Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil være med! Dette blir vår første prøveperiode på nummer 3 😁 Jeg gleder meg sånn! Jeg regner med at ikm blir 12.11 for meg. Hva betyr BFP? *uvitende*

Presentere oss litt? Det er koselig når vi skal følge med hverandre 😊 Jeg er 27 (snart 28) år og har fra før ei jente på 4 år og en gutt som fyller 2 år i slutten av desember. Jeg er spent på hvor fort spira sitter denne gangen. Vi har vært heldige før, men jeg kan nesten ikke håpe på å være like heldig denne gangen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! BFP="big fat positive"

Jeg er 33 år og har en gutt på 2,5 år . Dette er min andre prøveperiode for barn nr 2. Skulle prøve på å bli gravide I fjor høst, men så matte bade jeg og mannen bytte jobber samtidig og da måtte vi sette planene på vent. Fant oss nye og bedre jobber raskt, men vi ville jo ha jobbet der i mer enn 6 måneder. Så nå er vi endelig klare for et barn til. Forrige gang ble vi gravide på først forsøk, men det gikk ikke denne gangen. Håper det ikke skal mange periodene til før en sitter. :babyjente:

Og har IKM 6 november

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa. Takk for oppklaringen! Krysser fingrene for at det går kjapt for dere denne gangen og 😊 Vi brukte 2 pp på første og 1 pp andre. Håper vi kommer i samme termingruppe nå, da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Ahaaa. Takk for oppklaringen! Krysser fingrene for at det går kjapt for dere denne gangen og 😊 Vi brukte 2 pp på første og 1 pp andre. Håper vi kommer i samme termingruppe nå, da 😁

JAAA!!! Det hadde vært knall!!!! krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blir gjerne med her, jeg også :) 

Har ofte lange, uregelmessige sykluser, men IKM sånn ca 12. november blir ikke altfor gærent tror jeg. 

Dette blir pp3. Vi har en datter, og prøver på nummer 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk negativ gravditetstest i dag. 13 dpo. Så tipper tr kommer i morgen evt onsdag. Syklusene mine varierer med 31-38 dager. Så er jeg heldig havner jeg her i uke 45 jeg også. 

 

Jeg er straks 25 år. Gift i 2,5 år. Vi begynte å prøve i desember i fjor. Men pga lange sykluser tror jeg dette er pp 9. Vi har ingen barn fra før av.. og er utrolig lei av å prøve nå😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, Solstråle92 said:

Jeg fikk negativ gravditetstest i dag. 13 dpo. Så tipper tr kommer i morgen evt onsdag. Syklusene mine varierer med 31-38 dager. Så er jeg heldig havner jeg her i uke 45 jeg også. 

 

Jeg er straks 25 år. Gift i 2,5 år. Vi begynte å prøve i desember i fjor. Men pga lange sykluser tror jeg dette er pp 9. Vi har ingen barn fra før av.. og er utrolig lei av å prøve nå😞

Du skal i hvert fall ikke føle deg alene om å ha lange sykluser. Min forrige var på 42 dager. Det er kjedelig, vi har færre sjanser iløpet av året, men det betyr ikke at det er umulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Iskula skrev:

Du skal i hvert fall ikke føle deg alene om å ha lange sykluser. Min forrige var på 42 dager. Det er kjedelig, vi har færre sjanser iløpet av året, men det betyr ikke at det er umulig :) 

Det har alltid vært veldig deilig å ha så sjeldent mensen, men når en skal prøve å bli gravid er det ganske kjipt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Solstråle92 skrev:

Jeg fikk negativ gravditetstest i dag. 13 dpo. Så tipper tr kommer i morgen evt onsdag. Syklusene mine varierer med 31-38 dager. Så er jeg heldig havner jeg her i uke 45 jeg også. 

