Gå til innhold

Ikm uke 44


Zarina

Anbefalte innlegg

Flere med ikm i uke 44? Jeg tror uke er mandag 30.10. Har testet for el i en evighet, da syklus er på bærtur etter uttak av spiral og sikkert pga amming... pp1 for oss. Tror el kommer i løpet av helgen, ville dere tolket denne testen som positiv?

20171014_093336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm 31.10 her :) så slenger meg på denne tråden. Pp 5 her. Kan ingenting om eggeløsningtester, men den viser da to streker :) (om det er det den skal da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, minken89 skrev:

Ikm 31.10 her :) så slenger meg på denne tråden. Pp 5 her. Kan ingenting om eggeløsningtester, men den viser da to streker :) (om det er det den skal da)

Kjekt å se at vi er flere med ikm i uke 44 😊 

Strekene skal være like sterke eller sterkere enn teststreken, så sannsynligvis var ikke dette el heller 😥 3. gangen i samme syklus at de blir så sterke, men blir liksom aldri helt positive... i løpet av helgen ble testene helt svake igjen, men i dag er den plutselig sterkere for endte gang. Veldig frustrerende, vil bare få skikkelig positiv el-test eller mensen så jeg kan forstå meg på syklusen min igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zarina skrev:

Kjekt å se at vi er flere med ikm i uke 44 😊 

Strekene skal være like sterke eller sterkere enn teststreken, så sannsynligvis var ikke dette el heller 😥 3. gangen i samme syklus at de blir så sterke, men blir liksom aldri helt positive... i løpet av helgen ble testene helt svake igjen, men i dag er den plutselig sterkere for endte gang. Veldig frustrerende, vil bare få skikkelig positiv el-test eller mensen så jeg kan forstå meg på syklusen min igjen...

Aha, lærte noe nytt nå :) her har det bare gått i kalendermetoden til nå. Så vet ikke nøyaktig når el er så klart, men tanta kommer som ei klokke etter 25 dager 🙄 får vel lukte på el tester om det ikke klaffer snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, minken89 skrev:

Aha, lærte noe nytt nå :) her har det bare gått i kalendermetoden til nå. Så vet ikke nøyaktig når el er så klart, men tanta kommer som ei klokke etter 25 dager 🙄 får vel lukte på el tester om det ikke klaffer snart. 

Da kan du regne ca 14 dager bakover fra tanta kommer så skal du ha relativt nøyaktig beregning av el 😉 Her er jo syklus bare tull og tøys nå. Tok ut spiralen 30.8 og fikk mensen 2 dager etter. Siden har det ikke dukket opp noen tante og g-tester er negative 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 44 her også :)  Er i pp1 nå, selv om vi begynte prøvinga rett etter p-pille slutt, hehe ;)  Syklusen min er på bærtur though, men virket som EL var i går (har ikke prøvd ut testene), så da la vi inn aksjer der ;) Krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM uke 44 her også. Er også i pp 1 som i innlegget over her. Sluttet på p piller nå nettopp etter 16 (!) år sammenhengende på pillen. Har tatt eggløsningstester den siste uken og fikk positivt resultat i dag så da blir det å legge inn aksjer i kveld og i morgen. :) Har ikke store forhåpninger denne perioden da jeg nettopp har sluttet på pillene, men det er gøy å være i gang! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 20.41, Zarina skrev:

Da kan du regne ca 14 dager bakover fra tanta kommer så skal du ha relativt nøyaktig beregning av el 😉 Her er jo syklus bare tull og tøys nå. Tok ut spiralen 30.8 og fikk mensen 2 dager etter. Siden har det ikke dukket opp noen tante og g-tester er negative 😬

Ja er det jeg har gjort til nå :) æh kjedelig med rotete syklus 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 1.11 her :) B1 og PP1 - så alt er nytt og spennende! Tenker å snike til meg en test allerede til helgen 🙈 Ukene mellom el og mens virker jo som en evighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Celine789 skrev:

IKM 1.11 her :) B1 og PP1 - så alt er nytt og spennende! Tenker å snike til meg en test allerede til helgen 🙈 Ukene mellom el og mens virker jo som en evighet..

