Gå til innhold
Anonym bruker

Ned 10 kg! Til jul🙈

Anbefalte innlegg

Anonym bruker   5 334 398 innlegg
Anonym bruker

Noen som blir med ?! 

Trening og periodisk faste er planen 

Starter i mårgen ! 

Startvekt 74 kg

Skal bli kvitt magen så nicket mitt blir :

"julepølsa"

Anonymkode: 2cf60...22f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker

Jeg blir med. Veier 73 kg og vil ned 10 kg. Starter i morgen med komtrollerte/mindre posjoner og minimal snack. Vin og potetgull er mine dårlige vaner. Kaller meg "Potetgull" 😊

Anonymkode: 24113...56f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Samme utgangspunkt å mål da !! 

Dette skal vi klare 👍🏻💪🏻 Har alt for mange klær i skapet som ikke passer eller sitter fint lenger . Ikkje kjekt å kjøpe klær når en må opp i str heller .. så jeg skal ned !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Jeg er med!! 83 kg og 171 cm. Mindre porsjoner, mindre karbo og mere aktivitet er planen 😁

Anonymkode: 5a84c...243

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

"Potetgull" her!

Dette ble en dårlig start. Har høstferie, så skal ikke på jobb denne uka. Blir fort dumme valg da...

Ingen frokost. Lunsj ble middagsretter fra i går (kylling, ris, gr.saker i kokos melk). Spiste ikke mye, men nok feil valg. Jeg fortsatte med 3 never potetgull og pizza og vin til middag samt litt pasta med smør og ost til kvelds.

Det er bare patetisk! I morgen drar vi opp til hytta. Jeg må ta meg sammen!

Hvordan har det gått med dere andre? Hilsen "potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Prøvde å poste et innlegg men gikk ikke gjennom .. jaja 

Første dag over og gjekk fint! Er super motivert ( enda😂)

"julepølsa"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker

Dag to er unnagjort. Spiste yoghurt dobbelt 0 og en halv banan til frokost. Kjøtt i sky med potetmos og gr.saker til middag. 2 små pizzastykker og litt hvitvin til kvelds. Jeg er desverre i litt ferie modus.. . Hva spiser dere andre? Hilsen "Potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Omelett eller salat til lunch . Evt knekkebrød .Middag med familien . Prøver å begrense porsjonen . Havregrynsgrøt til kvelds .

Evt litt frukt . Vann og te.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Anonyme over her er "julepølsa" glemte å skrive det😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PRobert   1 005 innlegg
PRobert
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dag to er unnagjort. Spiste yoghurt dobbelt 0 og en halv banan til frokost. Kjøtt i sky med potetmos og gr.saker til middag. 2 små pizzastykker og litt hvitvin til kvelds. Jeg er desverre i litt ferie modus.. . Hva spiser dere andre? Hilsen "Potetgull"

Det der er alt for lite mat. Du kommer til å gå på en smell hvis du skal spise så mye karbohydrater i en så liten "totalpakke". Du burde f.eks spist kyllingpålegg med f.eks avokado i tillegg til skyren på morgenen, gjerne på et rugsprø knekkebrød. Dropp potetmos til middag, spis heller mye mer grønnsaker. Pizza og vin er jo bare tull hvis du vil ned i vekt, lag deg heller en salat eller lignende til kvelds. Dytt i deg en halv banan eller en nutrilett som mellommåltid mellom frokost og middag. Husk å drikke masse vann.

Jeg er 90kg og skal ned 10kg før jul jeg også. Spist to rugbrødskiver med kalkunpålegg og cottage cheese til frokost, og jogget 40 minutter i moderat tempo med en del gåing siden jeg er i drittform. Skal spise en pakke kyllingpålegg til lunsj sammen med agurk og avokado, og vann. Til middag skal alle her ha fiskekaker til middag, jeg spiser et par fiskekaker med et lass grønnsaker og saus. Dropper potetene. Til kvelds skal jeg ha meg et par ryvita med ost og epleskiver. 

Grunnen til at jeg velger å ikke sulte meg er fordi jeg vet at jeg kommer til å gå rett på trynet hvis jeg skal være sulten hele tida. Satser på å kutte poteter og karbohydrater til middag, og så spiser jeg relativt normalt ellers, men på barnetallerken istedenfor voksentallerken. Det funker for meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Jeg vet du har helt rett PRobert. Jeg ble litt ivrig når jeg meldte meg på tråden og glemte helt at jeg skulle ha en uke ferie på hytta. Vin er dårlig valg, det vet jeg, men denne uka her får heller være at jeg mentalt forbereder meg på mer moderate posjoner. Nå i høstferien ønsker jeg å kose meg litt. Vil veldig gjerne ha flere tips om hva og spise, slik du sendte meg.

