Gå til innhold

Jobb, hva tenker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg jobber i et mannsdominert yrke, på en byggeplass. Jeg er kun i uke 9, og har i noen uker kjent smerter i korsryggen, det blir verre utover arbeidsdagen. Jeg vil jobbe, men er helt utslitt når dagen er halvveis omme. Jeg lurer på hva dere ville gjort.. Skal jeg stå i jobben 100% helt til jeg ikke klarer mer, eller skal jeg be om gradert sykmelding for å kunne stå i jobben lengre? Vil ikke være dårligere enn mine kollegaer, men kjenner på at jeg ikke klarer å yte 100% på jobb, føler meg litt ubrukelig pga dette og vet ikke om mannfolka vil forstå. Vil heller ikke "syte" over ryggen.. 

Anonymkode: ecb81...e7c

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei =)

Kanskje sent svar men prøver allikevel.

Den ene jobben min er mannsdominert. Når jeg ble gravid så snakket jeg med sjefen men det virket som om han ikke forstod. Snakket med både fastlegen og jordmor og sammen søkte Vi om svangerskapspenger fra NAV. Den jobben kunne ikke tilrettelegge og NAV mente også at svanherskapspenger fra den ene jobben var løsningen. Nå vet jeg ikke hva du har gjort siden jeg svarer sent men dette er ihvertfall det jeg gjorde.

Lykke til:)

Anonymkode: 282be...a45

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...