Gå til innhold

Jeg er så forelska😢


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I en annen enn mannen. Holder på å klikke for meg.. Jeg tenker på han hele tiden, drømmer om han. Og jeg blir så deppa, for jeg kan jo ikke få han😢. Det har vært sånn lenge, og jeg begynner å gi opp at det skal gå over. What to do? 

Anonymkode: 12b1b...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor kan du ikke få han ?

Anonymkode: 22d31...684

Fordi jeg er opptatt..

Anonymkode: 12b1b...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der har jeg vært.

Det som ble løsningen for meg var å bli besatt av noe annet. for jeg var egentlig mest avhengig av spenning i hverdagen - å bli sett.

Så, jeg begynte å lese veldig mye, og lever meg inn i bøkene. Samtidig så fikk jeg en liten crush på noen som aldri vil kunne ramme meg på samme måte som den jeg var forelska i.. 

Etter hvert begynte jeg å tenke mindre og mindre på han jeg var forelska i, men det tok 2 år. Og enda kan jeg tenke på ham.. men ikke på en sånn besettende måte.

Jeg har kuttet ha helt ut fra livet mitt. Slettet telefon, slettet kontakt på sosiale medier, holder meg bevsst unna de stedene hvor jeg vet at jeg kan treffe på ham.

Anonymkode: 701c7...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært der. Eller er der. Har slått meg til ro med at jeg ikke kan få han nå, men fantaserer om at det kan skje når ungene er store.

Anonymkode: 91c7d...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har også vært der. Eller er der. Har slått meg til ro med at jeg ikke kan få han nå, men fantaserer om at det kan skje når ungene er store.

Anonymkode: 91c7d...392

Hvordan har du klart å slå deg til ro med det? Jeg tror aldri jeg har vært så opphengt i noen noen gang, og det er så vondt. Han har også sagt at han har følelser for meg, men det er selvsagt uaktuelt så lenge jeg er i et forhold.. 

Anonymkode: 12b1b...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan har du klart å slå deg til ro med det? Jeg tror aldri jeg har vært så opphengt i noen noen gang, og det er så vondt. Han har også sagt at han har følelser for meg, men det er selvsagt uaktuelt så lenge jeg er i et forhold.. 

Anonymkode: 12b1b...341

Ved å tenke at barna mine er det viktigste i verden og reflektere rundt det at gresset ikke nødvendigvis er grønnere. Vil tro et parforhold med mine og dine barn er enda vanskeligere å få til. En forelskelse går over uansett, og hva om jeg da hadde angret. 

Dersom jeg ikke hadde hatt barn ville jeg nok ha innledet et forhold til denne mannen, men nå velger jeg fornuften. Skal innrømme at jeg har dratt det litt for langt med denne andre (klining ved to anledninger) og det gjorde saken tusen ganger verre. Nå er det 6 mnd. siden jeg traff han og ting begynner å roe seg.

Lykke til!

Anonymkode: 91c7d...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...