Gå til innhold

Ikm uke 44


Zarina

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Miffa skrev:

Har ikke fått noen sterkere streker i dag så må nok bare anta det var skyggestreker som ikke betydde noe. Så typisk 😅

Æsj så kjedelig! Men krysser fingrene for sterke streker senere i perioden for deg:) 

Huff tror jeg er på vei til å få tanta, er så sulten hele tiden og har mensmurringer. Men synes jo at det er så tidlig! Er jo bare en uke siden EL. Håper virkelig ikke det er slik at jeg har kort lutealfase.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
22 minutter siden, Milla1986 skrev:

Æsj så kjedelig! Men krysser fingrene for sterke streker senere i perioden for deg:) 

Huff tror jeg er på vei til å få tanta, er så sulten hele tiden og har mensmurringer. Men synes jo at det er så tidlig! Er jo bare en uke siden EL. Håper virkelig ikke det er slik at jeg har kort lutealfase.. 

Murringer kan jo også være tegn på at noe annet skjer så ikke mist håpet helt enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg fått test med svak svak strek i dag. 7dpo tror jeg hvis den siste el-testen faktisk var en og ikke bare kroppen som tuller igjen... Men tror det er skyggestrek igjen 😬 fått noen av dem den siste tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2017 den 14.58, Celine789 skrev:

Kjøpt tester på billig-tester. De skal visstnok slå ut raskt (5dager før ikm?). Forventer mens den 1.11, er altså fire dager til ikm. Testen i dag var helt blank.. Har heller ingen symtomer. Vurderer vin i kveld, så hva tror dere er sannsynligheten for at jeg er gravid? Vet dere ikke kan vite det da, lov å prøve seg😜

Litt seint å svare nå, men jeg lever son normalt til det motsatte er bevist. Og det for meg inkluderer et glass vin eller to i sofaen i helgene. 

Her var det blenda 12dpo og nå herjer omgangssyke... tror jeg dør snart 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, minken89 skrev:

Litt seint å svare nå, men jeg lever son normalt til det motsatte er bevist. Og det for meg inkluderer et glass vin eller to i sofaen i helgene. 

Her var det blenda 12dpo og nå herjer omgangssyke... tror jeg dør snart 🤢

Omgangssyke må jo være noe av det kjedeligste å få..! God bedring! I natt kom tr på besøk her.. Får håpe ikke sjansene er helt borte for din del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles mensmurringer og stikkinger i nedre del av magen, men ingen mens i sikte ennå. IKM er beregnet til 4/11. Tør ikke helt å teste ennå, tenkte å teste på torsdag om tanta ikke har kommet til da:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Celine789 skrev:

Omgangssyke må jo være noe av det kjedeligste å få..! God bedring! I natt kom tr på besøk her.. Får håpe ikke sjansene er helt borte for din del! :)

Takk, litt mer levelig nå :) venter tr i dag så får se om dragen dukker opp ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det i dag positiv test!! 😍 tok både babyplan og clear blue (ikke digital). Så antar det stemmer da? 😁 overlykkelig her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
4 minutter siden, minken89 skrev:

Her var det i dag positiv test!! 😍 tok både babyplan og clear blue (ikke digital). Så antar det stemmer da? 😁 overlykkelig her nå!

Fantastisk😍 Gratulerer så mye ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, minken89 skrev:

Her var det i dag positiv test!! 😍 tok både babyplan og clear blue (ikke digital). Så antar det stemmer da? 😁 overlykkelig her nå!

Gratulerer så masse med graviditeten! 💗😊 Kan jeg spørre om du har hatt noen symptomer før den positive testen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milla1986 skrev:

Gratulerer så masse med graviditeten! 💗😊 Kan jeg spørre om du har hatt noen symptomer før den positive testen? 

Tusen takk <3 Klart du kan det. Nå ble jeg rammet av omgangssyke i helgen, så de dagene er ikke spesielt representative for sammenlikning, heh :P Men det som gjorde at jeg følte at noe var annerledes denne perioden var sult! Jeg hadde to dager der jeg åt det jeg var god for. Jeg liker egentlig ikke vårruller, men spiste 5 :P Og dagen etter en hel pizza.. Så roet det ned. Egentlig denne perioden jeg har følt meg minst gravid ^^, Ingen ømme pupper eller liknende. Testet negativt 12 dpo, så venta på tanta. Men da hun ikke kom måtte jeg jo teste. Var forberedt på at det kunne være forsinkelse pga sykdomsperiode, men det viste seg å være noe annet :P Håper det er en liten fighter siden "noen" har kjempet seg gjennom 4 dager med skikkelig do besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, minken89 skrev:

Her var det i dag positiv test!! 😍 tok både babyplan og clear blue (ikke digital). Så antar det stemmer da? 😁 overlykkelig her nå!

Jaaa! Gratulerer så mye😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 19.36, minken89 skrev:

Tusen takk <3 Klart du kan det. Nå ble jeg rammet av omgangssyke i helgen, så de dagene er ikke spesielt representative for sammenlikning, heh :P Men det som gjorde at jeg følte at noe var annerledes denne perioden var sult! Jeg hadde to dager der jeg åt det jeg var god for. Jeg liker egentlig ikke vårruller, men spiste 5 :P Og dagen etter en hel pizza.. Så roet det ned. Egentlig denne perioden jeg har følt meg minst gravid ^^, Ingen ømme pupper eller liknende. Testet negativt 12 dpo, så venta på tanta. Men da hun ikke kom måtte jeg jo teste. Var forberedt på at det kunne være forsinkelse pga sykdomsperiode, men det viste seg å være noe annet :P Håper det er en liten fighter siden "noen" har kjempet seg gjennom 4 dager med skikkelig do besøk

Spennende! Alltid gøy å høre hvordan andre merker at man er gravid:) igjen, gratulerer såååå masse! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta i dag, 12 dpo. Så da er jeg ute for denne runden. Men hadde jo ikke forventet annet siden det var første pp etter pilleslutt. Er i grunn bare fornøyd med å finne ut at jeg ikke har for kort lutealfase og at syklusen ikke var på mer enn 30 dager:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempe spennende å høre med andre hva de merker og ikke merker. Så veldig kjekt med forumet her siden man kanskje ikke snakker så høyt med de rundt seg i denne perioden :) 

kjipt med deg, men godt du finner noe positivt i det Milla1986. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 15.46, Zarina skrev:

Her har jeg fått test med svak svak strek i dag. 7dpo tror jeg hvis den siste el-testen faktisk var en og ikke bare kroppen som tuller igjen... Men tror det er skyggestrek igjen 😬 fått noen av dem den siste tiden...

Hvordan gikk det, Zarina? :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her jeg. Litt uregelmessig syklus, men forventer mensen denne uken. Testet med billigtest onsdag uken, ble svak strek/skygge. Tok RFSU test dagen etter, den var negativ. Fortsatt ikke mensen. Spent på ny test i morgen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 3.11.2017 den 10.44, Fandens Oldemor skrev:

Hvordan gikk det, Zarina? :duskedame:

Bare en tullestrek 😬 har nok en gang fått neeeesten positiv el-test, så da får vi bare vente å se om det faktisk ble el denne gangen 🙈 aksjer ble i alle fall lagt inn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...