Gå til innhold

Påvist sopp i mars ikke fått beskjed og skal igang med nytt forsøk..


Petra-prøvedokke

Anbefalte innlegg

Har nylig tatt noen hormonprøver og fikk utskrift. Der står det at sopp ble påvist fra en celleprøve/livmorhalsprøve i mars. Hvorfor har jeg ikke fått beskjed om dette?? Har hatt to fryseforsøk etter dette samt fersk forsøk og fått fine egg men har ikke gynekolog plikt å gi noe for soppen? 

Bør jeg nå få behandling før neste forsøk? Nå spinner det mange spørsmål...

Noen som vet noe om dette og har noen råd??

Venter mens hver dag og hadde ikke lyst utsette dette forsøket....

Bør jeg kontakte klinikken høre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kvinner har mer eller mindre sopp hele tiden. Det er når det blir for mye sopp problemer kan oppstå. 

Jeg fikk selv sopp som følge av alle vagitorier jeg tok i forbindelse med forsøk. Gikk da på apoteket og kjøpte Candesten. Det er reseptfritt, og ikke farlig å administrere uten samråd med lege. 

Candestenbehandlingen er en vagitorie en kveld, ellers smøre med krem til noen dager etter at symptomer er borte.

Veldig enkelt og greit.

Det finnes artikler på nett om at risikoen for SA er større ved soppinfeksjon, så jeg hadde ikke tatt sjansen på å vente med behandling om jeg var deg  

Lykke til!😊

 

Anonymkode: b1c88...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, snakka med hun sekretæren hos gynekologen og hun sa det var en vanlig sopp å ha som ikke trengte behandling. Trur jeg må snakke med klinikken høre om jeg kan ta en behandling. Eller hva de anbefaler. Er begynt på ny protokoll nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...