 

Jeg er straks 25 år. Gift i 2,5 år. Vi begynte å prøve i desember i fjor. Men pga lange sykluser tror jeg dette er pp 9. Vi har ingen barn fra før av.. og er utrolig lei av å prøve nå😞

Det høres ikke noe gøy ut. Krysser fingrene for at det går denne gangen! Velkommen skal du i alle fall være :) Og hei til deg også, Iskula :) Bruker dere eggløsningstester siden syklusene er så lange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Det høres ikke noe gøy ut. Krysser fingrene for at det går denne gangen! Velkommen skal du i alle fall være :) Og hei til deg også, Iskula :) Bruker dere eggløsningstester siden syklusene er så lange?

Ja, jeg begynte å bruke det i mai :) Må nesten det for å vite når el er.. Tror vi bommet en del før jeg begynte med testene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solstråle92 skrev:

Ja, jeg begynte å bruke det i mai :) Må nesten det for å vite når el er.. Tror vi bommet en del før jeg begynte med testene. 

Praktisk at det finnes sånne, da :D Etter andre graviditet har jeg fått skikkelig vondt hver gang jeg har eggløsning. Veldig plagsomt til vanlig, men veldig praktisk nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte el-tester for å finne el i september. Det var første gangen ja. Skal fortsette med det. Var gøy også syns jeg.

Dag 2 med tanta i dag. Noe herk!! Skikkelig smertefullt de første 2 dagene som regel hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Tingen det er ein-to-tre said:

Det høres ikke noe gøy ut. Krysser fingrene for at det går denne gangen! Velkommen skal du i alle fall være :) Og hei til deg også, Iskula :) Bruker dere eggløsningstester siden syklusene er så lange?

Hei, hei :) Jeg har ikke begynt med EL-tester enda, har et håp om å slippe, men spørs om det ikke blir neste pp hvis jeg ikke er heldig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Joiner dere her jenter!

Har tatt flere graviditetstester, men alle negative. Så mensen kommer nok i morgen😥

Vi har ingen barn, så dette er spennende for oss. 

Har prøvd i noen få måneder, så får håpe det går denne gang☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere :) Hyggelig at vi har blitt enda flere i denne gruppa. Håper det går vår vei denne gangen! 

Heksa er snart vekke her, så snart er det nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ombestemte meg og bestilte eggløsningstester alikevel ;) Har aldri prøvd det før. Siden staver er litt dyrt, ble det strimlene. Hvordan gjør dere det hygienisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Iskula skrev:

Jeg ombestemte meg og bestilte eggløsningstester alikevel ;) Har aldri prøvd det før. Siden staver er litt dyrt, ble det strimlene. Hvordan gjør dere det hygienisk? 

Jeg tisser i et engangsglass og stikker strimmelen oppi. Tømmer tisset i do, og kaster resten i søpla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Solstråle92 said:

Jeg tisser i et engangsglass og stikker strimmelen oppi. Tømmer tisset i do, og kaster resten i søpla. 

Det var lurt, får hamstre engangsglass :D Takk for tips :) Blir spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her :) Har egentlig ikm på lørdag, men tante brun kom i dag så regner med tr kommer. Blir pp2 på oss med første barn, så veldig spennende! Er det noen som har tips mot testedilla? Kommer til å blakke meg på tester om dette tar tid :(  Neste ikm 11.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, anonyme123 skrev:

Melder meg på her :) Har egentlig ikm på lørdag, men tante brun kom i dag så regner med tr kommer. Blir pp2 på oss med første barn, så veldig spennende! Er det noen som har tips mot testedilla? Kommer til å blakke meg på tester om dette tar tid :(  Neste ikm 11.11.

Som relativt erfaren prøver nå (pp nr 9) vil jeg anbefale å prøve å holde seg til Ikm. Men vet hvor utrolig vanskelig det er. Kjøp derfor billige strimmeltester på ebay😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eggløsningstester, Iskula! Så spennende :) Og velkommen til dere andre! Jeg venter ikke mensen før på onsdag, og jeg synes det er så grusomt lenge til! Ikke ofte man sier det om mensen 😂 

Jeg har også bestilt tester fra billigtester og ebay. Har igjen noen fra ebay fra sist runde, men jeg tror de har gått ut på dato 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...