Gå til innhold

Kan ikke annet enn si jeg er rystet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Over hvor mange støttemedlem en viss person får etter at han får hevdet sin uskyld i ny bok.

Det er skremmende og det største trampet på uskyldige barnelik jeg har vært vitne til på lenge.

 

 

Anonymkode: 4dfbf...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært mye mer interessant innlegg dersom det hadde vært mulig å skjønne hvem du snakker om. 

Anonymkode: 5294e...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Mannen ble dømt å nå står han og bakmennene bak boken å spytter på to barnegraver. Faen så vondt dette må være for de etterlate. Håper ingen kjøper boka så disse tjener seg rike på en så grusom sak!!! Toppen av frekkhet hele greia!

Anonymkode: 1a5ec...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke skrevet boken selv altså! Og det finnes ikke tekniske bevis på at han var der, derimot finnes det bevis for at mobilen hans ikke var der. Man skal være forsiktig med å dømme -begge veier! 

Anonymkode: d0730...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han har ikke skrevet boken selv altså! Og det finnes ikke tekniske bevis på at han var der, derimot finnes det bevis for at mobilen hans ikke var der. Man skal være forsiktig med å dømme -begge veier! 

Anonymkode: d0730...354

 

Nei men han er tidligere anmeldt/eller dømt for overgrep mot barn. Så det er ikke SÅ usannsynlig at han var innblandet.

Dessuten har jeg større tro på det juridiske system, enn en journalist med skrivetrang.

Anonymkode: 33838...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Nei men han er tidligere anmeldt/eller dømt for overgrep mot barn. Så det er ikke SÅ usannsynlig at han var innblandet.

Dessuten har jeg større tro på det juridiske system, enn en journalist med skrivetrang.

Anonymkode: 33838...f80

Jeg synes det må være helt ryddig og greit å gjennomgå saker (alle saker), der det ikke er klare tekniske bevis. Den enes DNA og kjønnshår ble funnet på jentene, ikke spor etter den andre. Det kan jo ikke være slik at man dømmes og må sone for ting man ikke har gjort (skjedd flere ganger før!). Og på lik linje som det avdekkes at sykehus "graver ned" saker, er det ikke urealistisk at det samme skjer hos politiet. Finnes vel eksempler på det. Skal menneskeheten komme videre må vi ha kritiske røster og folk som ønsker endring. Hadde vi ikke hatt det hadde hjulet enda ikke vært oppfunnet 

Anonymkode: d0730...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er skyldig er dette en problematisk sak for de etterlatte.

Hvis han faktisk er uskyldig er dette er av de værste justismord i norsk rettshistorie.

Vi som ikke har spesiell kunnskap om saken bør nok i utgangspunktet forholde oss til at dommen var korrekt, en samtidig er det viktig at noen kjemper for ham og forsøker å få saken gjenopptatt hvis de mener dommen var gal. Vi har hatt dommer tidligere som har vist seg å være gale. Ingen bør måtte sone resten av livet for en gorbrytelse de ikke har gjort, bare gor å skåne de etterlatte mot påkjenningen det vil være at saken kommer opp igjen.

Anonymkode: 99bcc...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man de ramme og trakke ned ofrene en gang til pga konspirasjon?

La de gå gjennom dette om igjen og om igjen..

VK er uansett pedofil. Som likte å se på struper som ble kuttet over, spionerte på kvinner utenfor vinduer og som spøkte om å voldta barn.

Psykopat med stor P.

De dyktigste er ikke som på film, et monster alle jakter.

De dyktigste lager to fløyer, skaper forvirring og får mektige over på sin side.

Lyger du lenge nok, fungerer det.

Man må la seg blende av skylden og skammen som uteble. Den finnes ikke hos psykopater.

Anonymkode: 4dfbf...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig delt. Fyren har jo alt å tjene på å aldri innrømme det . Det er jo bare de to som vet hvem av de som snakker sant.   Han ble vel dømt til å betale erstatning til to andre offer, så fyren fortjener absolutt straff.. 

Boken kommer jeg aldri til å kjøpe ! Tjene penger på en slik sak! Har ikke ord ...

Anonymkode: 2844b...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er skyldig, hvorfor var det første han spurte om "er jan Helge også tatt?". Flere vitner så både han og Jan Helge sammen både før og etter drapet skulle ha funnet sted. 

Anonymkode: a7d6e...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det må være helt ryddig og greit å gjennomgå saker (alle saker), der det ikke er klare tekniske bevis. Den enes DNA og kjønnshår ble funnet på jentene, ikke spor etter den andre. Det kan jo ikke være slik at man dømmes og må sone for ting man ikke har gjort (skjedd flere ganger før!). Og på lik linje som det avdekkes at sykehus "graver ned" saker, er det ikke urealistisk at det samme skjer hos politiet. Finnes vel eksempler på det. Skal menneskeheten komme videre må vi ha kritiske røster og folk som ønsker endring. Hadde vi ikke hatt det hadde hjulet enda ikke vært oppfunnet 

Anonymkode: d0730...354

Enig. 

Viktig at selv de som fremstår som svært usympatiske får en korrekt rettergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...