Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Solstråle92 skrev:

Ja. Varierer med 31-38 dager..

 

Æsj ja da er vi 2. Utrolig vanskelig å forholde seg til!! Hadde håpet å kunne teste tidlig på mannen sin bursdag, men det må jeg bare glemme. Tidligste testen er nok 10 DPO og det blir 9ende november. æsj så lenge til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ninni84 skrev:

Har syklus som varierer fra 28-33 dager stort sett, men mulig denne blir hele 35 dager land (estimert fra 7 dager senere el i forhold til forrige måned som var 28 dager).

Utrolig frustrerende! Hadde sex rett før jeg tok den testen, men trodde den runden bare var for gøy. Hadde jo sagt til mannen at det var greit at han dro ut på byen med gutta så det er mulig at svømmerne er noe beruset de også :( Absolutt ikke planlagt dette. Han hadde drukket mindre hvis han visste at det fortsatt var muligheter denne måneden. Æsj!!! Får legge inn aksjer i morgen også og håpe på det beste. Det blir LAAAANGE 2 uker med venting. Aaargh!!

Ahhhh, okei, så da kom den egentlig bare 2 dager for seint😉

Ventetiden er jo kjempelang!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, inimini skrev:

Ahhhh, okei, så da kom den egentlig bare 2 dager for seint😉

Ventetiden er jo kjempelang!!!

 

Haha ja hvis man tenker på den måten ja. Ikke så ofte jeg har syklus på 33 dager da. Stort sett 30-31 dager og innimellom 28-33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle dere her inne? :) 

Ser noen har fått positiv el-test, det er jo bra! Mine er bare negative, og det er så frustrerende :( Tester én gang om dagen, kanskje jeg har gått glipp av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Iskula skrev:

Hvordan går det med alle dere her inne? :) 

Ser noen har fått positiv el-test, det er jo bra! Mine er bare negative, og det er så frustrerende :( Tester én gang om dagen, kanskje jeg har gått glipp av det?

Jeg hadde kanskje positiv på torsdag (tidligere enn vanlig, defor jeg er usikker på om den var positiv). Men jeg tester fortsatt for sikkerhetskyld. Jeg har aldri opplevd å ikke få positiv test i løpet av en syklus. 

Anonymkode: e389b...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Iskula skrev:

Hvordan går det med alle dere her inne? :) 

Ser noen har fått positiv el-test, det er jo bra! Mine er bare negative, og det er så frustrerende :( Tester én gang om dagen, kanskje jeg har gått glipp av det?

Jeg var helt sikker på at det hadde skjedd med meg også. Og så plutselig fikk jeg et smilefjes på testen. 7 dager senere el denne måneden I forhold til forrige måned. Skikkelig dritt!! Enda lengre å vente til man kan ta en g-test. Regner med at el er i dag.

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Jeg hadde kanskje positiv på torsdag (tidligere enn vanlig, defor jeg er usikker på om den var positiv). Men jeg tester fortsatt for sikkerhetskyld. Jeg har aldri opplevd å ikke få positiv test i løpet av en syklus. 

Anonymkode: e389b...0db

Var teststreken like sterk som kontrollstreken? 

Dette er første syklus jeg bruker el-tester. Håper veldig på en positiv snart. Hva gjør man hvis man bare får negative?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Iskula skrev:

Var teststreken like sterk som kontrollstreken? 

Dette er første syklus jeg bruker el-tester. Håper veldig på en positiv snart. Hva gjør man hvis man bare får negative?

Du kan se bilde av testen litt lenger opp i tråden :) Hva synes du?

 

Kan vel hende du har EL i en kort periode og derfor ikke har rukket å få den opp på testen. Evt har du lang syklus denne mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Ninni84 said:

Jeg var helt sikker på at det hadde skjedd med meg også. Og så plutselig fikk jeg et smilefjes på testen. 7 dager senere el denne måneden I forhold til forrige måned. Skikkelig dritt!! Enda lengre å vente til man kan ta en g-test. Regner med at el er i dag.

