Gå til innhold

Lærere; pleier dere å få julegaver av elevene? Hva får dere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gudskjelov er det svært sjelden jeg får julegaver av elevene. Skulle jeg få, vil jeg sette størst pris på vin, den kan konsumeres, eller blomster, for de kan kastes. 

Anonymkode: e8eb9...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei julestjerne (som i blomsten)

Konfekt, twist. Syns vel egentlig ikke noe om å få vin av elevene, nei. :)

Anonymkode: e4d2b...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier alltid få en ting fra hele klassen (som klassekontaktene fikser, bruker av klassekassen). Noen velger å gi noe mer i tillegg. Det kan være alt fra sjokolade, blomster, krus og gløgg til krydder, tegninger, sengetøy osv. Blir glad for alt, men forventer ikke at alle elever kommer med noe. Har opplevd i klasser der mange gir gaver at det er veldig sårt for de barna som ikke har med seg noe. De føler seg utenfor, selv om jeg har lagt mye vekt på at heg blir like glad for en tegning, et kort eller en god klem.

Anonymkode: 3bd70...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ganske vanlig at elever gir gaver? Jeg har inntrykk av at ikke så mange gir her vi bor

Anonymkode: f8cc4...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så det er ganske vanlig at elever gir gaver? Jeg har inntrykk av at ikke så mange gir her vi bor

Anonymkode: f8cc4...277

Var jeg som skrev rett over deg. Pleier kanskje få fra 1/5 av elevene. Varierer fra klasse til klasse og nå svarte jeg litt generelt ut fra alle anledninger jeg pleier å få noe (jul/sommer, en sjelden gang til påske).

Anonymkode: 3bd70...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...