Gå til innhold

Alle som har vært på OUL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her fra 2.trimester og håper at noen her kan svare. 

Dere jenter som har vært på OUL. Endret legen termin datoen deres etter OUL undersøkelsen frem eller tilbake mtp menstermin eller termin satt av jordmor/fastlege? Eller ble det ganske likt det du hadde regnet ut?

Jeg skal til OUL den 31.okt så har ikke vært der enda men var nysgjerrig på hva alle andre har opplevd. Hørt at folk har vært helt uenig med OUL terminen og for noen har det t.o.m nesten gått galt! Heldigvis ikke mange!!!

 

Anonymkode: b95fa...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mens termin var 5.nov. Oul ga meg 25.okt. Babyen ble født nå 12.okt -Helt ferdig (3,3kg) :) 

Blir spriket for stort så får man oftest vekstestemering (Evt be om det, godt begrunnet i din bekymring) litt senere. Men oul stemmer mer en mens termin... El ,selv med tester, kan vingle med et par dager, sperm kan leve opptil en uke inni deg, og befruktet egg ta noen dager å feste seg. 

På ul måler de babyen, og ser hvor lenge han har igjen før den er "ferdig". Altså mer nøyaktig :) 

lykke til!

Anonymkode: 8d696...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mens termin var 5.nov. Oul ga meg 25.okt. Babyen ble født nå 12.okt -Helt ferdig (3,3kg) :) 

Blir spriket for stort så får man oftest vekstestemering (Evt be om det, godt begrunnet i din bekymring) litt senere. Men oul stemmer mer en mens termin... El ,selv med tester, kan vingle med et par dager, sperm kan leve opptil en uke inni deg, og befruktet egg ta noen dager å feste seg. 

På ul måler de babyen, og ser hvor lenge han har igjen før den er "ferdig". Altså mer nøyaktig :) 

lykke til!

Anonymkode: 8d696...e45

Tusen takk for svar❤

 

Anonymkode: b95fa...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...