Gå til innhold

November-gjengen❤️


NoccoSol

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Sofapute skrev:

Nei, har ikke tatt blodprøver.  Er det vanlig? Jeg lurer på om jeg har to inni der pga så tidlig og tydelig test. Kan de se det på blodprøve? 

 

Uff, så skummelt!!  Håper virkelig det ikke er noe!  Krysser fingrene for deg :)

Jeg har alltid fått blodprøve for å sjekke hcg stigning og denne gang var det mye bedre verdier. Nå som jeg har fått en god blødning kommer jeg til å be om ny prøve for å se hvordan det ligger an. Foreløpig føles det kun som mens. 

Kan være det er 2 ja med så sterk og god test. Hcg pleier være høyere ved 2 i magen sier de som opplever det 😉 Spennende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2017 den 21.52, Petra-prøvedokke skrev:

Jeg har alltid fått blodprøve for å sjekke hcg stigning og denne gang var det mye bedre verdier. Nå som jeg har fått en god blødning kommer jeg til å be om ny prøve for å se hvordan det ligger an. Foreløpig føles det kun som mens. 

Kan være det er 2 ja med så sterk og god test. Hcg pleier være høyere ved 2 i magen sier de som opplever det 😉 Spennende dette.

Hvordan har det gått med deg? Jeg har ikke tatt blodprøver siden jeg har såpass tydelige tester med fin stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive tester denne måneden💜

Jeg testet selv positivt på Tirsdag,men startet dessverre å blø i går,så det ble kortvarig lykke..

Har snakket med klinikken i dag,så det blir nytt innsett på meg i midten av Januar.

Ønsker dere lykke til alle sammen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Løvetann81 skrev:

Mange positive tester denne måneden💜

Jeg testet selv positivt på Tirsdag,men startet dessverre å blø i går,så det ble kortvarig lykke..

Har snakket med klinikken i dag,så det blir nytt innsett på meg i midten av Januar.

Ønsker dere lykke til alle sammen😊

Uff, så utrolig trist!! :( føler med deg ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 11.23, Sofapute skrev:

Hvordan har det gått med deg? Jeg har ikke tatt blodprøver siden jeg har såpass tydelige tester med fin stigning :)

Har gått veldig greit med meg, tok nye hcg prøver sist uke og stigningen var god, de doblet seg ikke helt men leste at de gjør ikke det når du er rundt 5-6 uker så jeg tolker dem som veldig gode. Blir ul om en uke for å se om det ser bra ut😉 har god tro for blødningene stoppet. Blir å leve i spenning til ul😉

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Petra-prøvedokke skrev:

Har gått veldig greit med meg, tok nye hcg prøver sist uke og stigningen var god, de doblet seg ikke helt men leste at de gjør ikke det når du er rundt 5-6 uker så jeg tolker dem som veldig gode. Blir ul om en uke for å se om det ser bra ut😉 har god tro for blødningene stoppet. Blir å leve i spenning til ul😉

Hvordan går det med deg?

Joda! Her går det helt supert!! Jeg fikk 3+ på digital 19dpo, så har ikke hatt behov for blodprøver. Jeg ER gravid :D fantastisk!! 

Utrolig godt å høre at det går bra medeg også 😀❤

Jeg skal på ultralyd i uke 50. Bare to uker til, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sofapute skrev:

Joda! Her går det helt supert!! Jeg fikk 3+ på digital 19dpo, så har ikke hatt behov for blodprøver. Jeg ER gravid :D fantastisk!! 

Utrolig godt å høre at det går bra medeg også 😀❤

Jeg skal på ultralyd i uke 50. Bare to uker til, hurra!

Så flott Sofapute 😉 du fikk tidlig 3+ ja jeg tok en i uke 5+ fikk kun 2-3 så litt forskjell på de testene. Men ja du er gravid 😉 veldi kjekt. Merker du noe? Jeg er stinn i magen får mye kviser for tiden og ømme bryst. Merker kroppen er i forandring men det gjør ingenting skal leve med det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Så flott Sofapute 😉 du fikk tidlig 3+ ja jeg tok en i uke 5+ fikk kun 2-3 så litt forskjell på de testene. Men ja du er gravid 😉 veldi kjekt. Merker du noe? Jeg er stinn i magen får mye kviser for tiden og ømme bryst. Merker kroppen er i forandring men det gjør ingenting skal leve med det😉

Veldig kjekt ja :D

Vet du. Jeg har utrolig lite symptomer!  Er kun brystene som er vonde og har blitt større. Utenom det så har jeg ingen symptomer. Humøret er bra, formen er topp. Venter litt på at det skal smelle snart :P

 

Har to andre svangerskap bak meg, og var ikke kvalmen med noen av de. Jeg er kanskje en av de heldige som ikke blir det da? Moren min spydde som en gris i alle sine svangerskap stakkar :P

 

Har du blitt kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Sofapute skrev:

Veldig kjekt ja :D

Vet du. Jeg har utrolig lite symptomer!  Er kun brystene som er vonde og har blitt større. Utenom det så har jeg ingen symptomer. Humøret er bra, formen er topp. Venter litt på at det skal smelle snart :P

 

Har to andre svangerskap bak meg, og var ikke kvalmen med noen av de. Jeg er kanskje en av de heldige som ikke blir det da? Moren min spydde som en gris i alle sine svangerskap stakkar :P

 

Har du blitt kvalm?