Så morro :D Lykke til i prøveverden! Jeg tror jeg og må snike meg til en test i helgen. Selv om jeg egentlig har følt at det er bortkastet tidligere, får jo gratis svar når tanta kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ikm 1 nov her, fikk svak skyggestrek i går og to i dag på to forskjellige typer tester. Jeg klaaarer aldri å la være å teste tidlig hehe :) Hamstret inn tester i dag og håper på sterkere streker de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
På 20.10.2017 den 23.12, Milla1986 skrev:

IKM uke 44 her også. Er også i pp 1 som i innlegget over her. Sluttet på p piller nå nettopp etter 16 (!) år sammenhengende på pillen. Har tatt eggløsningstester den siste uken og fikk positivt resultat i dag så da blir det å legge inn aksjer i kveld og i morgen. :) Har ikke store forhåpninger denne perioden da jeg nettopp har sluttet på pillene, men det er gøy å være i gang! :) 

Man blir lettest gravid rett etter p pille slutt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miffa skrev:

Man blir lettest gravid rett etter p pille slutt 😉

Det kan vel diskuteres ;p pp5 her etter p pille slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Miffa skrev:

Ikm 1 nov her, fikk svak skyggestrek i går og to i dag på to forskjellige typer tester. Jeg klaaarer aldri å la være å teste tidlig hehe :) Hamstret inn tester i dag og håper på sterkere streker de nærmeste dagene.

Gratulerer så mye! Satser på sterkere streker for hver dag som går :) Når kan man falle til ro med at spiren sitter? Ikm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, minken89 skrev:

Så morro :D Lykke til i prøveverden! Jeg tror jeg og må snike meg til en test i helgen. Selv om jeg egentlig har følt at det er bortkastet tidligere, får jo gratis svar når tanta kommer ;)

Da jeg er nybegynner klarte jeg ikke å holde meg - testet blendahvitt i dag🙈 Satser på at det var aaalt for tidlig og sjansen for positivt fremdele er der. Kjenner ikke på noen typiske symptomer, så har ikke akkurat troen på klaff på første forsøk. Kjenner du noe på kroppen?

Endret av Celine789
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, minken89 skrev:

Det kan vel diskuteres ;p pp5 her etter p pille slutt...

Ja det er ikke noen eksakt vitenskap desverre ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
13 minutter siden, Celine789 skrev:

Gratulerer så mye! Satser på sterkere streker for hver dag som går :) Når kan man falle til ro med at spiren sitter? Ikm? 

Takk for det 😀 Godt spørsmål, jeg pleier å tenke at spiren sitter når man har passert ikm og får sterke kryss/streker, men det er jo aldri noen garantier 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Celine789 skrev:

Da jeg er nybegynner klarte jeg ikke å holde meg - testet blendahvitt i dag🙈 Satser på at det var aaalt for tidlig og sjansen for positivt fremdele er der. Kjenner ikke på noen typiske symptomer, så har ikke akkurat troen på klaff på første forsøk. Kjenner du noe på kroppen?

