Gå til innhold

Barnevogn?!


Bearplace

Anbefalte innlegg

Trenger tips fra dere erfarne der ute! Har en sønn på 3 år, som er ferdig med vogn, men han hadde TFK joggster twist. Jeg elsket den, far hatet den. Så vi må ha ny vogn. (den gamle kjøpte vi brukt og den er ødelagt, så vi MÅ ha ny vogn)

Er nå gravid med nummer 2, h*n er ventet i februar/mars 2018.

Vi har sett på Stokke Trailz, men jeg syns den er alt for høy, jeg er ikke så høy så jeg ser ikke over kanten...

Bugaboo Buffalo, men jeg syns bagdelen er veldig smal og syns ikke det ser noe godt ut for barnet og skulle sove med bena så høyt. 

Så vi trenger tips til vogn som ikke er Trailz eller Buffalo eller joggster twist!

Vi bor i Oslo, skal på kjøpesentre, på t-bane, butikker og mye asfalt, men også trilling i skog.

Våre kriterier:

Svingbare forhjul

Gjerne mulighet for at barnet kan sitte begge veier

Full liggestilling

Justerbart håndtak

Gjerne håndbrems, men det er det vel kanskje bare joggster twist som har?

Romslig bagdel

Endret av Bearplace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

9 timer siden, Bearplace skrev:

Vi kjøpte Abc design, viper 4 street på lørdag.  Er helt forelsket i vognen 😍😍

Hadde aldri hørt om den, så måtte søke den opp nå. Kjempefin!! Hvor har dere kjøpt den, på nett eller i butikk? Fått den i hus og prøvd hvordan den er å trille? Og hva var grunnen til at dere gikk for denne? Tusen spørsmål her :nigo: 

Anonymkode: 7dc45...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på babybanden. Eneste i Norge som selger tror jeg :) nei vi henter den ikke før i januar :) men virket god i butikken;) valgte den pga utseende, pris, svingbare hjul, stor og romslig bag, sportsdel som kan sitte begge veier, lett å legge sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...