Gå til innhold

Jeg legger snart vekk heile baby drømmen


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Er det noen som ser noe i det heile tatt graviditet på meg ?

Gubben vil ikkje IVF og da er det barre naturens gang.

klokka tikker 1 sec er 1 time for oss.

Født 15.10.71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg er sunt.

Du får ikke flere barn. Og dette tar altfor mye tid og krefter fra deg som person, ditt forhold til din mann, og ditt hverdagslige liv. Du tømmes for energi, og fylles istedet med frustrasjon over noe du ikke kan styre. 

Du har fått de barna du skal få❤️

Gled deg over dem, og nyt livet❤️

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8.10.2017 den 17.58, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg er sunt.

Du får ikke flere barn. Og dette tar altfor mye tid og krefter fra deg som person, ditt forhold til din mann, og ditt hverdagslige liv. Du tømmes for energi, og fylles istedet med frustrasjon over noe du ikke kan styre. 

Du har fått de barna du skal få❤️

Gled deg over dem, og nyt livet❤️

Anonymkode: f2a75...c3c

Får ikkje heilt detta til å stemmer vedr energi.

Det jeg sliter med at jeg har alt for mykje energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2017 den 16.11, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Får ikkje heilt detta til å stemmer vedr energi.

Det jeg sliter med at jeg har alt for mykje energi. 

 

Men du har et overhengende fokus på graviditet. Og det tar nok mer fra deg og familien enn du selv ser.

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker på graviditet som alle andre gjør. Energien som du nevner tar du totalt feil.  Jeg er den samme og gjør det samme. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ja, jeg tenker på graviditet som alle andre gjør. Energien som du nevner tar du totalt feil.  Jeg er den samme og gjør det samme. 

 

 

 

Ikke helt som alle andre. Du har prøvd lenge, og håper hver mnd. Du skriver jo om det på daglig basis, og med det så viser du jo at du er ekstremt fokusert. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Ikke helt som alle andre. Du har prøvd lenge, og håper hver mnd. Du skriver jo om det på daglig basis, og med det så viser du jo at du er ekstremt fokusert. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Når ein prøver på og bli gravid håper ein ikkje da kvar mnd ?

Selvfølgelig er jeg ekstremt fokusert på at alt skal gå i boks. Planlegger og følger alle barna jeg har. Legger alt til rett. Jeg går ikkje og tenker GRAVID GRAVID. 

Tror du er ein heilt vanlig person som svarer meg.

Dersom du spår svar meg kva som skjedde med meg i 2009 til 2010 ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår ikke, men jeg har lest innleggene dine her inne i flere år. Testing, testing, testing. Temping, temping, temping. Stadige skuffelser. Du er nærmere 50 enn 40. Jeg er enig med anon, dessverre. For å være realistisk tror jeg nok at eggdonasjon sannsynligvis er det du bør gå for hvis du skal ha en god sjanse for å lykkes, og det ønsker ikke mannen din. 

Av og til må man gi slipp. 

Klem.

Anonymkode: 740c4...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spår ikke, men jeg har lest innleggene dine her inne i flere år. Testing, testing, testing. Temping, temping, temping. Stadige skuffelser. Du er nærmere 50 enn 40. Jeg er enig med anon, dessverre. For å være realistisk tror jeg nok at eggdonasjon sannsynligvis er det du bør gå for hvis du skal ha en god sjanse for å lykkes, og det ønsker ikke mannen din. 

Av og til må man gi slipp. 

Klem.

Anonymkode: 740c4...eac

Det er mitt liv og kva jeg gjør er ikkje ditt problem. Pass heller på dine ting. Kva består det av og bli gravid ikkje testing ,ikkje Temping og ikkje skuffelser. Jeg er sterk som prøver enda og takler skuffelser gang på gang. 

Og at på er du anonym og falsk pga at du har noe og skjule. Nicket kan ein huske personen. Derfor skjuler du deg.

siden det er eit spå forum og jeg spør kun dei som spår. Kvifor svarer du som ikkje spår ?

