Gå til innhold

Sa og kvalme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. For 1,5 uke siden var jeg til ul hvor de konstaterte at d ikke var hjerteaktivitet, jeg mener jeg var 8 uker på vei. De anslo at enten så var d dødt el så var jeg rundt 6 uker på vei (noe jeg mener ikke er mulig). 2 dager senere begynte jeg og blø, og symptomene ble svakere. Og jeg blør ennå. Jeg regner m d er SA og fikk tatt to HCG som viste at den gikk fra 4100 til 3850 på 2 dager, så da er d vel en SA... men symptomene er ikke borte og kvalmen er på vei tilbake  (vært borte i allefall 2 uker) ... skjønner ikke hvordan d er mulig at noen symptomer øker på?  Vart i flere dager nå. 

Fikk tatt en HCG i dag for å sjekke at den går tilfredsstillende ned, for ellers kan d være at d er rester igjen ... er d vanlig st symptomene holder seg relativt stabile el kan øke på i en periode mens en SA foregår? 

Anonymkode: c3d04...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine symptomer forsvant et par uker før jeg begynte å blø. Men hcg hos meg går opp, selv om det ikke er noe liv. Har du andre symptomer enn kvalme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG er på 300 hos meg, så her går d ned. Kjenner i lysk og nedre del av mage, som om jeg er gravid. Kvalmen sliter jeg m ennå 🙄 har ik hatt smerter når jeg blør. Alt er helt rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

HCG er på 300 hos meg, så her går d ned. Kjenner i lysk og nedre del av mage, som om jeg er gravid. Kvalmen sliter jeg m ennå 🙄 har ik hatt smerter når jeg blør. Alt er helt rolig. 

Hvor langt var du på veg da du oppdaget at su hadde mistet? Er det lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 8 uker og den sluttet å utvikle seg i uke 6... mistet litt symptomer de to ukene, men ik så mye at jeg tenkte noe særlig over d .. 2 uker siden jeg var på ul og oppdaget d. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Var 8 uker og den sluttet å utvikle seg i uke 6... mistet litt symptomer de to ukene, men ik så mye at jeg tenkte noe særlig over d .. 2 uker siden jeg var på ul og oppdaget d. 

Har du måtte ta tabletter eller utskraping? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ser ut til at d har ordnet seg selv 😊 men vet ik helt ennå... krysser fingre for d i alle fall 😊 hvordan går d m deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Nei ser ut til at d har ordnet seg selv 😊 men vet ik helt ennå... krysser fingre for d i alle fall 😊 hvordan går d m deg? 

Har nå vært på ny UL og tatt hcgprøve. Hcg har heldigvis stoppet å stige. Men gynekologen jeg var hos idag var ganske sikker på at det er svangerskap på høyre eggleder :-( tilbake på fredag for ny blodprøve og ny UL. Hvis hcg har begynt å gå ned vil det nok ordne seg selv. Hvis ikke vil de operere bort ene egglederen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har nå vært på ny UL og tatt hcgprøve. Hcg har heldigvis stoppet å stige. Men gynekologen jeg var hos idag var ganske sikker på at det er svangerskap på høyre eggleder :-( tilbake på fredag for ny blodprøve og ny UL. Hvis hcg har begynt å gå ned vil det nok ordne seg selv. Hvis ikke vil de operere bort ene egglederen :-(

Huff da 😱 d er jo ik bra ... krysse fingre for at alt fikser seg selv nå da. God bedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Huff da 😱 d er jo ik bra ... krysse fingre for at alt fikser seg selv nå da. God bedring 😊

Tusen takk, ja ber til høyere makter om at dette skal ordne seg selv nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...