Så kjekt å høre at alt er ok😉 jeg er ikke direkte kvalm men kjenner jeg må ha mat ofte ellers blir jeg litt uggen og kan føles som kvalm. Men er veldig oppblåst så det liker jeg ikke. Begynt bli mer trøtt ellers kun ømme bryst. Kjenner noe stikking i ny og ne der nede er vel kanskje livmor som utvider seg. 

Ellers fin så det virker jo lovende😉 kun 5 dager til ul så det er en milepæl  jeg gleder meg til 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 7.23, Petra-prøvedokke skrev:

Så kjekt å høre at alt er ok😉 jeg er ikke direkte kvalm men kjenner jeg må ha mat ofte ellers blir jeg litt uggen og kan føles som kvalm. Men er veldig oppblåst så det liker jeg ikke. Begynt bli mer trøtt ellers kun ømme bryst. Kjenner noe stikking i ny og ne der nede er vel kanskje livmor som utvider seg. 

Ellers fin så det virker jo lovende😉 kun 5 dager til ul så det er en milepæl  jeg gleder meg til 😉 

Så spennende med ultralyd!!  :D jeg skal ha i uke 50. Ikke så lenge til heldigvis :)

Satt du inn ett eller to? 

Jeg er ikke oppblåst og har ingen murringer, så synes dette er veldig rart. Puppene derimot vokser og vokser, så det skjer jo noe. Skulle bare ønske jeg kjente mer :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2017 den 20.26, Sofapute skrev:

Så spennende med ultralyd!!  :D jeg skal ha i uke 50. Ikke så lenge til heldigvis :)

Satt du inn ett eller to? 

Jeg er ikke oppblåst og har ingen murringer, så synes dette er veldig rart. Puppene derimot vokser og vokser, så det skjer jo noe. Skulle bare ønske jeg kjente mer :P

 

 

Satte inn 1 blastocyst 😉 har du satt inn en eller to? 

Nå er kvalmen kommet litt igang her ikke gøy i det hele tatt. Nesten ikke lyst på mat. Sovet nesten hele helgen vert helt skutt. Hatt litt mørk utflod de siste dagene så håper det ikke er farlig. Men ultralyd i mårå så gleder meg veldig😉håper alt ser ok ut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2017 den 14.48, Petra-prøvedokke skrev:

Satte inn 1 blastocyst 😉 har du satt inn en eller to? 

Nå er kvalmen kommet litt igang her ikke gøy i det hele tatt. Nesten ikke lyst på mat. Sovet nesten hele helgen vert helt skutt. Hatt litt mørk utflod de siste dagene så håper det ikke er farlig. Men ultralyd i mårå så gleder meg veldig😉håper alt ser ok ut😉

Åååh! Hvordan gikk det på ultralyd i dag?? ❤ 

Ja, jeg har satt inn 2 :P

Er veldig trøtt jeg også, og rar i magen. Utrolig treig fordøyelse 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sofapute skrev:

Åååh! Hvordan gikk det på ultralyd i dag?? ❤ 

Ja, jeg har satt inn 2 :P

Er veldig trøtt jeg også, og rar i magen. Utrolig treig fordøyelse 😅

I dag fikk vi se vår lille bebis med bankende hjerte ♥ åååå er sååå glad💝 helt uvirkelig enda men nå er det liv og det var veldig godt tegn sa gynekologen. Den lille var veldig liten da men kjekt å se😉 kunne få komme tilbake om 2 uker å se at hjerte slå for å beholde roen😉

gled deg dette er bare så utrulig gøy💝 blir spennende høre når du skal på ul med to i  magen😉

Ja treg fordøyelse har jeg og til tider men noe vi må leve med, kvalmen roet seg i dag. Ble mye julemat i helgen sikkert derfor jeg ble kvalm kjenner jeg sliter med fettet mat for tiden. Hvordan skal det gå med jul?😂 må frem med mange gode unnskyldninger hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Petra-prøvedokke skrev:

I dag fikk vi se vår lille bebis med bankende hjerte ♥ åååå er sååå glad💝 helt uvirkelig enda men nå er det liv og det var veldig godt tegn sa gynekologen. Den lille var veldig liten da men kjekt å se😉 kunne få komme tilbake om 2 uker å se at hjerte slå for å beholde roen😉

gled deg dette er bare så utrulig gøy💝 blir spennende høre når du skal på ul med to i  magen😉

Ja treg fordøyelse har jeg og til tider men noe vi må leve med, kvalmen roet seg i dag. Ble mye julemat i helgen sikkert derfor jeg ble kvalm kjenner jeg sliter med fettet mat for tiden. Hvordan skal det gå med jul?😂 må frem med mange gode unnskyldninger hehe.

