Gå til innhold

Når er rosaperioden over for småjenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jentungen skal få skikkelig sparkesykkel til jul og tanken er at den skal vare en stund og hun skal bruke den til skolen osv (begynner neste høst). 

Nå er det sånn at hun eeeelsker rosa,men har få rosa "store" ting så vi tenkte hun kunne få rosa soarkesykkel,men er det slik at allerede i 2 klasse er rosa megateit?

Anonymkode: efb92...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer veldig tror jeg. Har en som aldri har likt rosa og en som fortsatt elsker rosa i 4.klasse. men kan virke som mange er over den mest intense rosa perioden mellom 1. og 2.klasse.

Anonymkode: 24df9...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jenter på jobben som fortsatt kjører rosa fra topp til tå...de er 23år 😅

Anonymkode: 40541...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er til våren en gang. Kanskje sånn ca i midten av mars? :nigo:

Anonymkode: a73f3...b96

Nei, pleier å være 2 april hvert år🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår er søt og feminin, men rosa ble hun ferdig med i femårsalderen. Nå er det kun sort og blått som gjelder, til nød mørk lilla.

Anonymkode: 88dd6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Vet det er store forskjeller og var aldri rosajente selv. Om jentungen selv føler seg ferdig med rosa etter hvert er en ting,men lurer på om det er slik at unger med rosa ting blir ertet ( de blir jo så fort voksne for tiden hører jeg, har ikke erfaring med skoleunger)

Anonymkode: efb92...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TinaK 1990 skrev:

Nei, pleier å være 2 april hvert år🙊

Nei, ikke alltid det faller på 2 april. Det er første tirsdag i april. 

Anonymkode: ea738...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går i 2. Klasse, hun liker rosa, men mååå ikke ha det og veldig gjerne andre farger, var veldig rosa i 3 års alderen 

Anonymkode: f75de...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 14 år har lilla sparkesykkel, skal vel noe til at man blir mobbet for fargen på sparkesykkelen altså.

Jeg har to litt større jenter, eldste var ferdig med rosa da hun begynte på skolen, da tok lilla over. Noen år senere var blå yndlingsfargen, det er den vel egentlig fremdeles selv om hun også går mye i svarte klær.

Lillesøster har aldri sluttet å være glad i rosa, hun er halvveis på barneskolen nå.

Anonymkode: 01f39...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mi har aldri vært noe stor fan av rosa, men kunne velge rosa av og til. Etter hun fylte 6 år har hun sluttet helt å velge eller ønske seg rosa. Det går mye i blått og grønt

Anonymkode: 407a5...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jenta vår er søt og feminin, men rosa ble hun ferdig med i femårsalderen. Nå er det kun sort og blått som gjelder, til nød mørk lilla.

Anonymkode: 88dd6...607

Oj, både søt og feminin? 

Anonymkode: 8cf3e...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...