Gå til innhold

Brunt seigt utflod + litt murring


Evehei77

Anbefalte innlegg

Mtp siste mens er jeg nå 6+5, lite symptomer har blitt til enda mindre symptomer og jeg har i 3 dager nå har hatt litt brunt seigt utflod, Det er ikke mye, bare litt på toalettpapiret og det ikke hver gang heller. Ligner på spotting jeg pleier å ha før mensen kommer.                                    Jeg har også murring i underlivet, ikke smerter. Også litt som før mensen kommer. 

Jeg har lest at blødninger i første trimester er ganske vanlige, ofte i forbindelse med samleie og at slimhinner blir skadet. Men vil det da ikke komme ferskt rødt blod?

Ble jo stressa så i går tok vi en invendig ul. Legen sa at det ligger som det skal i livmoren og han så hjertet slå (ikke jeg, jeg så bare en liten svart flekk :lol:). Men det var kun 4,2mm så han mente at jeg ikke kan være 7 uker på vei. Men det er vel ikke uvanlig og de kan vel variere litt i størrelse allerede på det stadiet?

Når hjertet slår kan vel ikke spottingen være noe tegn på en forestående SA? Det er vel først når det er dødt at kroppen begynner på SA?

Jeg vet at jeg bare må vente å se hva som skjer/ikke skjer. Men tankene bare raser i hodet, dere kjenner sikkert til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjekt. Jeg vsr på ultralyd sist graviditet i uke 6 pluss noen dager og der så vi hjerte slå fint, men fosteret var litt mindre enn jeg vsr på vei. Og vet nøyaktig når eggløsning var. Endte i MA 2 uker seinere hvor fosteret hadde stoppet å vokse 4 dager ca etter jeg var på ul. Er ofte et veldig dårlig tegn om fosteret er for lite nå hvis du vet nøyaktig hvor langt du er på vei. Hvis du er usikker så trenger det ikke ha noe å si. 

Men de vokser veldig likt frem til uke 12-18 ca. Derfra ulikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...