Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

Hei damer! Jeg slenger meg med her :) Hvis kroppen spiller på lag har jeg IKM ca 9nov. Venter på oppstart av IVF, men prøver selv i mellomtiden. Masse lykke til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, ClaraE skrev:

Oj, SÅ mye har ikke vi gått inn for det. Tar ikke eggløskingstester eller noe. Prøver bare å regne ut litt selv og har sex så ofte vi orker :)

Tror mannen min syns det er ekstra gøy med denne prøvinga. Han vekker meg på nattet noen ganger også. Jeg derimot tror jeg har en mental sperre pga denne prøvinga. Har vanligvis ikke noen problem å oppnå orgasme, men etter vi begynte med prøving så har jeg ikke fått en eneste en. Syns jo det er digg, men kommer liksom ikke i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ninni84 skrev:

Tror mannen min syns det er ekstra gøy med denne prøvinga. Han vekker meg på nattet noen ganger også. Jeg derimot tror jeg har en mental sperre pga denne prøvinga. Har vanligvis ikke noen problem å oppnå orgasme, men etter vi begynte med prøving så har jeg ikke fått en eneste en. Syns jo det er digg, men kommer liksom ikke i mål.

Tror ikke det er så uvanlig. Det er jo lett at det blir litt sånn når man ”må”. Men hva gjør man ikke for en baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, inimini said:

Da er jeg i gang med eggløsningstester☺

Spennende!

Tok min aller første eggløsningstest i dag :D Uten tvil negativ. Så spent på om jeg får en positiv snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom.. el test første gang i dag.. usikker på sykluslengde, og mensen varte noen dager lenger enn vanlig denne gangen .. 12/10 men jeg prøver på el.. har gu time i morgen.. håper hun kan gi noen råd.. har prøvd å få til noe i 3 år nå.. nei nå må det klaffe 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på syklus dag 16 i dag og har fortsatt blinkende smiley på el-testen. Var sikker på at jeg kom til å få "peak"-smiley i dag. Får håpe det er i morgen da. Ser i hvertfall ut som dette er en av de lange syklusene mine :( Hvertfall 32 dager lang. Bummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, inimini skrev:

Fikk høre i dag at man ikke skal bruke morgenurin på eggløsningstester???

Stemmer det??

Nå ble jeg kjempeusikker!!

Har og hørt det, best å bruke ettermiddagsurin har jeg hørt. 

Endret av Flutili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaarghh!! CD17 og fortsatt ingen positive el-test. Forrige måned fikk jeg smiley på dag 14. Skjønner ikkeno!! Har jeg allerede hatt el eller er den forsinket?? Har tatt el-tester siden fredag og har nå bare 2 stk igjen. Kanskje jeg har misset LH toppen. Har brukt de CB dual ovulation testene og har fått blinkende smiley siden lørdag. Har hatt sex daglig siden da og begynner å bli klar for en pause, men vil jo ikke misse el-dagen heller. Utrolig forvirrende. Tror ikke jeg kjøper denne el-test typen igjen. Bare forvirrende.

Edit: altså har hatt blinkende smiley nå 5 dager på rad.

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ!

Første gang jeg prøver eggløsningstester, men er ganske sikker på at EL er i morgen. Burde jeg ikke fått positivt på testen i dag da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, inimini skrev:

Wææ!

Første gang jeg prøver eggløsningstester, men er ganske sikker på at EL er i morgen. Burde jeg ikke fått positivt på testen i dag da?

 

Jo egentlig. Like forvirret selv her. Jeg tror jeg er litt forsinket denne måneden. Hvis jeg ikke får positive el-test I morgen eller fredag så har jeg nok allerede hatt det og testene glippet. Vi får se. Kanskje du også får el en dag eller 2 senere enn forventet. Fortsett med el-tester noen dager til. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens litt intimt å fortelle her med jaja:

Da mannen kom I går kveld sa han "her kommer jenta". Jeg ble litt paff og så forundret på han. Da sa han "du ville ha jente ikkesant". Og så brøt vi ut I latterkrampe.

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ninni84 skrev:

Jo egentlig. Like forvirret selv her. Jeg tror jeg er litt forsinket denne måneden. Hvis jeg ikke får positive el-test I morgen eller fredag så har jeg nok allerede hatt det og testene glippet. Vi får se. Kanskje du også får el en dag eller 2 senere enn forventet. Fortsett med el-tester noen dager til. Lykke til.

Takk!

Håper det går bra for deg og!

Vil så gjerne at alt skal klaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninni84 skrev:

Muligens litt intimt å fortelle her med jaja:

Da mannen kom I går kveld sa han "her kommer jenta". Jeg ble litt paff og så forundret på han. Da sa han "du ville ha jente ikkesant". Og så brøt vi ut I latterkrampe.

Haha, synes det var litt gøy jeg 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som sliter med litt vondt ved seks? Jeg merker at det har blitt vondt etter fødsel, nå er jo det snart 3 år siden, og det går veldig opp og ned. Mest ved harde «støt». 

Kan tillegge at halebenet mitt brakk ved fødsel og jeg sliter fortsatt endel med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til de el-testene med smiley, begynte med stripsene fra babyplan på mandag, og de er i hvert fall greie. Vil tro det blir enkelt å se når streken blir sterkere og eggløsning nærmer seg. Til nå har de vært svake, lett å se at de er negative. 

Bestilte fler i dag, med mine lange sykluser trenger jeg vel et helt lass fullt av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok EL-strimmeltest nå. Den så (nesten) positiv ut. Så har nok EL en av de neste dagene. Men vil ikke tro det er før fredag tidligst. Aldri hatt syklus som er kortere enn 31 dager som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er fortsatt negativ, men high fertility. Tror vi står over sex i dag. Hadde sex i går kveld og får legge inn neste runde i morgen. Hvis jeg ikke får positiv test i morgen eller på fredag så slutter jeg å teste. Da tror jeg at jeg allerede har hatt el. Vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, inimini said:

Fikk positivt på EL test nå, men negativ i dag morges. Hmmm....

Oi, da kan man jo gå glipp av positiv test da! Jeg tester bare én gang om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iskula skrev:

Oi, da kan man jo gå glipp av positiv test da! Jeg tester bare én gang om dagen.

Ja vet, så jeg forstår ikke helt jeg😥

Får se hva den sier i morgen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en blinkende smiley på el-testen :kari:Nå har jeg bare en test igjen. Tar den siste I morgen tidlig. Hvis den også gir blinkende smiley så gir jeg opp denne måneden. Da tror jeg testene har misset el eller noe. Jeg hadde sånn eggevite-utflod søndag tom tirsdag. Kjøper uansett ikke de dyre testene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...