I går spiste jeg to rugsprø med et godt lag makrell i tomat til frokost. Lunsj ble ett hardkokt egg og godmorgen yoghurt zero. Middag hjemmelaget blomkålsuppe og et halvt runstykke. Og vin forran peisen på hytta med mannen 😊

Nå har jeg bakt "proteinrundstykker" (havregryn, egg, cottage cheese, bakepulver) og er klar for frokost på hytta.

Hvordan går det med dere? "Potetgull" 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Heisan.

I dag har jeg spist ett proteinrundstykke med lett nøkkelost til frokost. På lang fjelltur spiste jeg resten av blomkålsuppen med litt ris i + 3 ruter melkesjokolade. Middag ble taco salat (uten lefse, ost og rømme) + rødvin (fortsatt ferie).

Jeg innser at jeg ikke gjør det riktig nå, men jeg er i en endring på innstilling til mengde mat og potetgull, samt bytte ut fine rundstykker med "proteinrundstykker". Vin blir kuttet ut når ferien er ferdig.

Hvordan går det med dere andre? Hva har dere spist? "Potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Jepp. Da blir det storfest på hytta. 10 gjester ventes inn. Jeg serverer en biffgryte og sjokoladefondant. Det blir Prosecco, vin og Cognac til kaffen. Dette får bli siste utskeielses dag i ferien. Skal bli på hytta frem til søndag,  men dette får bli siste kosedag. Jeg spiste ett proteinrundstykke til frokosten med avokado på. Jeg skal spise biffgryte og stå over dessert og Cognac. Ønsker alle en fin fredagskveld. "Potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker

Blei litt feil kosthold i går. Litt kjapp løsning til middag i dag🙈 Men ellers går det vel fint 😂 Skal veie meg i mårgen , så spent på om jeg har gått ned ( begynte mandag , så ikke fult en uke ) håper ikke gårsdagen å feilen i dag har spolert nedgangen ... 

"julepølsa" 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Yes! 

72,6 i dag -1,4!! 

Julepølsa 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Fantastisk bra!  Kan du ikke skrive opp dagsmenyene dine, så får jeg litt inspirasjon når hverdagen kommer til meg. Er fortsatt på hytta og får ikke veid meg før mandag morgen, og da skal jeg starte skikkelig opp med kosthold.

"Potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Da er første uka unnagjort, der jeg startet ut ganske dårlig med høstferie på hytta og vin hver kveld. Prøvde allikevel å tenke litt posjonskontroll og har faktisk gått litt ned. Trodde egentlig jeg hadde gått opp. Veide 73 kg før ferien og veide nå i dag tidlig 72.4. Ned 0.6 kg. "Potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Jeg bør vel gi opplegget et par uker til før jeg kan si om det faktisk virker ☺️

Nedgang på vekta er alltid motiverende potegull 👍🏻

Ikke helt fornøyd med kostholdet mitt, men ikke helt røva heller . Så spent på lørdag om jeg har gått ned ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Høstferie , sååå dropper veiing denne uka🙈 Helt sikkert rykket tilbake til start å litt til😩 Jaja 

Kommer sterkere tilbake neste uke!

Planlegging er alfa omega ! Å det har jeg ikke gjort denne uka!

julepølsa  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Kjenner til feriemodusen ja...

Har vel ikke vært superflink jeg heller, men har holdt meg unna potetgullet! Veier meg på mandag.

God helg! Hilsen "potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Ja, vel. Da var uke nr 2 unnagjort. Var en passe grei uke og holdt meg unna potetgullet, men kunne vært litt bedre. Så kom helgen da... fredag ble det litt vin til taco og noen never potetgull. Lørdag ble det middag hos naboen med vin og dessert...

Vurderer å flytte veiedag til fredag, da det nok blir noe utskeielser i helgene og kroppen kanskje da har litt ekstra vannsamling mandag morgen. Jeg har gått ned 0.2kg denne uken. Det er jo veldig lite, men etter måneder og år der jeg kun har sett vekten øke, har jeg bestemt meg for at jeg skal juble for hver minste nedgang, det er nemlig bevis på at det går i riktig retning 😊 Så da ligger jeg på - 0.8 kg på 2 uker.

"Potetgull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden