Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

Blir med her jeg også. Gikk ikke denne gangen heller, men har bare prøvd i 2-3 måneder da..

Forrige barnet gikk på 2-3 måneden, så har jo bare det å se tilbake på. Men da blir det en runde til :) Lykke til allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til alle nye og erfarne prøvere. Gøy at vi er en liten god gjeng nå. Bestilte strips fra billigtester.no jeg også. el-testene kjøpte jeg fra 123apotek. Syns det er så greit å få alt sånt i postkassen. Slipper å tenke noe mer på det. Begynner el-tester neste torsdag da er jeg på CD12. Pleier å ha el sånn rundt cd 14-16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ninni84 skrev:

Begynner el-tester neste torsdag da er jeg på CD12. Pleier å ha el sånn rundt cd 14-16.

Ganske like, vi da :) Jeg pleier å ha el spot on cd 15 😁 Smart å ikke teste hele perioden, men bare når det gjelder :)

Velkommen og lykke til, ClaraE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom i dag. Så hiver meg inn her. Ikm 11.nov. Pp 8 tror jeg... 

sønn på 3 år, som vi fikk etter første pp. Så håpte snart det satt denne gangen også... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i går😥

Så får håpe IKM 45 går denne gangen!

Synes ventetiden er sååå lang! Men godt å ha dere her, så er vi flere sammen☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, inimini skrev:

Fikk mensen i går😥

Så får håpe IKM 45 går denne gangen!

Synes ventetiden er sååå lang! Men godt å ha dere her, så er vi flere sammen☺

Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Solstråle92 skrev:

Som relativt erfaren prøver nå (pp nr 9) vil jeg anbefale å prøve å holde seg til Ikm. Men vet hvor utrolig vanskelig det er. Kjøp derfor billige strimmeltester på ebay😊

Skal prøve det. Fikk en svak strek på onsdag og ble så skuffet da det faktisk var menssmerter jeg har hatt i går og i dag. Har kjøpt tester på billige-tester :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holda humøret oppe etter tr har komt hver pp, tenker jeg alltid at da får jeg trent skikkelig en måned til i allefall. Var så dårlig forrige gang jeg var gravid, så da var det lite trening. Så nå får jeg i allefall trene ei stund til👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tregt nå.. CD 7, og jeg har lange sykluser. Jeg begynner nok ikke med el-tester før om ca 10-12 dager. Jeg spiser salami mens jeg venter, det savna jeg husker jeg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her! Testet i går tidlig (13 dpo) fordi jeg skulle på fest om kvelden, og den var negativ. Så kom selvsagt tr i 23-tiden i går kveld:/ da er vi i gang med pp4. Gravid pp1 med både nummer 1 og 2 for 10 og 8 år siden, men nå er jeg jo 35, så sjansene er vel mindre.. vet det er litt tidlig å miste troa, men er så uvant at det ikke klaffer med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, inimini skrev:

Er det flere enn meg som ikke klarer å tenke på noe annet for tiden?😥

Både ja og nei. Har som tidligere nevnt i tråden prøvd siden desember i fjor, så hadde blitt helt ødelagt om det var det eneste jeg tenkte på. Men går sjelden en dag uten at det er i tankene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, inimini said:

Er det flere enn meg som ikke klarer å tenke på noe annet for tiden?😥

Jeg tenker mye på det, har sååå lyst til å få det til, men så har jeg ikke helt troa. Det er kjipt.. Må bare prøve å være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, inimini skrev:

Er det flere enn meg som ikke klarer å tenke på noe annet for tiden?😥

Ukene før el går greit, bruker lite tid på å tenke på det da. Eneste jeg gjør er å registrere mens og evt samleie i appen min. Men når el er over så går alt i surr. Blir helt obsessed!! Går ut over konsentrasjonen. Hvis denne prøvingen vil fortsette i mange måneder så må jeg vel klare å roe meg ned mer. Gruer meg til TWW for å være helt ærlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ninni84 skrev:

Ukene før el går greit, bruker lite tid på å tenke på det da. Eneste jeg gjør er å registrere mens og evt samleie i appen min. Men når el er over så går alt i surr. Blir helt obsessed!! Går ut over konsentrasjonen. Hvis denne prøvingen vil fortsette i mange måneder så må jeg vel klare å roe meg ned mer. Gruer meg til TWW for å være helt ærlig

TWW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøken87 skrev:

TWW?

TWW=two week wait, altså de forferdelige 14 dagene man venter på ikm etter el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ninni84 skrev:

TWW=two week wait, altså de forferdelige 14 dagene man venter på ikm etter el

Aha... jeg prøver å vera helt cool mellom ikm og el. Men det poppe jo opp av gravide og babyer over alt for tiden... blir litt stressa av sånt. Føler ALLE bare kan bestille en baby liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ninni84 skrev:

Ukene før el går greit, bruker lite tid på å tenke på det da. Eneste jeg gjør er å registrere mens og evt samleie i appen min. Men når el er over så går alt i surr. Blir helt obsessed!! Går ut over konsentrasjonen. Hvis denne prøvingen vil fortsette i mange måneder så må jeg vel klare å roe meg ned mer. Gruer meg til TWW for å være helt ærlig

Godt å høre det er flere enn meg som tenker mye på det☺☺

Hvilken app bruker du?

Hva betyr TWW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Frøken87 skrev:

Aha... jeg prøver å vera helt cool mellom ikm og el. Men det poppe jo opp av gravide og babyer over alt for tiden... blir litt stressa av sånt. Føler ALLE bare kan bestille en baby liksom...

Ja, akkurat det samme føler jeg! At alle rundt meg har babt, og alle er gravide🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, inimini skrev:

Godt å høre det er flere enn meg som tenker mye på det☺☺

Hvilken app bruker du?

Hva betyr TWW?

TWW=two week wait, altså de forferdelige 14 dagene man venter på ikm etter el

Bruker for øyeblikket Clue og Glow, har akkurat begynt med de så er usikker på hvilken jeg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag tidlig. Vi hadde nemlig ubeskyttet sex én gang, 4 dager før el denne gangen (ikke for å prøve) 🙈 Testen var negativ, men jeg er egentlig veldig glad for det, for juni er ikke den beste måneden å få barn for oss. Er bare 9 dpo, så jeg kommer nok til å teste i morgen og på onsdag (ikm) også, kjenner jeg meg selv rett 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Jeg tok en test i dag tidlig. Vi hadde nemlig ubeskyttet sex én gang, 4 dager før el denne gangen (ikke for å prøve) 🙈 Testen var negativ, men jeg er egentlig veldig glad for det, for juni er ikke den beste måneden å få barn for oss. Er bare 9 dpo, så jeg kommer nok til å teste i morgen og på onsdag (ikm) også, kjenner jeg meg selv rett 😅

Har du veldig korte sykluser?? De som har ikm uke 45 har vel som regel mens nå eller akkurat ferdig??  Ikke så farlig altså, bare lurer.

Jeg har IKM tirsdag 7 november i uke 45 og har el til helgen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ninni84 skrev:

Har du veldig korte sykluser?? De som har ikm uke 45 har vel som regel mens nå eller akkurat ferdig??  Ikke så farlig altså, bare lurer.

Jeg har IKM tirsdag 7 november i uke 45 og har el til helgen tror jeg.

Jeg har 26 dagers syklus og ikm 12. november ;) Er vel en kombinasjon av litt kort syklus, pluss at jeg har den siste dagen i uka 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...