Gå til innhold

Noen som vil se på meg?


Gladjente00

Anbefalte innlegg

Jeg har en kronisk utmattelse sykdom ME og har 2 barn. 

Jeg har veldigt lyst på flere barn , men vet ikke om jeg vil bli frisk fra dette, hatt det i 6 år. Og ønsker så sårt flere barn, men er jo redd for at jeg skal bli helt ødelagt.

Klarer du å se om jeg vil få flere barn og evt om du ser om jeg vil bli frisk noen gang?

Jeg er født 29.08.84

Samboer er født 02.12.85

 

Mvh lene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg, som mange andre, liker ikke å se på helse ;-) 

 

Men, jeg ser en attpåklatt som kommer. En liten gutt som vil gi mye glede. Jeg ser at du sitter med ham i armene, smiler og sukker lykkelig. Han kommer noen år etter de andre, men klarer ikke helt å sette tidsramme. 

Anonymkode: d9680...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😊 skjønner den. Har vert syk nå i 6 år og minste jenta er 6 og eldste jenta er 10 så det blir definitivt en attpå klatt.. Årene renner fra meg og.. Er 33 nå. Var ikke slik jeg så for meg..var jo bare 21 når jeg fikk mi første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 15.10.2017 den 13.58, Sofiemariel skrev:

Takk for svar😊 skjønner den. Har vert syk nå i 6 år og minste jenta er 6 og eldste jenta er 10 så det blir definitivt en attpå klatt.. Årene renner fra meg og.. Er 33 nå. Var ikke slik jeg så for meg..var jo bare 21 når jeg fikk mi første..

Du er jo bare 33 år, det er mange som ikke starter før slutten av 30-årene! Så tiden ser ikke dyster ut for din del 😅

Sender deg varme klemmer og ønsker god bedring ❤️

Anonymkode: 4797c...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15. oktober 2017 den 13.58, Sofiemariel skrev:

Takk for svar😊 skjønner den. Har vert syk nå i 6 år og minste jenta er 6 og eldste jenta er 10 så det blir definitivt en attpå klatt.. Årene renner fra meg og.. Er 33 nå. Var ikke slik jeg så for meg..var jo bare 21 når jeg fikk mi første..

Hvordan kan du ha vært 21 år når du fikk din første, når hun nå er 10 år, og du er 33? :P 
Da må du vel å vært 23, eller så må jo hun ha blitt 12.. Hehe

Anonymkode: 823ec...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 19.13, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du ha vært 21 år når du fikk din første, når hun nå er 10 år, og du er 33? :P 
Da må du vel å vært 23, eller så må jo hun ha blitt 12.. Hehe

Anonymkode: 823ec...799

Hehe, hun er født i februar og 2017 og jeg fyller året august 1984 så jeg ble sikkert gravid når jeg var 21 men under graviditeten 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 17.39, Anonym bruker skrev:

Du er jo bare 33 år, det er mange som ikke starter før slutten av 30-årene! Så tiden ser ikke dyster ut for din del 😅

Sender deg varme klemmer og ønsker god bedring ❤️

Anonymkode: 4797c...3f7

Nei det er sant det, men hvis man er syk og blir ikke frisk på flere år så er nok tiden ute for 3 unge for meg desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...