Gå til innhold

Reklame fra Santa Maria


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Reklamen fra Santa Maria som ligger på siden av siden nå, tar "hele" plassen på iPad. Selve teksten på DIB blir veldig liten og det er nesten ikke mulig å se hva som står, og hva jeg skriver nå. Irriterende! Bruker Safari hvis det er interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har samme problem fortsatt, nå er det Sprett sin reklame som breier seg ut og gjør innholdet bittelite. Tror det har vært en annen reklame i mellomtiden som har fungert på samme måte.  

Og så synes jeg forresten det er litt dårlig at en tilbakemelding ikke besvares på to uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Beklager, denne har jeg rett og slett ikke fått med meg. Skal rapportere til teknisk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Teknisk fant ut av at det er noen reklamer som havner på feil plass i systemet og skal gå inn og fjerne disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Teknisk fant ut av at det er noen reklamer som havner på feil plass i systemet og skal gå inn og fjerne disse!

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.10.2017 den 2.27, Iiiiik skrev:

Har samme problem fortsatt, nå er det Sprett sin reklame som breier seg ut og gjør innholdet bittelite. Tror det har vært en annen reklame i mellomtiden som har fungert på samme måte.  

Og så synes jeg forresten det er litt dårlig at en tilbakemelding ikke besvares på to uker. 

Problemet er her fortsatt med reklamen for Sprett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...