Har ikkje eg lov og håpe som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er mitt liv og kva jeg gjør er ikkje ditt problem. Pass heller på dine ting. Kva består det av og bli gravid ikkje testing ,ikkje Temping og ikkje skuffelser. Jeg er sterk som prøver enda og takler skuffelser gang på gang. 

Og at på er du anonym og falsk pga at du har noe og skjule. Nicket kan ein huske personen. Derfor skjuler du deg.

siden det er eit spå forum og jeg spør kun dei som spår. Kvifor svarer du som ikkje spår ?

Har ikkje eg lov og håpe som alle andre.

 

Det var en annen som svarte deg her. Altså en annen anonym. 

Jeg spår, og jeg har svart. Dette kommer ikke til å skje. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Det var en annen som svarte deg her. Altså en annen anonym. 

Jeg spår, og jeg har svart. Dette kommer ikke til å skje. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Har jeg nektet på din beslutning vedr graviditet.

 

Men energien tar du totalt feil.  Kjenner ikkje igjen  den forklaring at det tapper ut av kroppen min. Har ikkje merka det enda etter jeg har starta prøvingen 2014. 

Hadde du kjent meg hadde du aldri sakt det du sier om energien.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Har jeg nektet på din beslutning vedr graviditet.

 

Men energien tar du totalt feil.  Kjenner ikkje igjen  den forklaring at det tapper ut av kroppen min. Har ikkje merka det enda etter jeg har starta prøvingen 2014. 

Hadde du kjent meg hadde du aldri sakt det du sier om energien.

 

 

Nei men du kommer nok til å fortsette uansett hva andre sier. Så det spiller vel ikke så stor rolle. 

Men alle som har vært her noen år, vet hvor mye du overfokuserer på dette. Daglig!

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Nei men du kommer nok til å fortsette uansett hva andre sier. Så det spiller vel ikke så stor rolle. 

Men alle som har vært her noen år, vet hvor mye du overfokuserer på dette. Daglig!

Anonymkode: f2a75...c3c

Så du meiner at det du skriver er sant. 

Kor mangen som spår tar rett. Like masse sjanse som jeg kan bli gravid 1 %. 

Jeg har jo vert gravid 3 ganger på dei åra så kvifor skal jeg ikkje ha sjanse. Skal jeg tro på spådom så får jeg problemer. Like masse som du sier jeg spår så kan jeg si det samme.

Noe jeg stiller spørsmål ved deg. Du aksepterer ikkje kva jeg skriver at jeg ikkje er enig om energien som du skriver. Men du hogger på at jeg ikkje vil bli gravid. Har jeg benektet det ? Nei. Så kvifor fortsetter du og hogger.

Tror du er barre luremus bak anonym knappen. FAKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Så du meiner at det du skriver er sant. 

Kor mangen som spår tar rett. Like masse sjanse som jeg kan bli gravid 1 %. 

Jeg har jo vert gravid 3 ganger på dei åra så kvifor skal jeg ikkje ha sjanse. Skal jeg tro på spådom så får jeg problemer. Like masse som du sier jeg spår så kan jeg si det samme.

Noe jeg stiller spørsmål ved deg. Du aksepterer ikkje kva jeg skriver at jeg ikkje er enig om energien som du skriver. Men du hogger på at jeg ikkje vil bli gravid. Har jeg benektet det ? Nei. Så kvifor fortsetter du og hogger.

Tror du er barre luremus bak anonym knappen. FAKE

 

Hvis du ikke tror på spådom, hvorfor er du her inne da? 

Jeg er ingen luremus nei, Hehe. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Hvis du ikke tror på spådom, hvorfor er du her inne da? 

Jeg er ingen luremus nei, Hehe. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Det er gratis og kaster ikkje vekk peng på det. om jeg vil være her inne betyr ikkje og tro.

Ein som påstår og kan spå oppfører seg ikkje slik du er her på denne tråden. 

Hehe, luremus som påstår ho kan spå men tåler ikkje slike folk som sier i mot ho.

Vil heller kalle deg STALKER. Det er det tråden er blitt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er gratis og kaster ikkje vekk peng på det. om jeg vil være her inne betyr ikkje og tro.

