Gå til innhold

Trakassering av bruker i sårbar situasjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvor er moderatorene da? Ser jo at de er på eller har vært på siden dette ble rapportert

Anonymkode: 23e23...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvor er moderatorene da? Ser jo at de er på eller har vært på siden dette ble rapportert

Anonymkode: 23e23...8ec

Det ble moderert først nå. Etter 16 timer faktisk. Det synes jeg faktisk ikke er godt nok kjenner jeg... 

Anonymkode: c8d76...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble moderert først nå. Etter 16 timer faktisk. Det synes jeg faktisk ikke er godt nok kjenner jeg... 

Anonymkode: c8d76...d63

Da har jeg en jævla god idé til deg; meld deg som brukermoderator! De kan jo ikke ha barn, jobb, hus, bikkje eller andre forpliktelser. De som jobber gratis for forumet mener jeg. De som aldri får noe annet en ris og kritikk, men allikevel gjør denne jobben. Så hvis du kjenner etter en gang til og fortsatt mener det samme, så er det sikkert plass til deg!

Anonymkode: 61411...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble moderert først nå. Etter 16 timer faktisk. Det synes jeg faktisk ikke er godt nok kjenner jeg... 

Anonymkode: c8d76...d63

Enig med deg. Når man vet at flere av de har vært på flere ganger, så er det veldig dårlig.

Anonymkode: 23e23...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg en jævla god idé til deg; meld deg som brukermoderator! De kan jo ikke ha barn, jobb, hus, bikkje eller andre forpliktelser. De som jobber gratis for forumet mener jeg. De som aldri får noe annet en ris og kritikk, men allikevel gjør denne jobben. Så hvis du kjenner etter en gang til og fortsatt mener det samme, så er det sikkert plass til deg!

Anonymkode: 61411...ee0

 

Det må du gjerne mene, det er du i din fulle rett til. 

Anonymkode: c8d76...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg dessverre bare beklage at det tok tid før tråden ble ryddet. Pga diskusjoner innad i teamet, i tillegg til at innlegget ble postet på kvelden tok det tid før en avgjørelse ble tatt. Våre moderatorer har som nevnt over her, familie, hus og jobb som kan gjøre at ting tar litt tid. I tillegg er det en frivillig innsats de gjør.

Vil i samme slengen oppfordre brukere til å melde seg som moderator om de har lyst til å gjøre en innsats for forumet. Jo flere moderatorer vi er, jo kjappere vil en slik avgjørelse skje.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...