Gå til innhold

Mistenker at samboer er utro (langt innlegg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er første gang jeg benytter meg av slike forum, men er ganske så rådvill nå og trenger litt hjelp/veiledning. 

Saken er at jeg mistenker min samboe gjennom 7 år i å ha en affære med en kollega og at han har hatt et one might stand tidligere i år. 

Vi har alltid hatt et godt og stabilt forhold i alle de år med bra sexliv og mye gøy. For ca 3 år siden fikk vi barn sammen. I det første året etter ble vi mindre intime, og jeg innrømmer at det er mye pga meg. Jeg var sliten og hadde lite overskudd. Så ble det igjen tilbake til normalen i fjor. 

Men i starten av 2017 begynte jeg å merke litt forandringer... Sexen avtok og han virket mer distansert. Han reiser tidvis på spillejobber og etter en tur i februar fikk jeg en dårlig magefølelse. Jeg er ikke stolt av det, men jeg sjekket messenger på fb, og der hadde han chattet med ei dame fra den plassen da han var på tur hjem. Han sa han håpet at hun hadde kvittet seg med det han gav henne i natt, og hun svarte med at hun skulle finne noe å drepe det med når hun kom hjem...! I mine ører høres det ut som hun skulle ordne med en angrepille. Jeg har aldri tidligere vært sjalu/mistenksom når han har vært på spilling, så jeg kan ikke forklare hvorfor jeg plutselig ble så mistenksom etter denne turen. Har heller ikke konfrontert han med dette.

For en mnd siden følte jeg han snakket mye om en kollega, og de sendte mye SMS til hverandre. For noen uker siden endret han innstillingen på tlf sin slik at mld ikke vises på displayet lengre, kommer bare signal. Sist fredag var han å tok noen pils med en stor vennegjeng, noe som er en månedlig tradisjon (har gjort det i 15 år). Jeg var ofte med før vi fikk barn, så dette ser jeg bare på som en trivelig greie  saken er den at han kom hjemom for å lade tlf, og det skal sies at han var litt tipsy; men han var såååå fornøyd med at han hadde fått med kollegaen sin. Han dro videre ut igjen for å fortsette kvelden. En snikende ekkel magefølelse kom krypende på meg utover kvelden.. Nok en gang gjorde jeg som jeg har sagt jeg aldri skulle gjøre. Jeg leste mld på tlf hans kvelden etter.

Han hadde mld med henne mens han var hjemme og ladet tlf  hun ba han komme tilbake og stryke henne over låret slik at kvelden hennes ble komplett... Dagen etter mld de igjen en del ganger. Blant annet skrev hun at hun var kosesyk og at de måtte finne en sofa å kose på, og spurte om han ville være med i dusjen. I tillegg skrev hun noe sånt som om han husket da det kom folk.... I tillegg spurte han om de skulle møtes på toalettene neste gang de skulle jobbe sammen. Han har alltid vært en flørt, og det har aldri plaget meg. Men dette har jeg vanskelig for å avskrive som bare en flørt. 

Jeg vet jeg har tråkket over en grense ved å lese mld! Men jeg klarer ikke å ignorere infoen. Hvordan kan jeg konfrontere han? Jeg elsker han og han er en fantastisk pappa, men jeg vet ikke om jeg kan komme over et slikt ev svik.

beklager langt og noe rotete innlegg

Anonymkode: f02bc...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde konfrontert han.. ikke latt han komme unna med noe sånt! Hvis du lar det gå kommer du til å angre deg, det kan jeg love! Kan være en forklaring på det hele, men virker ikke slik. Jeg kunne ikke levd med en mann som har vært utro mot meg!

Anonymkode: 01ac3...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil konfrontere han, men klarer Ikke helt finne ut hvordan jeg skal få frem slik at han kan være ærlig og ikke gå i forsvarsposisjon eller blir sint/anklage meg for tillitsbrudd 😔

Anonymkode: f02bc...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...