Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

47 minutes ago, Frøken87 said:

Her løper hormonene løpsk. Lettrørt og skikkelig kruttønne... men er bare 7dpo, så er sikkert bare innbilling at det er symptomer.

Håper på det beste, skikkelig spennende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Iskula skrev:

Kjipt med lange sykluser! Er du 5 dpo nå? :)

Ja BARE 5DPO og så mye som dag 27 denne syklusen. Tortur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg ikke har vært helt med da jeg skreiv meg inn i denne Ikm gruppa, jeg har Ikm i morgen, og ikke neste uke. Men blir bare her jeg, siden det kun skiller 1 dag 😜

Har hatt endel murringer i magen de siste 3 dagene. Lurer på om jeg svir av en test i morgen, om ikke det er noen tegn til heksa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutes ago, Rullgardin said:

Er det virkelig sant?! 😱 10 eller 11 dpo i dag..

4338A9D0-8C1A-4DE2-9556-FBE1E78525FA.jpeg

Ser noe der, så spennende! Krysser fingrene for at den blir sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rullgardin skrev:

Er det virkelig sant?! 😱 10 eller 11 dpo i dag..

4338A9D0-8C1A-4DE2-9556-FBE1E78525FA.jpeg

Spennende!! Hvor sensitiv er testen? 

Har du hatt noen symptomer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ClaraE skrev:

Spennende!! Hvor sensitiv er testen? 

Har du hatt noen symptomer? :)

Dette er en billig test fra eBay så jeg aner ikke hva sensitiviteten er 😳 Håper og tror at det ikke er skygge. Har testet med disse i flere sykluser tidligere og bare fått blendahvite tester.. Prøver å vente til i morgen tidlig før jeg tar ny. Har noen fra babyplan liggende.

Det tydeligste symptomet denne syklusen er at jeg har mindre symptomer enn vanlig 😂 Brystene er mindre ømme, mindre murring, heller litt stikninger. Humøret har vært bedritent, men det økte betraktelig nå som jeg fikk et håp om klaff 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rullgardin skrev:

Dette er en billig test fra eBay så jeg aner ikke hva sensitiviteten er 😳 Håper og tror at det ikke er skygge. Har testet med disse i flere sykluser tidligere og bare fått blendahvite tester.. Prøver å vente til i morgen tidlig før jeg tar ny. Har noen fra babyplan liggende.

Det tydeligste symptomet denne syklusen er at jeg har mindre symptomer enn vanlig 😂 Brystene er mindre ømme, mindre murring, heller litt stikninger. Humøret har vært bedritent, men det økte betraktelig nå som jeg fikk et håp om klaff 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Okei! Blir gøy å se imorgen da :) 

Hehe, det er vel litt typisk det. Krysser fingrene for deg! Jeg har ikm på fredag så venter nok til da før jeg tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rullgardin skrev:

Er det virkelig sant?! 😱 10 eller 11 dpo i dag..

4338A9D0-8C1A-4DE2-9556-FBE1E78525FA.jpeg

Oi! Så spennende! Ser en liten svak strek der ja!!!

Nå fikk jeg og skikkelig lyst til å teste😂

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 dpo i dag. Jeg har hatt skikkelig mye luft i magen de siste par dagene. Er det noen som er kjent med at dette er et vanlig tidlig symptom på graviditet?Jeg har aldri hatt det sånn før. 

 

Jeg er i utlandet uten mulighet for å teste meg akkurat nå. Så jeg må vente helt til torsdag(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Jeg er 10 dpo i dag. Jeg har hatt skikkelig mye luft i magen de siste par dagene. Er det noen som er kjent med at dette er et vanlig tidlig symptom på graviditet?Jeg har aldri hatt det sånn før. 

 

Jeg er i utlandet uten mulighet for å teste meg akkurat nå. Så jeg må vente helt til torsdag(!)

Hmm kan være et symptom ja, men kan også være pms. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Jeg er 10 dpo i dag. Jeg har hatt skikkelig mye luft i magen de siste par dagene. Er det noen som er kjent med at dette er et vanlig tidlig symptom på graviditet?Jeg har aldri hatt det sånn før. 

