Gå til innhold

Side by side kjøleskap


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har, med isbitmaskin, tilkoblet vann.

Du må få en rørlegger til å koble det til, så du får det riktig og ikke minst en sånn dings som stopper vannet om det skulle bli en lekkasje.

Vi er superfornøyd med isbit og vanndelen, isbiter brukes hver dag, mange ganger om dagen. Alle i huset drikker mer vann enn før, og veldig greit med lett tilgjengelig is til vannflasker o.l

Det eneste jeg er litt misfornøyd med er størrelsen på kjøleskapet, det er litt for smalt. Jeg ville gjerne hatt en litt større kjøleskapdel.

Anonymkode: dd5af...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har å elsker det.men kjøp med vanntank i kjøleskapet så slipper du rørlegger og potensiel vannlekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, klg,2 boys now:) skrev:

Har å elsker det.men kjøp med vanntank i kjøleskapet så slipper du rørlegger og potensiel vannlekkasje.

Jeg er ikke enig, ville absolutt kostet på meg rørlegger og ha rennende friskt vann i det. 

Anonymkode: dd5af...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde og var veldig fornøyd med isbitdelen, men syntes derimot det ikke veide opp for alt for liten frys. Frysedelen er utrolig liten og upraktisk. Da fryser jeg heller isbiter selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke enig, ville absolutt kostet på meg rørlegger og ha rennende friskt vann i det. 

Anonymkode: dd5af...c7e

Helt enig med deg! Skal man først ha rennende vann, gjør det ordentlig. Ikke koble til varmtvann, da blir det fort en bakteriebomber, men med kaldt vann tilkoblet slipper du å vaske vanntanken og også det ekle belegget som legger seg der.  Det kommer fort ut i vannet du drikker om ikke du er nøye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du bør tenke på hvor det står i hvert fall. Fryktelig irriterende når døren åpnes feil vei i forhold til hvordan man eller jobber på kjøkkenet, noe en av dørene nødvendigvis må gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...