Gå til innhold

Flere uten/med lite ss symptomer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og/eller symptomer som har gitt seg tidlig uten at det har ført til SA?

Jeg er 6+4 i dag og av ss symptomer har jeg bare hatt stikking i underlivet og LITT av dette: Svimmelhet, tretthet og ømme bryster. De siste tre symptomene har nesten gitt seg helt de siste dagene.

Jeg burde vel egentlig være veldig glad for det, men klarer ikke helt å la være å tenke på SA/MA. Kanskje også med tanke på at jeg er 40 år.  Samtidig har jeg heller ikke hatt mange symptomer under første graviditeten bortsett fra at jeg var veldig trøtt (så vidt jeg husker, det er 11 år siden hehe)

Her inne leser man jo bare om de med masse kvalme osv så jeg føler meg jo nesten som en alien haha. Men finnes det flere som nesten har ingen symptomer?

Anonymkode: e5a9f...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde omtrent ingen symptomer i starten. Som du skriver leser man jo om alle andre som har masse symptomer, og man kan bli litt stressa av det. Legen min sa at jeg heller burde nyte det faktum at jeg var en av de heldige med svake symptomer. 

Kvalmen kom derimot kraftigere etter hvert, før den nå har begynt å avta litt igjen. Jeg er 14+0 i dag 😊

Anonymkode: 47242...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og/eller symptomer som har gitt seg tidlig uten at det har ført til SA?

Jeg er 6+4 i dag og av ss symptomer har jeg bare hatt stikking i underlivet og LITT av dette: Svimmelhet, tretthet og ømme bryster. De siste tre symptomene har nesten gitt seg helt de siste dagene.

Jeg burde vel egentlig være veldig glad for det, men klarer ikke helt å la være å tenke på SA/MA. Kanskje også med tanke på at jeg er 40 år.  Samtidig har jeg heller ikke hatt mange symptomer under første graviditeten bortsett fra at jeg var veldig trøtt (så vidt jeg husker, det er 11 år siden hehe)

Her inne leser man jo bare om de med masse kvalme osv så jeg føler meg jo nesten som en alien haha. Men finnes det flere som nesten har ingen symptomer?

Anonymkode: e5a9f...487

Jeg mistet svimmelheten, ømme bryster og trøttheten ca uke 6, som deg. Men da ble jeg faktisk kvalm, og var/er det frem til og med nå uke 11+1. 

Det jeg prøver å si er at hvis jeg ikke ble kvalm, hadde jeg jo likevel mistet de andre symptomene.

Nå er jo ikke jeg lege, og aner jo ikke noe om sånt. Men tenkte å dele det, så vet du at flere har opplevd det i tillegg til at din lege sa at du kunne ta det med ro ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og/eller symptomer som har gitt seg tidlig uten at det har ført til SA?

Jeg er 6+4 i dag og av ss symptomer har jeg bare hatt stikking i underlivet og LITT av dette: Svimmelhet, tretthet og ømme bryster. De siste tre symptomene har nesten gitt seg helt de siste dagene.

Jeg burde vel egentlig være veldig glad for det, men klarer ikke helt å la være å tenke på SA/MA. Kanskje også med tanke på at jeg er 40 år.  Samtidig har jeg heller ikke hatt mange symptomer under første graviditeten bortsett fra at jeg var veldig trøtt (så vidt jeg husker, det er 11 år siden hehe)

Her inne leser man jo bare om de med masse kvalme osv så jeg føler meg jo nesten som en alien haha. Men finnes det flere som nesten har ingen symptomer?

Anonymkode: e5a9f...487

Jeg er nå snart 20 uker på vei, og har om mulig hatt enda mindre symptomer underveis. Kun stikking og forstoppelse. Har vært på ultralyd underveis, og alt har sett bra ut, skal på oul i morgen. 

Jeg er veldig taknemlig for å ha hatt et så lettvint svangerskap så langt, eneste minuset ved det er vel gjerne at jeg ikke har så mye følelsen av å være gravid. Regner likevel med at morsfølelsen pg alt som følger med kommer senest ved fødsel :) Første svangerskap til tross for at jeg er «godt voksen», så jeg har ingenting å samnenligne med. 

 Lykke til! Ting er nok vel og bra inni der hos deg også!

Anonymkode: 6948e...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten ingen symptomer til å begynne med (alle tre ganger som gravid, men den ene gangen mistet jeg). Ble veldig trøtt litt uti 1. trimester. Men det var egentlig det eneste jeg merket noe til i 1. trimester. 

Det er virkelig helt individuelt hvordan svangerskapet føles for deg, og det trenger ikke bety at det er noe som helst som er galt. 

Nå er jeg 33 uker på vei og mine største plager er sure oppstøt, kramper i leggene og dårlig søvn. Så jeg har et ganske enkelt og greit svangerskap foreløpig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+3 her, og har ikke vært kvalm et sekund. Litt ømme bryster og måtte kjøpe en sportsBH med mer støtte i dag (er rytter), samt har vært litt oppblåst/forstoppet, noe som har bedret seg når jeg har blitt ordentlig nøye på kostholdet (sliter innimellom med dette  til vanlig også). Har vært på 2.tidlige UL i dag da jeg ville vite at alt så bra ut før jeg offentliggjør graviditeten. Alt var ok, og bamsemumsen hadde forvandlet seg til en sprellemann. Så jeg er visst gravid selv om det ikke merkes noe særlig😀 (er 36 og førstereis).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...