Gå til innhold

Tips om oppfriskende eller god drikk?


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke lenger de drikkene jeg pleier å kose meg med. Kaffe, kakao, te... Kan jo godt være det finnes en te jeg liker, men de jeg har blir jeg kvalm. Jeg blir kvalm hvis det er for søtt, for sterkt, for bittert, for surt... 

Er det noen som har det på samme måte, som har funnet noe godt? Det er kjipt å ikke ha noe å kose seg med lenger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant en te i dag som jeg syns var kjempegod i disse kvalmetider, og som (såvidt jeg vet) ikke inneholder noen skumle urter eller lignende og lite koffein. Clipper white tea med orange, smaker lite men bittelitt og god appelsinsmak! Kjøpte den på rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, - Håpefull - skrev:

Fant en te i dag som jeg syns var kjempegod i disse kvalmetider, og som (såvidt jeg vet) ikke inneholder noen skumle urter eller lignende og lite koffein. Clipper white tea med orange, smaker lite men bittelitt og god appelsinsmak! Kjøpte den på rema 1000.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ingenting av det jeg vanligvis liker, men craver plutselig rød saft (bringebær). Og i kvalmens desperasjon tok jeg med meg en cola zero lemon på butikken i dag, og den smakte meg plutselig innmari godt. Jeg som HATER light brus! Skal ikke drikke for mye av den, men akkurat nå er flytende best så tar det som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PinkPeon skrev:

Jeg liker ingenting av det jeg vanligvis liker, men craver plutselig rød saft (bringebær). Og i kvalmens desperasjon tok jeg med meg en cola zero lemon på butikken i dag, og den smakte meg plutselig innmari godt. Jeg som HATER light brus! Skal ikke drikke for mye av den, men akkurat nå er flytende best så tar det som funker.

Rart hvor forskjellig det er, jeg klarer ingenting med sukker i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg klarer er solbærsaft med masse isbiter. Og nå har jeg begynt å fyse på Hamar julebrus. Men har ikke kjøpt enda... har de kommet i buikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...