Løpet er ikke kjørt før tanta kommer ;) 💪 jeg har i alle pp vært overbevist om at jeg kjenner både det ene og det andre, men det har jo vist seg at jeg bare må bli kjent med hvordan kroppen er før mensen på nytt. Typisk ømme pupper, kramper, sur og grinete ;) det som skiller seg ut denne pp og som kanskje gir håp er at jeg som egentlig ikke liker vårruller trødde i meg 5(!) her om dagen! Dagen etter spiste jeg en hel pizza. Sulten ja! Haha herregud. Så spent å se :D enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miffa skrev:

Man blir lettest gravid rett etter p pille slutt 😉

Ja, jeg har også hørt det, håper det stemmer😉 Jeg ble så overrasket over at jeg fikk positiv digital eggløsningstest allerede 20 dager etter siste pillen var tatt. Hadde forventet at det skulle ta lenger tid ettersom jeg har gått på pillen så lenge. Men sånn jeg har forstått det kan man vel få positiv eggløsningstest uten at egget slipper så vi får bare vente å se😊 Uansett er det veldig spennende å bli kjent med kroppen og syklusen igjen, har jo helt glemt hvordan det fungerer etter 16 år på pillen!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Milla1986 skrev:

Ja, jeg har også hørt det, håper det stemmer😉 Jeg ble så overrasket over at jeg fikk positiv digital eggløsningstest allerede 20 dager etter siste pillen var tatt. Hadde forventet at det skulle ta lenger tid ettersom jeg har gått på pillen så lenge. Men sånn jeg har forstått det kan man vel få positiv eggløsningstest uten at egget slipper så vi får bare vente å se😊 Uansett er det veldig spennende å bli kjent med kroppen og syklusen igjen, har jo helt glemt hvordan det fungerer etter 16 år på pillen!  

En av mine beste venner ble det 😄 Hun dro til legen med uvi og oppdaget at hun var gravid rett etter pilleslutt. Hun hadde trodd det ville ta mye lengre tid. Det er absolutt lov å håpe 😀 Selv har jeg ikke gått på pillen på årevis siden jeg var singel en god stund før jeg møtte forloveden.  Vi har hatt en "skjer det så skjer det" holdning siste månedene 😉 Skal krysse fingrene for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Miffa skrev:

En av mine beste venner ble det 😄 Hun dro til legen med uvi og oppdaget at hun var gravid rett etter pilleslutt. Hun hadde trodd det ville ta mye lengre tid. Det er absolutt lov å håpe 😀 Selv har jeg ikke gått på pillen på årevis siden jeg var singel en god stund før jeg møtte forloveden.  Vi har hatt en "skjer det så skjer det" holdning siste månedene 😉 Skal krysse fingrene for deg 😊

Gøy å høre slike solskinnshistorier! Tusen takk, krysser fingrene for deg også! 😊 Jeg har IKM i slutten av uke 44 så jeg forsøker på en test 2/11, er vel ca 12 DPO da:) hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
46 minutter siden, Milla1986 skrev:

Gøy å høre slike solskinnshistorier! Tusen takk, krysser fingrene for deg også! 😊 Jeg har IKM i slutten av uke 44 så jeg forsøker på en test 2/11, er vel ca 12 DPO da:) hva med deg? 

Ikkesant 😊 Takk for det!☺ Det blir spennende! Jeg har IKM 1 nov men testet i dag😅 Fikk svake streker på to forskjellige tester så håper veldig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Miffa skrev:

Ikkesant 😊 Takk for det!☺ Det blir spennende! Jeg har IKM 1 nov men testet i dag😅 Fikk svake streker på to forskjellige tester så håper veldig 😀

Åh, spennende! Høres jo positiv ut det da, krysser fingrene for at den trenden fortsetter😊👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
På 26.10.2017 den 22.15, Milla1986 skrev:

Åh, spennende! Høres jo positiv ut det da, krysser fingrene for at den trenden fortsetter😊👍🏼 

Har ikke fått noen sterkere streker i dag så må nok bare anta det var skyggestreker som ikke betydde noe. Så typisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt tester på billig-tester. De skal visstnok slå ut raskt (5dager før ikm?). Forventer mens den 1.11, er altså fire dager til ikm. Testen i dag var helt blank.. Har heller ingen symtomer. Vurderer vin i kveld, så hva tror dere er sannsynligheten for at jeg er gravid? Vet dere ikke kan vite det da, lov å prøve seg😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...