Gratulerer så utrolig mye!! Fantastisk :D ❤ ❤ ❤ 

Gleder meg sykt til å se hjertet/hjertene banke selv nå. Bare 1 uke til :D har allerede planlagt ultralyd igjen i uke 11-12 :P

Vi skal fortelle det i julen, så jeg kan spise - eller ikke spise, det jeg vil ;) 

Hvor langt er du på vei nå igjen?

Jeg er 6+0 (tirsdag) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sofapute skrev:

Gratulerer så utrolig mye!! Fantastisk :D ❤ ❤ ❤ 

Gleder meg sykt til å se hjertet/hjertene banke selv nå. Bare 1 uke til :D har allerede planlagt ultralyd igjen i uke 11-12 :P

Vi skal fortelle det i julen, så jeg kan spise - eller ikke spise, det jeg vil ;) 

Hvor langt er du på vei nå igjen?

Jeg er 6+0 (tirsdag) 

 

Ja var helt fantastisk se at hjertet slår og den lille ligger der 💝 var 7+3 i går og får en ny ul i uke 9. Følte gynekologen va veldig på at jeg skulle føle meg trygg og ville følge meg litt utover i svangerskapet 😉kjekt når det er slik.

Frister litt å si det i julen her og men vi får se hvordan formen utarter seg. 

Blir spennende å høre når du har vert på ul💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere her inne? 

Jeg har et litt intimt spørsmål, noen som har sex som normalt etter positiv test og som går på progresteron støtte? Jeg er redd det skal gå galt så vi har holdt oss til nå. Men siden vi har sett aktivitet så kanskje det går fint??😉😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Hvordan går det med dere her inne? 

Jeg har et litt intimt spørsmål, noen som har sex som normalt etter positiv test og som går på progresteron støtte? Jeg er redd det skal gå galt så vi har holdt oss til nå. Men siden vi har sett aktivitet så kanskje det går fint??😉😄

Vi har hatt sex. Ventet i to uker etter positiv test. Det går helt fint!  Går ikke på noe progesteronstøtte,  men husker fra forrige gang at det var litt tørt /sårt da, men ellers ingen problem :) tenker at frøet er såpass godt planta nå at det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2017 den 22.22, Sofapute skrev:

Vi har hatt sex. Ventet i to uker etter positiv test. Det går helt fint!  Går ikke på noe progesteronstøtte,  men husker fra forrige gang at det var litt tørt /sårt da, men ellers ingen problem :) tenker at frøet er såpass godt planta nå at det går helt fint :)

Vi tok sjangsen i helgen😉 kom noe blodlevringer ut etterpå og i dag satser på det bare er noe som må ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Sofapute har du vert på ul i dag?

Jeg skal imorgen,  onsdag 🙈 🙈 fy fader jeg gruer meg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sofapute skrev:

Jeg skal imorgen,  onsdag 🙈 🙈 fy fader jeg gruer meg!! 

Nei du må ikke det det går så fint at😉 har det skjedd noe som gjør at du grue deg? Blir spennende😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Sofapute skrev:

Jeg så to hjerter 💕 ❤ ❤ :D

Gratulere så mye Sofapute 💝💝 sååå kjekt😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulere så mye Sofapute 💝💝 sååå kjekt😉 

Tusen takk!!  :D dobbel lykke 😍 😍 

Alt bra med deg og spira?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sofapute skrev:

Tusen takk!!  :D dobbel lykke 😍 😍 

Alt bra med deg og spira?? 

Ja dette er dobbel lykke for dere💝💝

Her går det greit litt småblødninger av og til men skal på ny ul neste uke. Fikk komme til gynekologen før jul slik at jeg får sett at alt er ok og få ro til julen . Så har jeg også fått time på sykehuset for å snakke om fosterdiagnostikk siden jeg er 40 år. Så ballen ruller nå med kontroller og jordmor time er bestilt til 2.januar😉 

Kjenner jeg er spent om alt er ok blir litt bekymret av og til  tiden går jo så sent....lyst å fortelle rundt men vil ikke si noe før vi vet mer og ser at den lille vokser og har det fint😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...