Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd. Hvor ofte har dere sex og er både du og mannen fornøyd med hyppigheten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller skulle en av dere ønsket å hatt sex oftere eller sjeldnere?

og hender det at en av dere har pliktsex for å gjøre den andre fornøyd?

Anonymkode: 707f3...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist var for 14 måneder siden. Nekter å ha pliktsex og er ikke interessert i sex lengre. 

Mannen sier ingenting om det.

Anonymkode: 82175...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 gang pr uke. Vi er begge fornøyd med dette. Vært sammen i 20 år. 

Ikke noe pliktsex her, men det hender at mannen må bruke litt tid på å tenne meg da han blir raskere klar enn meg. 

Anonymkode: 47771...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1-2 ganger i uken, mannen ville gjerne hatt sex 1-2 ganger om dagen, jeg ville gjerne hatt 1-2 x i mnd. 

Jeg er bare ikke så glad i sex! Når vi bare kommer i gang, så er det veldig bra, men jeg har ikke veldig lyst i utgangspunktet. Blir nok et snev av plikt, ja... 

Anonymkode: 91dec...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Vi har sex ca 4-5 ganger i uken. Er sjeldent vi ikke har lyst samtidig har vert sammen i 5 år og har tilsammen 3 barn. For meg er sex veldig viktig og vi koser oss med det fantastiske sex livet vi har

Anonymkode: 4265f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig varierende. Vi har vært sammen i 10 år og har 3 barn. 

Den siste tiden har vi hatt veldig mye, opp mot 4 ganger i uken, mens like før sommeren lå det på kanskje rundt 1 gang i mnd. Det har vært slik hele veien igrunn, lysten kommer og går litt i perioder. Alt etter hvor hvor slitne vi er og hvordan vi har det. 

 

Vi har ALDRI pliktsex og jeg hadde aldri akseptert at mannen fant noen andre å ligge med. Vi har hverandre, og her er det opp og ned med alt. 

Anonymkode: 9192e...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt fra 5 ganger i uka til 1 gang pr mnd. Kommer an på hvor travelt vi har det. Nå er jeg straks høygravid og da dabber det av pga mine smerter og enorme, verkende hemoroider. Men vi har hatt mye gøy frem til nå så vi klarer oss noen mnd uten uten problem :) Vi snakker godt sammen og ingen av oss har sex bare for å være grei, det er gjensidig lyst. Om en ikke vil er det null problem, da leser vi teite ting på internett eller ei god bok istedet :P

Anonymkode: 7ba24...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 ganger i uken, vi er begge fornøyd med det😊

Litt pliktsex har det blitt på mannen når vi var prøvere, (men nå har vi gitt opp det prosjektet og jeg må opereres) men han klaget ikke akkurat🙄😁

Anonymkode: e7c7a...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 gang i uka. Ingen av oss er fornøyd med det egentlig, men det er et slags kompromiss. Mannen ville gjerne hatt ca annenhver dag tror jeg. Om vi skulle ventet til jeg fikk lyst så hadde det sikkert gått en mnd (har ikke prøvd). For min del er det pliktsex hver gang.

Anonymkode: 89015...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varierer veldig men ca 4-5 ganger i veka ca. av og til bare 2-3 ganger. jeg vil gjerne ha sex flere ganger for dagen men ikke han😋 og med snart 5 unger i hus så får jeg være fornøgd med det jeg får. han er også fornøyd😅 

Anonymkode: 192e9...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort gå et par uker, og mer enn det. Altfor sjelden etter mitt syn!! Skulle nok gjerne hatt en mann som maste litt mer 😎 Han tar sjelden initiativ og jeg gidder ikke alltid være den som foreslår det. 

Anonymkode: 2512a...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger i uken ( oftest 2) jeg ville egentlig ha mer, men etter nesten 17 år sammen og to barn er jeg blitt vant med det. Er vel bare glad for at det ikke er blitt mindre med årene :) 

Anonymkode: 73557...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sammen i 7 år. Har ett barn på 3 år. Nå har vi ikke hatt sex på 17 dager. Er i en dårlig periode nå med forholdet. Vi jobber til ulike tider, trener til ulike tider og sover til ulike tider. Målet vårt har vært sex en gang i uka, men ikke alltid vi har klart det. Sex er ikke det første jeg tenker på når jeg har travle dager med praksis, arbeidskrav,jobb osv. Er ikke fornøyd 

Anonymkode: 5a9cd...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer, men veldig sjeldent det går ei uke i mellom, da må det være pga tante rød, reise e.l.

Den siste tiden har det vært ca 6 ganger i uken.

Vært sammen i 7 år.

Anonymkode: 461db...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...