GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

Ny pp, nye muligheter 😊 

IKM tirsdag 24. oktober, og dette blir 2. aktive pp etter MA i sommer. Har hatt to kjemiske siden da, sĂ„ hvis noen har tips blir jeg glad 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg joiner igjen :)

Dette blir pp 3 etter p-pilleslutt. Vi har en datter, og prÞver pÄ nr 2. Syklusene mine har aldri vÊrt stabile, derfor kan jeg ikke vite nÞyaktig nÄr IKM er. HÄper veldig at det gÄr denne gangen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da slenger jeg meg ogsĂ„ pĂ„ igjen 😊

Dette blir PP nr 2. Syklusen er litt tullete denne mnd, men regner kalenderen rett har jeg IKM 23.oktober.

Har 2 barn fra fĂžr av, men det begynner Ă„ bli noen Ă„r siden siden, sĂ„ her satser vi pĂ„ en liten attpĂ„klatt 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SÄ kjekt at flere har kommet allerede, selv om vi aller helst skulle sluppet en ny pp ;)

Jeg har nok litt tullete sykluser selv, sÄ nÄ i dag bestilte jeg nytt lass med EL-tester. Vurderte en stund Ä droppe det, men tar rett og slett ikke sjansen pÄ Ä bomme pÄ timingen :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

46 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

SÄ kjekt at flere har kommet allerede, selv om vi aller helst skulle sluppet en ny pp ;)

Jeg har nok litt tullete sykluser selv, sÄ nÄ i dag bestilte jeg nytt lass med EL-tester. Vurderte en stund Ä droppe det, men tar rett og slett ikke sjansen pÄ Ä bomme pÄ timingen :) 

Her dropper vi EL-testene og kjĂžrer pĂ„ med annenhver dag sĂ„ snart tr har gitt seg. Da  er soldatene ferske og klare til "kamp" nĂ„r egget popper 😂😂 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

22 minutter siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Her dropper vi EL-testene og kjĂžrer pĂ„ med annenhver dag sĂ„ snart tr har gitt seg. Da  er soldatene ferske og klare til "kamp" nĂ„r egget popper 😂😂 

Det er sikkert en god strategi :) Er bare redd for Ä bli litt lei ;) Men godt mulig det blir begge deler her! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ikm 25 okt. 

Da har jeg min 46 Ă„r bursdag denne mnd og legger snart opp heile prĂžvingen. Tror det i ikkje blir noe barn.

Er nok ikkje gode egg igjen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Slenger meg pĂ„! Ikm tidlig uke 43, eventuelt sent uke 42. Syklusen er litt ustabil. HĂ„per pĂ„ mange fine streker i denne gruppen 😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg hĂ„per ogsĂ„ alle fĂ„r babystreker denne gangen 😊 

Lurer pÄ om det er noen som har prÞvd eller har erfaringer med graviditetstestene fra "Testhelsen"?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er ogsĂ„ med! IKM i starten av uke 43 dersom syklusen blir riktig etter SA nĂ„ nylig. Krysser fingrene for mange streker i gruppa her, ja 🍀😊

Anonymkode: 54596...a04

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

15 timer siden, Lykkeliten7 skrev:

IKM 26.oktober! PP1 i jakten pÄ en attpÄklatt :nigo:

Her er vi og attpÄklatt jakt, hvor mannen Är er det siden sist for deg? Her er det 6 Är siden sist. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Her er vi og attpÄklatt jakt, hvor mannen Är er det siden sist for deg? Her er det 6 Är siden sist. 

Jobber med attpÄklatt her og. Min er 5 Är no. Klokka tikker for fort her og tror det ikkje blir noe fleire barn. Fyller 46 Är denne mnd her sÄ alt hÄp kan vÊre ute her. Det einaste som holder motet oppe er FSH tester som viser negative. Det er gode tegn men egga behÞver ikkje vÊre gode for det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest Lykkeliten7
8 timer siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Her er vi og attpÄklatt jakt, hvor mannen Är er det siden sist for deg? Her er det 6 Är siden sist. 

Kult, samme her! Vi har en pÄ 8 og en pÄ 6 fra fÞr :) Har dere prÞvd lenge denne gangen?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Lykkeliten7 skrev:

Kult, samme her! Vi har en pÄ 8 og en pÄ 6 fra fÞr :) Har dere prÞvd lenge denne gangen?

