Gå til innhold

Kler tykke folk kåpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller blir man et telt? Jeg bruker D-E i bh cup. Og str 44 i klær. Er jeg for feit for håpe, vil jeg se ut som "mårran"?

Anonymkode: c0362...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor høy er du da?

Er du veldig stutt kan du bli seende litt ut som ei kule, men har du litt høyde og riktig fasong på kåpa kan det bli veldig bra.

Anonymkode: eff0d...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kåpe blir telt-aktig på de fleste uansett størrelse. Er selv 36/38 og bruker ikke kåpe. En jakke som slutter rett nedenfor baken og med belte i livet ser pent ut på de fleste. 

Anonymkode: ee339...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175, 90 kg og str 44-46. Jeg bruker dunkåpe og elsker det! Den går til midt på låret, jeg liker ikke lenger enn det for da snubler jeg😂 Har en enkel marineblå trench også som jeg liker.  Ull er uaktuelt pga været her.

Anonymkode: bccda...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor høy er du da?

Er du veldig stutt kan du bli seende litt ut som ei kule, men har du litt høyde og riktig fasong på kåpa kan det bli veldig bra.

Anonymkode: eff0d...c08

Jeg er lav... hehe.. Men det går innover i livet.

Anonymkode: c0362...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kåpe er pent på noen, unsett størrelse. Men hvordan ser man ut når man ser ut som "mårran" ?

Anonymkode: 09292...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 160 cm og veier 80 kg, og bruker kåper som går rett over kneet. Og jeg synes jeg kler det veldig godt, så lenge det er riktig modell. Jeg har veldig smal midje, så den må gå inn i livet.

Anonymkode: e2d57...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare du finner rett fasong. Jeg jobber sammen med ei feiende flott dame som er direkte smellfeit, dvs tjukkere enn Erna Solberg. Omtrent samme kroppsform. Hun kler seg utrolig bra og hun bruker kåpe som er litt innsvinget i livet. 

Anonymkode: b9df9...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke kåpe er pent på noen, unsett størrelse. Men hvordan ser man ut når man ser ut som "mårran" ?

Anonymkode: 09292...1de

Hufsa

Anonymkode: c0362...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis de velger et snitt i kåpen som passer kroppstypen - som også normalvektige bør passe på :)

Anonymkode: 907e1...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåpe er fint sålenge den er innsving i livet eller under brystet. Ikke velger av de firkantede kåpene uten liv.

Jeg har J/K-cup og str 46 og bruker fint klassiske ullkåper

Ta en titt her:

https://www.bravissimo.com/collections/coats-and-jackets/

Regner med at de snart vil legge ut ullkåper  hos Bravissimo/Pepperberry, men er flere alternativer der inne for de med større fordeler.

Styr unna boblekåpe!! 

 

Anonymkode: d6fc8...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kåpe er fint sålenge den er innsving i livet eller under brystet. Ikke velger av de firkantede kåpene uten liv.

Jeg har J/K-cup og str 46 og bruker fint klassiske ullkåper

Ta en titt her:

https://www.bravissimo.com/collections/coats-and-jackets/

Regner med at de snart vil legge ut ullkåper  hos Bravissimo/Pepperberry, men er flere alternativer der inne for de med større fordeler.

Styr unna boblekåpe!! 

 

Anonymkode: d6fc8...7c0

Hmm, jeg trodde kåper var lange. Men hvis det er denne typen hi mener, så må jeg trekke tilbake at jeg synes ingen er fine i kåper. Den blå på bilde 2 var kjempefin :)

Anonymkode: 09292...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi her

 

Jeg tenker sånne som går til midt på låret. Jeg har lange ben, men er jo ikke lang.. Jeg trodde belte i livet var harry, at det er bedre med innsving?

Anonymkode: c0362...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

hi her

 

Jeg tenker sånne som går til midt på låret. Jeg har lange ben, men er jo ikke lang.. Jeg trodde belte i livet var harry, at det er bedre med innsving?

Anonymkode: c0362...e84

Er ikke harry, men bra med innsving. Bravissimo/Pepperberry lager klær for damer med fordeler. De er veldig flinke med passformen. Ullkåper kan være i alke lengder fra låret og nedover.

Anonymkode: d6fc8...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi her

 

Jeg tenker sånne som går til midt på låret. Jeg har lange ben, men er jo ikke lang.. Jeg trodde belte i livet var harry, at det er bedre med innsving?

Anonymkode: c0362...e84

Bedre med innsving!

Belte får det raskt til å bli "modell sperreballong" om man ikke passer seg. Selv på tynne personer.

Anonymkode: da835...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper en med belte eller som går inn i livet er det fint. Sånne vide "oversize"modeller er ikke fine på noen!

Anonymkode: 0218e...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Syns tykke mennesker kler alt. 

Anonymkode: 32e9b...ce7

Bortsett fra boblejakke. Ingen kler boblejakke. 

Anonymkode: 32e9b...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bortsett fra boblejakke. Ingen kler boblejakke. 

Anonymkode: 32e9b...ce7

Eller enda verre.. boblekåpe

Anonymkode: 4af22...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...