ikke å drikke melk. Jeg får i meg mer enn nok kalsium via andre meieriprodukter. 

Vomfyll? Syns du rugsprø er vondt? Brødskiva er vel ikke bedre? Jeg spiser helt vanlige middager med masse deilige smaker. Men jeg spiser sunt. Spiser også en del avokado for masse sunt fett. 

Salami er ikke mye sunt. Prosessert kjøtt med masse fett. 

Jeg spiser forøvrog masse deilige salater. Fordi jeg skriver en typisk dag så betyr ikke det at jeg spiser det samme hver eneste dag. 

Men annen ting jeg vil si er at mange skriver at fett er så bra og man trenger fett og at de har gått ned masse ved å spise fett. Ja, noe fett er sunt, særlig enumettet fett. Men noe må dere ha gjort galt hvis dere i utgangspunktet var overvektig og trengte å gå ned i vekt. Jeg har aldri trengt å slanke meg og jeg er 40 år. 

Anonymkode: a2ae4...aaf

Aldri trengt å slanke deg? Har du tenkt over at din dagsmeny er en slankemeny. Du slanker deg konstant du😂

Anonymkode: c14f4...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...