 

Jeg er i utlandet uten mulighet for å teste meg akkurat nå. Så jeg må vente helt til torsdag(!)

Er det ikke apotek der du er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Frøken87 skrev:

Er det ikke apotek der du er? 

Joda, men er hos svigerforeldrene mine. Så tørr ikke teste her🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte selvfølgelig ikke å la være, negativ test her.. er jo bare 10 dpo og har bare tester som ikke er så sensitive (skal testes ikm). Hvorfor klarer man ikke å vente?! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ClaraE skrev:

Klarte selvfølgelig ikke å la være, negativ test her.. er jo bare 10 dpo og har bare tester som ikke er så sensitive (skal testes ikm). Hvorfor klarer man ikke å vente?! :(

Åååå😣

Får håpe at det bare er for tidlig å teste! Er så nysgjerrig på hvordan det vil gå med alle her inne😃

Jeg er og 10 dpo i dag, men skal prøve å vente litt lenger med å teste, men spørs om jeg klarer det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, inimini skrev:

Åååå😣

Får håpe at det bare er for tidlig å teste! Er så nysgjerrig på hvordan det vil gå med alle her inne😃

Jeg er og 10 dpo i dag, men skal prøve å vente litt lenger med å teste, men spørs om jeg klarer det! 

Det er like greit å vente tenker jeg (klarte det ikke selv da..). Nå skal jeg vente til ikm eller dagen etter ikm. 

Men har så mye rare symptomer, som ikke er likt det jeg har hatt før.. så blir så forvirret. Nå må jeg bare prøve å roe meg ned, pleier å være lettere i hverdagen med jobb og alt som må gjøres :) 

Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ClaraE skrev:

Det er like greit å vente tenker jeg (klarte det ikke selv da..). Nå skal jeg vente til ikm eller dagen etter ikm. 

Men har så mye rare symptomer, som ikke er likt det jeg har hatt før.. så blir så forvirret. Nå må jeg bare prøve å roe meg ned, pleier å være lettere i hverdagen med jobb og alt som må gjøres :) 

Har du noen symptomer?

Enig med deg at det er lettere å vente i hverdagen når dagene går litt mer normalt. Men er jo såå nysgjerrig☺

Føler jo sånn som deg at jeg har noen symptomer, men vet ikke om jeg har det fordi jeg kjenner veldig godt etter😂

Kjenner meg kvalm og ømme bryster. Hadde og noen rare smerter i korsryggen noen dager etter EL som jeg aldri har hatt før, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, inimini skrev:

Enig med deg at det er lettere å vente i hverdagen når dagene går litt mer normalt. Men er jo såå nysgjerrig☺

Føler jo sånn som deg at jeg har noen symptomer, men vet ikke om jeg har det fordi jeg kjenner veldig godt etter😂

Kjenner meg kvalm og ømme bryster. Hadde og noen rare smerter i korsryggen noen dager etter EL som jeg aldri har hatt før, så...

Jeg har også hatt ømme bryster etter at vi begynte å prøve.. har sikkert hatt det før uten å tenke over det ;p

Jeg har hatt skikkelig vondt i korsryggen siden fredag, det har blitt bedre nå under dagen. Det har jeg aldri hatt før. Har også sovet mye mer enn vanlig, ellers ikke noen store ting. 

Vi må bare holde oss oppdaterte her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solstråle92 skrev:

Joda, men er hos svigerforeldrene mine. Så tørr ikke teste her🙈

Hehe, du får vente til ikm da😜😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test. Krysser fingrene for at dette går veien 🤞🏼Noen som vet følsomheten på Babyplan dine tester? Vil trolig en digital slå ut nå?

2FC09937-45BE-4790-A8F7-E1B397595FCE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rullgardin skrev:

Dagens test. Krysser fingrene for at dette går veien 🤞🏼Noen som vet følsomheten på Babyplan dine tester? Vil trolig en digital slå ut nå?

2FC09937-45BE-4790-A8F7-E1B397595FCE.jpeg

Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...