Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

IMG_2218.PNG

Anonymkode: 2a6b9...965

Jeg tenkte på denne streken? Er det vanlig strek på disse testene☺️ Greit med litt hjelp fra noen som er mer erfaren enn meg. 

Anonymkode: 2a6b9...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

IMG_2218.PNG

Anonymkode: 2a6b9...965

Der hvor du har lagt prikken er ikke der du skal se. Det er bare der hvor det er en slags brett på testen. Sammenlikn med mine tester så ser du hvor testresultatet bør være.

Dessuten holder du I enden der du har tisset ;) 

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, inimini skrev:

Klarte ikke å holde meg lenger, så Jeg tok test i dag og den var heeelt hvit🙁

Er 12 dpo i dag,så da er det bare å vente på mensen!

Kjenner jeg blir så skuffa, men da får jeg prøve igjen neste gang😀

Men du, vi må ikke tenke sånn nå! Tr har fortsatt ikke kommet og vi må tenke positivt heeeelt til den kommer! 

Det er ikke alle som får positvt 12 dpo, det er ihvertfall det jeg prøver å tenke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ninni84 skrev:

Der hvor du har lagt prikken er ikke der du skal se. Det er bare der hvor det er en slags brett på testen. Sammenlikn med mine tester så ser du hvor testresultatet bør være.

Dessuten holder du I enden der du har tisset ;) 

Okei. Da får jeg prøve på morgenurin i morgen. Jeg tok clear blue lørdag og synes jeg ser skygge der også🤣 Jeg var litt ivrig istad når jeg skulle ta testen. Hehe

IMG_2226.JPG

Anonymkode: 2a6b9...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ClaraE skrev:

Men du, vi må ikke tenke sånn nå! Tr har fortsatt ikke kommet og vi må tenke positivt heeeelt til den kommer! 

Det er ikke alle som får positvt 12 dpo, det er ihvertfall det jeg prøver å tenke :)

Hehe, takk for oppmuntringen ClaraE☺

Da skal jeg prøve å være positiv litt til😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inimini vi kan vel ta en test snart igjen? Eller venter du til ikm? 

Anonymkode: 2a6b9...965

Tar ikke noen ny test jeg nå☺

Tenkte du å teste i morgen? Har du og IKM på torsdag?

 

Har IKM på torsdag, så venter til torsdag nå jeg med å se om mensen kommer☺

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, inimini skrev:

Hehe, takk for oppmuntringen ClaraE☺

Da skal jeg prøve å være positiv litt til😂

Det må du nesten, fordi det er samme med meg her og jeg har ikke lyst å si nei enda :P Nå venter jeg ihvertfall til Ikm som er på fredag. Ikke noe test før lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ClaraE skrev:

Det må du nesten, fordi det er samme med meg her og jeg har ikke lyst å si nei enda :P Nå venter jeg ihvertfall til Ikm som er på fredag. Ikke noe test før lørdag! :)

Hehe☺

Jeg og venter til IKM nå, så får jeg eventuelt ta en test på fredag hvis ikke mensen har kommet☺

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, inimini skrev:

Tar ikke noen ny test jeg nå☺

Tenkte du å teste i morgen? Har du og IKM på torsdag?

 

Har IKM på torsdag, så venter til torsdag nå jeg med å se om mensen kommer☺

Må teste igjen imorgen. IKM er på torsdag ja. 

Anonymkode: 2a6b9...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ninni84 skrev:

9DPO idag og her er det nok ingen tvil. Fortsatt svake men linje på alle de forskjellige testene 

7323BBE1-D597-40A2-AA8A-6641CFBF5C60.jpeg

54B659CC-10BE-4FC6-9E93-4A5EE7377242.jpeg

Så spennende! Min var også ganske svak i begynnelsen. Strek er strek! Lurer inn et lite gratulerer! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Flutili skrev:

Her kom heksa på mandag. Er på dag 3 i ny syklus. Ferdig med heksa og igang med EL venting... 😜 pp21

Ånei😑

Men da er det bare å vente på EL ja! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesiell opplevelse her.. testet da jeg kom hjem fra jobb vel vitende om at den ville være blendahvit og at tr kommer i kveld eller i morgen tidlig. Morgenens test var negativ, og det betyr jo som regel ikke gravid 13 dpo... men testen er svakt positiv! Ikke skygge. Har tatt to tester til, men de er svakere. Men har likevel den ene som har svak rosa strek🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WPW skrev:

Veldig spesiell opplevelse her.. testet da jeg kom hjem fra jobb vel vitende om at den ville være blendahvit og at tr kommer i kveld eller i morgen tidlig. Morgenens test var negativ, og det betyr jo som regel ikke gravid 13 dpo... men testen er svakt positiv! Ikke skygge. Har tatt to tester til, men de er svakere. Men har likevel den ene som har svak rosa strek🙈

Så gøy da! Kanskje det er noe der da☺

Kanskje du skal ta en ny i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, inimini skrev:

Så gøy da! Kanskje det er noe der da☺

Kanskje du skal ta en ny i morgen tidlig?

Ja, må nesten det, for nå ble jeg skikkelig usikker. Gikk fra å tenke «Jeg ER gravid» til å tenke «testen er sikkert feil» på sånn ca 10 min😂😂 men da er det fortsatt håp i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om denne testen er positiv? Tok testen i ettermiddag, altså ikke på morgenurin. Lik test på morgenurin for 2 dager siden..

20DFFCF4-5CC0-4A81-9AB2-BAB21E16DFFC.jpeg

Anonymkode: 9b182...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, WPW skrev:

Ja, må nesten det, for nå ble jeg skikkelig usikker. Gikk fra å tenke «Jeg ER gravid» til å tenke «testen er sikkert feil» på sånn ca 10 min😂😂 men da er det fortsatt håp i allefall!!

Jeppsi, der kom tr. Litt skuffende pga den dumme positive testen i går som ga meg håp! Men men, påan igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WPW skrev:

Jeppsi, der kom tr. Litt skuffende pga den dumme positive testen i går som ga meg håp! Men men, påan igjen!

Åååå😑

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...