Gå til innhold

Har du fått nytt stjernetegn, og kommer du til å bruke det nye eller det gamle?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anar ikkje, og ser ikkje heilt kva eg skal «bruke» stjerneteiknet til. Eg er nemlig ferdig med å skrive i vennebøkene til klassevenninner.

Sjekka linken og ja, har fått nytt. Kva no enn det skal ha av konsekvens veit eg ikkje.

Endret av ☆☆☆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen ble publisert for sju år siden, så tror ikke det har hatt noen særlige konsekvenser ettersom livet mitt går fremover som før. 

Anonymkode: 98659...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått nytt ja tydeligvis, men har lite betydning for mitt liv, det er ikke så ofte noen spør meg om hva stjernetegnet mitt er.. 

Anonymkode: d9b8f...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Eg er nemlig ferdig med å skrive i vennebøkene til klassevenninner.

Å, kom igjen, hender det aldri at du leser et horoskop?! Det var selvsagt dette jeg tenkte på, og ikke at det er så himla mange som BRUKER stjernetegnet sitt.

Anonymkode: e8d23...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, kom igjen, hender det aldri at du leser et horoskop?! Det var selvsagt dette jeg tenkte på, og ikke at det er så himla mange som BRUKER stjernetegnet sitt.

Anonymkode: e8d23...ef3

Når du spør, kan ikkje hugse å ha sett eit horoskop på aldri så lenge. Det har vel gått av mote. Før las eg såkalla jente/kvinneblad, og registrerte at der gjerne var ei horoskopside. Men å lese dei har eg aldri gjort. Eg har lite tålmod med noko som ikkje kjennes relevant.

For meg blir horoskop det samme somblodtypedietten og anna kvasivitskap, veldig fordummande. Men eg hugsar som allereie nemnt at stjerneteikn var eit viktig spørsmål i vennebøker/skuledagbøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg falt alle brikkene på plass i livet mitt når jeg oppdaget at jeg faktisk er skytte. Ikke noe som har stemt med mitt tidligere stjernetegn og det har vært veldig frustrerende. Tenker på alle de horoskop jeg har tatt til meg og levd etter. Og at folk ikke har klart å plassere meg i stjernetegnlandskspet da jeg ikke har vært typisk steinbukk. Det har skapt misforståelser, frustrasjon og også noen livsfarlige situasjoner. 

Stolt Skytte. 

Anonymkode: b50ec...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst gått fra å være kreps til å bli tvilling. Det går helt greit. Jeg har et «krepsesmykke» i gull i smykkeskrinet som jeg fikk da jeg var barn. Ikke vært i bruk siden jeg var ti år, og blir ikke brukt fremover heller. 

Utover dette har stjernetegn overhodet ingen innvirkning på min personlighet, mine valg eller mine omgivelser, uavhengig av hva jeg «er». 

Anonymkode: 4e969...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Når du spør, kan ikkje hugse å ha sett eit horoskop på aldri så lenge. Det har vel gått av mote. Før las eg såkalla jente/kvinneblad, og registrerte at der gjerne var ei horoskopside. Men å lese dei har eg aldri gjort. Eg har lite tålmod med noko som ikkje kjennes relevant.

For meg blir horoskop det samme somblodtypedietten og anna kvasivitskap, veldig fordummande. Men eg hugsar som allereie nemnt at stjerneteikn var eit viktig spørsmål i vennebøker/skuledagbøker.

Oi, såpass, og likevel tar du deg tid til å gå inn i en tråd om stjernetegn, og skrive flere svar?! Haha, du er morsom!

Anonymkode: e8d23...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, såpass, og likevel tar du deg tid til å gå inn i en tråd om stjernetegn, og skrive flere svar?! Haha, du er morsom!

Anonymkode: e8d23...ef3

:klappe:

Anonymkode: bc6de...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, såpass, og likevel tar du deg tid til å gå inn i en tråd om stjernetegn, og skrive flere svar?! Haha, du er morsom!

Anonymkode: e8d23...ef3

Konsekvens av lite anna av interresse i dag og fascinasjon over at nokon faktisk trur på astrologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst det. Så utrolig teit, jeg har jo en tattovering av stjernetegnet jeg trodde jeg hadde... Jaja. Jeg forholder meg til at jeg er vannmann, ikke steinbukk! Alltid vært vannmann!

Anonymkode: e1081...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Konsekvens av lite anna av interresse i dag og fascinasjon over at nokon faktisk trur på astrologi. 

Jeg er mest fascinert av deg akkurat nå.

Anonymkode: e8d23...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Jeg er den heldige vinner av det nyeste sternetegnet i følge nettavisen.

Hvordan føles det? :D

Anonymkode: bc6de...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan føles det? :D

Anonymkode: bc6de...d7e

Siden det er en sju år gammel artikkel så har jeg ikke merket noen umiddelbar forskjell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Anar ikkje, og ser ikkje heilt kva eg skal «bruke» stjerneteiknet til. Eg er nemlig ferdig med å skrive i vennebøkene til klassevenninner.

Sjekka linken og ja, har fått nytt. Kva no enn det skal ha av konsekvens veit eg ikkje.

Eh.. du virker jo oppegående.. det er vel ikke fordi en bruker det til så mye eller tror på astrologi. Men stjernetegnet blir jo gjerne en del av identiteten vår. De fleste får et smykke el med det på og alle vet jo hva de er? Det blir litt som om de skulle flyttet på mnd, de som er født 1 januar får istedenfor bursdag 1 februar etter den nye "måten". Det blir feil for de fleste. 

Anonymkode: bdcd3...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...