Bra du fikk positiv el-test i hvert fall :) Kanskje min også drøyer enda lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Iskula skrev:

Bra du fikk positiv el-test i hvert fall :) Kanskje min også drøyer enda lenger..

Synes du den ser positiv ut? Blir så usikker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Solstråle92 said:

Du kan se bilde av testen litt lenger opp i tråden :) Hva synes du?

 

Kan vel hende du har EL i en kort periode og derfor ikke har rukket å få den opp på testen. Evt har du lang syklus denne mnd?

Den øverste må da være positiv? Det hadde jeg tolka den som :) 

Da håper jeg faktisk på en lang syklus denne pp’n, har så lyst å treffe denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Iskula skrev:

Var teststreken like sterk som kontrollstreken? 

Dette er første syklus jeg bruker el-tester. Håper veldig på en positiv snart. Hva gjør man hvis man bare får negative?

hmm hvis mensen kommer uten at du har hatt positive test så har du nok hatt el men misset toppen. Hvis mensen er sen men du ikke får positive g-test så har nok el vært forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, Ninni84 said:

hmm hvis mensen kommer uten at du har hatt positive test så har du nok hatt el men misset toppen. Hvis mensen er sen men du ikke får positive g-test så har nok el vært forsinket.

Håper bare den er sen da.. Jeg fortsetter å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.10.2017 at 7:09 PM, Solstråle92 said:

Trenger litt hjelp til å tolke el-test. Den øverste tok jeg i går, og den nederste i dag. Jeg pleier å ha en sykluslengde på 31-38 dager. I morgen er det 14 dager til ikm hvis jeg har 31 dagers syklus. Men den øverste testen ser da veldig positiv ut?!

IMG_0852.JPG

Solstråle: Jeg syns absolutt den øverste ser positiv ut. Den streken er veldig sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Iskula skrev:

Solstråle: Jeg syns absolutt den øverste ser positiv ut. Den streken er veldig sterk.

Da håper jeg det. Da la vi inn aksjer både den dagen og dagen etter. Hadde vært utrolig deilig med 30 dagers syklus denne måneden. Er så kjedelig når syklusen er 38 dager 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Da håper jeg det. Da la vi inn aksjer både den dagen og dagen etter. Hadde vært utrolig deilig med 30 dagers syklus denne måneden. Er så kjedelig når syklusen er 38 dager 😒

Uff ja den ser jeg. Tror jeg ender på 35 dager denne måneden. Skikkelig irriterende når man er så utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gadd jeg ikke teste etter el allikevel. Følgte heller med på hva som skjedde i trusa🙈 eggehvite utflod torsdag til lørdag, så nå regner jeg med el er ferdig. Så er sikkert 2dpo eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er riktig at det er eggløsningssmerter jeg har hatt så er jeg 5dpo idag. Vi hadde seks 4 og 2 dager før eggløsning, samme dagen som eggløsning og dagen etter. 

Eggløsningsappen har regnet ut at jeg hadde eggløsning samme dagen som jeg fikk vondt, jeg har hatt stabil mens og håper på at det går bra denne gangen.

Men jeg har en følelse i kroppen at det ikke har funket denne gangen heller... Det blir en lang ventetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen er planen å ikke ta graviditetstest så tidlig! Skal prøve å vente lengst mulig☺ 

Er det flere som har tenkt det? 

Men kan bli vanskelig. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, inimini skrev:

Denne gangen er planen å ikke ta graviditetstest så tidlig! Skal prøve å vente lengst mulig☺ 

Er det flere som har tenkt det? 

Men kan bli vanskelig. Hehe...

Da er vi flere! Jeg reiser til utlandet i morgen, så da har jeg ikke muligheter til å teste før jeg er tilbake. Og da er jeg 13 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, inimini said:

Denne gangen er planen å ikke ta graviditetstest så tidlig! Skal prøve å vente lengst mulig☺ 

Er det flere som har tenkt det? 

Men kan bli vanskelig. Hehe...

Det er planen her også, så får vi se om jeg klarer å holde meg til den eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...