Gå til innhold

Litt stressa førstegangsmor


Peach91

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er førstegangsgravid og sulten kontinuerlig,  er det mulig?! Blir aldri mett og det er nesten litt stressende:( med stresset kommer kvalmen, er litt desperat:( flere enn meg som har det sånn? Noen tips? 

Jeg fikk skikkelig vondt i magen og begynte å blø litt rosa/brunt da jeg var 6+4. Nå er jeg 7+4. Trodde først det var eggstokkene og ble stressa, men i seinere tid etter mye diskusjon med mannen kom vi fram til at smerten kom på et litt høyere sted en der eggstokkene befinner seg. Har et håp om a det bare var luft, for dårlig mage kom samtidig. 

Likevel var jeg bekymra og fikk time hos gynekolog på dagen uten henvisning, kjempeheldig! Jeg tok ultralyd, men det var litt tidlig å se noe annet enn at det var noe der. Jeg vet det høres teit ut, men har tidligere sagt til mannen min at han måtte stille seg inn på en unge av gangen, og likevel tror dere ikke at det var to hulrom i livmor! Det er ikke helt sikkert, men er kanskje tvillinger.  Har bare hatt  2 runder med litt brunt etter den dagen så håper alt er bra med dem. Har time på mandag igjen for ny ultralyd,  krysser fingrene! Lenge å vente:/

Endret av Tvillingmamma?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...