Gå til innhold

Juni 2018


Hope81

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Krussemynte skrev:

Er det pga din alder du har tatt disse prøvene eller har du bestilt dette selv privat?

Ble tilbudt av grunner jeg ikke vil nevne her.

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klem til deg Pobie ❤️

Anonymkode: f95d6...f77

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, forever22 skrev:

ja jeg jobber selv om pedagogisk leder på 0-3 år, så jeg merker jo at akkurat dagene på jobb flyr avgårde. men kjenner også at det er litt tungt å være på jobb for tiden, da jeg er så sinnsyk trøtt :P 

hehe, nei det hjelper på! jeg er glad jeg var på tidlig ul!! :) 

Jeg jobber også som pedleder. Er 14 uker idag. Ganske krevende og jobbe i barnehage når man er gravid. Det krever mye energi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Linkii87 skrev:

Jeg jobber også som pedleder. Er 14 uker idag. Ganske krevende og jobbe i barnehage når man er gravid. Det krever mye energi;)

Ja gjør det! selv om jeg føler meg ganske heldig da jeg ikke har hengt over bøtten og kastet opp! men  kjenner jeg er evig sliten etter en dag på jobb, så er faktisk ikke bare bare :P hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/7/2017 den 19.56, forever22 skrev:

ja jeg jobber selv om pedagogisk leder på 0-3 år, så jeg merker jo at akkurat dagene på jobb flyr avgårde. men kjenner også at det er litt tungt å være på jobb for tiden, da jeg er så sinnsyk trøtt :P 

hehe, nei det hjelper på! jeg er glad jeg var på tidlig ul!! :) 

jeg jobber også som ped.leder for 0-3 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vente til 18 januar jeg, er uke 20 da.. Var på tidlig UL men de kunne ikke si noe enda da dessverre :strix:Uke 17 i dag..

Magen min har begynnt å vises, men ser på bilder av uke 16/17 fra andre så er jeg ikke i nærheten av det. Enn med dere andre?

Endret av Lykke1987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Lykke1987 skrev:

Ser i andre grupper at de har en facebook side/chat... (juli 2018) blant annet. Noen som vet om vi har ? 😉

lurer jeg og på! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk litt synlig mage allerede i uke 10 jeg, og nå er den veldig synlig :) (uke 15). Det var deilig å gå fra å se taco-mett ut til å faktisk se gravid. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.12.2017 at 10:50 PM, Anonym bruker said:

Er jeg sinnsyk hvis jeg påstår at jeg kjenner babyen 13+0? 😬 Andregangs 

Anonymkode: f95d6...f77

Har hørt flere som påstår det, så sinnsyk er du sikkert ikke. Tror jeg begynte å kjenne rett før 15 fullførte uker, men ble ikke sikker på at det var det før en uke etterpå. Er nå 16+3 og er helt sikker på hva jeg kjenner, selv om det er svakt enda.  Har ikke sjans å kjenne det utenpå, det er så langt "inne". Kjente det i uke 15-16 første gangen jeg var gravid og, og kunne se en bevegelse på utsiden allerede 17+0, da kunne også mannen kjenne. Tenker det er veldig individuelt jeg, men om du har vært gravid før vet du hva du kjenner etter 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.12.2017 at 10:45 PM, Pobie said:

Jeg er 16 uker og ser tydelig gravid ut. Men er andregangsgravid. 

Samme her, er 16+3 idag, det har vært tydelig lenge egentlig. Livmoren gikk opp til navlen allerede ca uke 13. Da var jeg på tidlig ultralyd også, og legen sa det var ganske vanlig når man er andregangsgravid 😁 Nå begynner det å være litt mer "rundt" nederst på magen da, ser ikke ut som jeg bare har lagt på meg. Sammenligner med bilder fra første svangerskap så var jeg ikke i nærheten engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å kjenne. 17+5 i dag, bobling kjente jeg tidlig men mindre av dette nå. Vil ha spark,føler det er lenge til OUL, 18-01 da er jeg 19+5....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fostervannsprøven viste at babyen ikke har Downs :) Stor lettelse.

Men pga lavt nivå av et morkakeprotein har jeg økt fare for komplikasjoner, og får ekstra UL i uke 28 og 34.

OUL neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 3.10, Pobie skrev:

Fostervannsprøven viste at babyen ikke har Downs :) Stor lettelse.

Men pga lavt nivå av et morkakeprotein har jeg økt fare for komplikasjoner, og får ekstra UL i uke 28 og 34.

OUL neste uke.

ååh, det var godt å få bekreftet tenker jeg <3 :)

Så fint at du får ekstra oppfølging! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 10.34, Pobie skrev:

Vært på OUL som viste en perfekt baby :)

Vi har valgt å ikke finne ut kjønn før fødselen.

Imponert over at dere klarer å vente! :D Den spenningen dere har i vente!
Selv skulle jeg vært på UL onsdag denne uken, men grunnet sykdom ved sykehuset ble det utsatt til torsdag uken som kommer. Jeg er for nyssjerrig så klarer nok ikke vente til fødsel!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...