Gå til innhold

Juni 2018


Hope81

Anbefalte innlegg

9 timer siden, frk. 91 skrev:

Imponert over at dere klarer å vente! :D Den spenningen dere har i vente!
Selv skulle jeg vært på UL onsdag denne uken, men grunnet sykdom ved sykehuset ble det utsatt til torsdag uken som kommer. Jeg er for nyssjerrig så klarer nok ikke vente til fødsel!

 

Haha det var faktisk veldig vanskelig å ikke kikke da hun sa vi måtte snu oss bort :D

Men jeg er glad vi stod imot fristelsen for det blir spennende å vente helt til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 31.1.2018 den 11.54, Pobie skrev:

Hvordan går det med alle sammen? 

Jeg er 22 uker i dag og føler meg bra. Kjenner bevegelse hver dag.

Her går det bare bra. 22 + 5 og i kjempe form. Både kjenner og ser bevegelse fra mini hver dag 💙 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har spottet av og på et par uker, og bestemte meg endelig for å ringe føden og de ville ha meg inn snarest for å sjekke livmorhalsen og at babyen hadde det bra. Tilbragte en time i en seng mens jeg ventet på å bli sjekket av legen. De sjekket temp, blodtrykk, puls, babyens hjerteslag, og tok prøver av livmorhalsen. De kom frem til at de ikke visste hvorfor jeg spotter, men at det ikke er fare for for tidlig fødsel. Fikk imidlertid en ekstra time hos jordmor neste uke for å sjekke at alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på om flere har sånn tynn utflod.? Nesten som vann. Blir bekymret å tenker at jeg lekker litt og litt fostervann. Har også veldig vondt i magen, kommer takvis der det gir seg etter noen minutter. Tror det kan være at livmoren strekker seg. Flere som har det.?

Anonymkode: 2ec40...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 14.2.2018 den 3.40, Pobie skrev:

Har spottet av og på et par uker, og bestemte meg endelig for å ringe føden og de ville ha meg inn snarest for å sjekke livmorhalsen og at babyen hadde det bra. Tilbragte en time i en seng mens jeg ventet på å bli sjekket av legen. De sjekket temp, blodtrykk, puls, babyens hjerteslag, og tok prøver av livmorhalsen. De kom frem til at de ikke visste hvorfor jeg spotter, men at det ikke er fare for for tidlig fødsel. Fikk imidlertid en ekstra time hos jordmor neste uke for å sjekke at alt står bra til.

hvor er det du holder til? Virker som om de tar deg på alvor der! Jeg har spottet siden uke 14, litt sånn av og på. Men det har aldri vært snakk om å ta meg inn på sjekk en gang. Helt til nå i mars når jeg var 24 uker, da begynte jeg å blø igjen og fikk komme inn på føden for en liten sjekk. Tok nøyaktig 2 min og sjekket kun urinen min. Herregud for en service sier bare jeg! Heldigvis tok jeg privat ultralyd dagen etter som bekrefta at alt sto bra til med lille... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, forever22 skrev:

hvor er det du holder til? Virker som om de tar deg på alvor der! Jeg har spottet siden uke 14, litt sånn av og på. Men det har aldri vært snakk om å ta meg inn på sjekk en gang. Helt til nå i mars når jeg var 24 uker, da begynte jeg å blø igjen og fikk komme inn på føden for en liten sjekk. Tok nøyaktig 2 min og sjekket kun urinen min. Herregud for en service sier bare jeg! Heldigvis tok jeg privat ultralyd dagen etter som bekrefta at alt sto bra til med lille... :( 

Ja de er veldig dyktige og virker som de tar alt av bekymringer alvorlig :) Er på vestlandet, men vil ikke si hvilket sykehus.

Har du blødd friskt eller brunt blod? Jeg fikk beskjed om at de ikke sjekker brunt blod, men friskt blod skal alltid sjekkes. Bra alt står bra til med babyen da. De kunne jo i det minste ha sjekket hjertelyden på føden...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.6.2018 den 20.12, Pobie skrev:

Fødte ei perfekt jente i dag, 1. juni :)

 

Noen andre i gruppen som har født? 

Gratulerer så mye ❤️ Jeg har termin 8. Juni.. Så må bare vente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...