Har en pĂ„ 9 Ă„r i tillegg til han pĂ„ 6 😊 her er det pp nr.2 sĂ„ har ikke prĂžvd sĂ„ lenge. Dere da? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest Lykkeliten7
PĂ„ 30.9.2017 den 23.10, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Har en pĂ„ 9 Ă„r i tillegg til han pĂ„ 6 😊 her er det pp nr.2 sĂ„ har ikke prĂžvd sĂ„ lenge. Dere da? 

Nesten samme da 😃 PP1 ligger for tur, sĂ„ vi er helt i startfasen uten stress og mas 💕 Det blir en spennende tid fremover!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, Lykkeliten7 skrev:

Nesten samme da 😃 PP1 ligger for tur, sĂ„ vi er helt i startfasen uten stress og mas 💕 Det blir en spennende tid fremover!

Ja, jeg syns dette er spennende 😊 Og hĂ„per jeg klarer Ă„ holde roen fremover ogsĂ„. (Ikke begynne Ă„ teste lenge fĂžr det er nĂždvendig, og ikke holde pĂ„ med symptom-jakt og googling) 😅 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest Lykkeliten7
32 minutter siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Ja, jeg syns dette er spennende 😊 Og hĂ„per jeg klarer Ă„ holde roen fremover ogsĂ„. (Ikke begynne Ă„ teste lenge fĂžr det er nĂždvendig, og ikke holde pĂ„ med symptom-jakt og googling) 😅 

 

Helt enig med deg! HÞres ut som om vi sitter i omtrent samme bÄt :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 29.9.2017 den 15.54, Iskula skrev:

Jeg hĂ„per ogsĂ„ alle fĂ„r babystreker denne gangen 😊 

Lurer pÄ om det er noen som har prÞvd eller har erfaringer med graviditetstestene fra "Testhelsen"?

Har faktisk aldri hÞrt om dem, engang! Trodde jeg hadde googlet meg til det meste nÄ siden jeg har vÊrt sÄ opphengt i dette, men tydeligvis ikke. Men jeg kan i alle fall varmt anbefale de rosa stripsene fra Babyplan. De er lette Ä lese, og er utrolig sensitive. Rask frakt ogsÄ, i alle fall nÄr jeg har bestilt. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da er jeg straks klar for Ä gjÞre en innsats :fnise: ForelÞpig fÞler jeg meg mye roligere enn jeg har gjort tidligere, og det er egentlig veldig behagelig. Det henger nok sammen med at begge de positive testene jeg har fÄtt i det siste har endt i kjemisk. I tillegg ser jeg at Babyplan testen fortsatt er supersvakt positiv, og da spÞrs det om det gÄr. One Step-testene fra Ebay har forresten vÊrt negative i halvannen uke eller mer, sÄ de er tydeligvis ikke like sensitive som Babyplan sine. 

Bestilte nettopp Babyklister fra Danmark, selvfÞlgelig litt for sent. Men det er vel bare enda et tegn pÄ at jeg ikke er like manisk denne pp-en som jeg har vÊrt :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Neimen FY kor tregt det gÄr. Er barre CD 7 og tregere gÄr det ikkje and og bli.

2 dager igjen pÄ jobb og fri ca 14 dager. yes 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg aner ikke hvilken CD jeg har kommet til, fikk ikke ordentlig tr forrige syklus, sÄ nÄ er det enda vanskeligere Ä vite nÄr EL og IKM er. Blir ikke lett dette, mÄ vurdere Ä begynne med EL-tester neste syklus, selv om jeg virkelig ikke har lyst til det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Iskula skrev:

Jeg aner ikke hvilken CD jeg har kommet til, fikk ikke ordentlig tr forrige syklus, sÄ nÄ er det enda vanskeligere Ä vite nÄr EL og IKM er. Blir ikke lett dette, mÄ vurdere Ä begynne med EL-tester neste syklus, selv om jeg virkelig ikke har lyst til det.

Hvis du hadde noen blÞdning i det hele tatt, kan du vel kanskje regne den som syklusdag 1? Ellers sies det vel at det Ä fÞlge med pÄ livmortappen og sekreter kan hjelpe til med Ä finne EL, stÄr en del om det pÄ den syklus.info-siden. Men hvorfor vil du ikke bruke tester, egentlig? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...