Gå til innhold

2. gangs fødsel selv om 11 år siden første?


Evehei77

Anbefalte innlegg

Jo, jeg er så klar 2. gangs fødende ;-), men når det er 11 år siden sist vil kroppen anse det som 2. gang, altså med tanke på at det kan gå mye raskere enn første gang, osv? Eller "husker" ikke kroppen og det blir som en første gangs fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det er 12 år mellom mine to barn. Fødsel nr 1 var et mareritt og tok 24 timer. Nr 2 var som en drøm. 5 timer fra første tegn til babyen var ute. Hadde ikke behov for smertestillende heller da smertene var helt ok. Så min kropp hadde ikke glemt at den hadde født før ☺ 

Anonymkode: dbe0e...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Dette er nok individuelt, men helsepersonell sier jo at kroppen starter på scratch etter 7(?) år, likevel er det mange som motbeviser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg spurte jordmor om dette da det nå er 7 og 8 år siden jeg fikk mine første og første fødsel var et mareritt. Hun sa dette bare var en myte, at har du født så har du født. Håper hun har rett

Anonymkode: 6c0e3...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 11 år mellom 2 og 3, og jordmor regnet meg absolutt ikke som førstegangsfødende. Er drøm av en fødsel på litt over 2 timer, intenst, men ikke en rift og formen var helt topp.

Anonymkode: cd519...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...