Ein som påstår og kan spå oppfører seg ikkje slik du er her på denne tråden. 

Hehe, luremus som påstår ho kan spå men tåler ikkje slike folk som sier i mot ho.

Vil heller kalle deg STALKER. Det er det tråden er blitt. 

 

 

 

En som kan spå, kan oppføre seg på alle måter. Å være født med evner gir ikke en fast formel for oppførsel. Jeg er en av de mest treffsikre her inne, og har vært her i noen år nå. Og noen ganger er man nødt til å være brutalt ærlig. Og det ble jeg nødt til med deg. At du velger å bli ufin, får være ditt problem. Det er gøy å bli spådd, så lenge man får høre det man vil høre. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

En som kan spå, kan oppføre seg på alle måter. Å være født med evner gir ikke en fast formel for oppførsel. Jeg er en av de mest treffsikre her inne, og har vært her i noen år nå. Og noen ganger er man nødt til å være brutalt ærlig. Og det ble jeg nødt til med deg. At du velger å bli ufin, får være ditt problem. Det er gøy å bli spådd, så lenge man får høre det man vil høre. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Kven vil tro på ein falsk person som sjuler seg bak ANONYM KNAPPEN. 

Kven er ufin. Du tåler ikkje kritikk. 

Kan ikkje være treffsikker når du bruker BARNIMAGEN. 

Hadde du vert ei spå dame hadde du brukt større kilder. Stalker er du når du må prøve og vere kvalmende over meg.

Du klarer aldri og få inn i mitt sinn at du er spå dame. Spå damer bruker ikkje anonym knapp. Sjuler seg for du er så feil treffer. 

Falsk person bak ein anonym knapp er du. Det er jo slike ikkje treffsikre personer er. Sjule seg.

Fortsetter du og svare her forteller du meg meir og meir kor liten du er bak anonym knappen. Uansett kva du prøver på er du liten bak den knappen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Kven vil tro på ein falsk person som sjuler seg bak ANONYM KNAPPEN. 

Kven er ufin. Du tåler ikkje kritikk. 

Kan ikkje være treffsikker når du bruker BARNIMAGEN. 

Hadde du vert ei spå dame hadde du brukt større kilder. Stalker er du når du må prøve og vere kvalmende over meg.

Du klarer aldri og få inn i mitt sinn at du er spå dame. Spå damer bruker ikkje anonym knapp. Sjuler seg for du er så feil treffer. 

Falsk person bak ein anonym knapp er du. Det er jo slike ikkje treffsikre personer er. Sjule seg.

Fortsetter du og svare her forteller du meg meir og meir kor liten du er bak anonym knappen. Uansett kva du prøver på er du liten bak den knappen.

 

 

 

 

Hehe ja. Du viser mer og mer hva for en person du er. Hele innlegget ditt oser jo av hersketeknikk og nedgjørelse. 

Du er nødt til å slappe av litt. For din egen skyld. 

Nå er det jo faktisk en annen anonym her på tråden som er helt enig. Du trenger å senke skuldrene litt, roe ned og ta livet som det kommer. Man blir mer lykkelig av sånn 😊

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2017 den 21.06, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er mitt liv og kva jeg gjør er ikkje ditt problem. Pass heller på dine ting. Kva består det av og bli gravid ikkje testing ,ikkje Temping og ikkje skuffelser. Jeg er sterk som prøver enda og takler skuffelser gang på gang. 

Og at på er du anonym og falsk pga at du har noe og skjule. Nicket kan ein huske personen. Derfor skjuler du deg.

siden det er eit spå forum og jeg spør kun dei som spår. Kvifor svarer du som ikkje spår ?

Har ikkje eg lov og håpe som alle andre.

Såfremt det er mulig er jeg alltid anonym, fordi jeg vet hvor lett det er å legge sammen to og to å identifisere folk på nett.

Klart du har lov til å håpe. Jeg vet du er sterk. Men en gynekolog ville nok sagt det samme som meg, og det vet du vel innerst inne selv også? 

