Gå til innhold

Hjelp!!!! Kan jeg være gravid??? *bilde*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok eggløsningssprøyten Ovitrelle for 8 dager siden (inneholder HcG) 

Jeg kjøpte en pakke med billigtester som er veldig sensitive for å sjekke når det gikk ut av kroppen..(ja, jeg vet, jeg kan kun dele dette anonymt)! Håpløst tilfelle her:kari:

På onsdag ettermiddag var testen blenda, og på morgenurin i går (7 dager etter) var den også blenda! Så på den flere ganger ila de første timene, og helt hvit.

I dag ser jeg at en av de to testene har fått en svaaaaaaaaaaaaaaak strek (lenge etter fristen)!

Som seg hør og bør når du er gal så testet jeg med morgenurin i dag også (8 dager etter EL sprøyte) og innenfor tidsfristen kom en svaak strek opp...enda mer synlig enn på bildet!

KAAN det være en supertidlig gravidstrek? Eller tror dere det bare er ovitrellen?

3169C2DF-AC64-486D-B186-DBF453642025.png

Anonymkode: 411f9...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig usikker selv, og jubler nok ikke før etter uke 12 som den fødte pessimist jeg er.

Tok de tre siste testene opp mot hverandre og den i dag er helt klart den sterkeste.

Jeg trøster meg som du skjønner med det lille jeg kan:scorpis:

Anonymkode: 411f9...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikkje hatt forhåpninger enda. Det sies 10 - 12 dager etter sprøyten kan det være ute av kroppen.

 

Håper på dine vegner at det er noe på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meen, jeg er ikke sånn anlagt! Jeg får forhåpninger med en gang:kari:, siden den har vært negativ dag 6 og 7, og positiv i dag igjen.

Men, jeg vet, den lille fornuften og pessimisten i meg sier jo at «hey, ro deg ned, det er bare ovitrellen»! 

Bah, hvorfor ble ikke jeg født med tålmodighet?! 

Utad er jeg sånn: Hææ, bare tar en sånn test om mensen uteblir jeg! :jolie:

Innad: Herregud kan ikke folk bare la meg få være i fred og få tolke gravidtestene mine!!!:bond:

God Jul! Men takk for svar.

Anonymkode: 411f9...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg ble testene negativ etter sprøyten på samme tid som deg. Så ble de positive igjen etterpå:) resultatet sitter i sofan og fyller snart 5 år (tvillinger) :) lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet negativt 6 dager etter jeg tok Ovitrelle. Dagen etter var den svakt positiv igjen, og jeg tenkte det fortsatt var Ovitrellen, bare en mer konsentrert urinprøve. Men den ble bare sterkere og sterkere😉 Lykke til, håper det blir det samme resultatet for deg☺️

Anonymkode: e17d5...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oh, yes, det var babystrek🤗 Uke 6 nå❤️

4EF6A0FC-147E-4AC2-87E3-9363B6251F9A.jpeg

Anonymkode: 411f9...675

Gratulere så masse❤️❤️❤️Hvordan var dine babyplan dagene etter den første testen? Ble den sterkere for hver dag? Eller varierte det veldig,noen sterkere og andre svakere?

Anonymkode: 8a805...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulere så masse❤️❤️❤️Hvordan var dine babyplan dagene etter den første testen? Ble den sterkere for hver dag? Eller varierte det veldig,noen sterkere og andre svakere?

Anonymkode: 8a805...b08

For at den ikke skulle variere så tok jeg den til nøyaktig samme klokkeslett på morgenurin hver dag! Men, hadde jeg ikke gjort det så ville den garantert variert.

Jeg har eksempelvis sterkere streker på ettermiddag og urin Nr 2 på morgen, men valgte å gjøre det slik for å se nøyaktig progresjon.

Anonymkode: 411f9...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For at den ikke skulle variere så tok jeg den til nøyaktig samme klokkeslett på morgenurin hver dag! Men, hadde jeg ikke gjort det så ville den garantert variert.

Jeg har eksempelvis sterkere streker på ettermiddag og urin Nr 2 på morgen, men valgte å gjøre det slik for å se nøyaktig progresjon.

Anonymkode: 411f9...675

Hos meg er det streker ettermiddag og kveld, men så og si negative om morgenen😏blir litt oppgitt....vet ikke hva jeg skal tro....

Anonymkode: 8a805...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...