Gå til innhold

Bekkenløsning i 2.trimester som senere går over?


Mazarini

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd plager med bekkenløsningssmerter tidlig i svangerskapet som så går over etterhvert i svangerskapet? Eller blir det Alltid verre eller vedvarer? Håper håper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble plutselig skikkelig vond på høgresida torsdag ettermiddag (hadde riktignok støvsugd og gjort dn del husarbeid like før, men ble ganske skremt, for jeg hadde ikke kjent antydning til dette tidligere. Da jeg sov urolig og fortsatt var nesten like vond fredag morgen tenkte jeg at «javel, nå har jeg vært så heldig å gå gravid i 17 uker knapt nok uten en eneste plage/symptom, men nå får jeg vel igjen for det.  Nå må jeg vel stri med dette i det neste halvåret»! Men utpå dagen i går gikk det plutselig over, og nå er jeg helt fin igjen. Om det var et forvarsel vet jeg ikke, men nå har jeg i allefall et påskudd for å overlate støvsugingen til mannen ;-P   

Anonymkode: 448cc...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kraftig symfyseløsning i begge sv.skap, startet rundt uke 7 Denne gangen "roet det seg" rundt uke 25 , mulig det hjalp med yoga og kiropraktor. Men i 3.trim. nå må jeg bruke krykker igjen 😏

Anonymkode: 5d260...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg Har ikke hatt BL problemer heldigvis men ei venninne av meg slet med det. Men hun sa at noen dager var alt fint og så fikk henne plagene tilbake og så kunne de forsvinne igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...