Ingen grunn til å fare opp på den måten du gjør ovenfor meg, og ikke minst hun som spådde deg, bare fordi noen sier noe du ikke vil høre. 

Og hvorfor spør du i et spåforum på BIM når du ikke stoler på spåkoner som er på BIM? 

Anonymkode: 740c4...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Hehe ja. Du viser mer og mer hva for en person du er. Hele innlegget ditt oser jo av hersketeknikk og nedgjørelse. 

Du er nødt til å slappe av litt. For din egen skyld. 

Nå er det jo faktisk en annen anonym her på tråden som er helt enig. Du trenger å senke skuldrene litt, roe ned og ta livet som det kommer. Man blir mer lykkelig av sånn 😊

Anonymkode: f2a75...c3c

Veit no ikkje kven som HERSKETERKNIKK her ????????

Er lykkelig uansett kva du sier.

Håp har jeg noe du ikkje unner andre. Men lage kvalme som du styrer her inne. Barre fordi jeg er uenig med deg på energien. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Såfremt det er mulig er jeg alltid anonym, fordi jeg vet hvor lett det er å legge sammen to og to å identifisere folk på nett.

Klart du har lov til å håpe. Jeg vet du er sterk. Men en gynekolog ville nok sagt det samme som meg, og det vet du vel innerst inne selv også? 

Ingen grunn til å fare opp på den måten du gjør ovenfor meg, og ikke minst hun som spådde deg, bare fordi noen sier noe du ikke vil høre. 

Og hvorfor spør du i et spåforum på BIM når du ikke stoler på spåkoner som er på BIM? 

Anonymkode: 740c4...eac

ja det har jeg vist fra dag ein. 

kvifor ikkje det er så mangen anonyme som er stygge her inne. 

KOR STÅR DET AT JEG BENEKTET DET HO SA AT JEG IKKJE VIL BLI GRAVID ?  Jeg er uenig om energien den er på topp, kvifor merker jeg den ikkje at jeg blir tappet som ho sier ? Det er det jeg er uenig med ikkje det ho skriver ingen fleire barn og at jeg ikkje vil bli gravid igjen. Jeg har ikkje benekta det. 

Kva har du med mitt forhold til spådamer og skal du bruke infoen til noe om det ? 

Ja og anonyme er feige her inne store i kjefte, Legge sammen to og to å identifisere folk på nett. Ja da er du FEIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Hun sier jo KUN at hun ikke er enig i dette med energien! Det må hun få lov til, uten å bli halshugd her inne! 

 

Stopp heksejakta, å la «utgått på dato, men det er mulig» få lov til å ønske seg et barn til og diskutere tester som vi andre gjør her inne! 

Ufattelig slemt! 

 

 

Anonymkode: e4ab1...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

ja det har jeg vist fra dag ein. 

kvifor ikkje det er så mangen anonyme som er stygge her inne. 

KOR STÅR DET AT JEG BENEKTET DET HO SA AT JEG IKKJE VIL BLI GRAVID ?  Jeg er uenig om energien den er på topp, kvifor merker jeg den ikkje at jeg blir tappet som ho sier ? Det er det jeg er uenig med ikkje det ho skriver ingen fleire barn og at jeg ikkje vil bli gravid igjen. Jeg har ikkje benekta det. 

Kva har du med mitt forhold til spådamer og skal du bruke infoen til noe om det ? 

Ja og anonyme er feige her inne store i kjefte, Legge sammen to og to å identifisere folk på nett. Ja da er du FEIG.

Det er ingen i denne tråden som har vært stygge med deg. Faktisk fikk du sympati. Men det er du som er ufin. Tror jeg avslutter dette nå. Ønsker deg alt godt, jeg håper du får barnet du ønsker deg så inderlig. 

Anonymkode: 740c4...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen i denne tråden som har vært stygge med deg. Faktisk fikk du sympati. Men det er du som er ufin. Tror jeg avslutter dette nå. Ønsker deg alt godt, jeg håper du får barnet du ønsker deg så inderlig. 

Anonymkode: 740c4...eac

 

Enig! Hilsen den andre anonyme som du valgte å skjelle ut. 

Anonymkode: f2a75...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...