Gå til innhold

Noen som ønsker eller har to tette barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ei jente på 7 år, og ei jente på 4 mnd😊 Jenta på 6 år har jeg fra et tidligere forhold. Jeg og min samboer har den minste jenta ilag😊 vi ønsker et barn til, og gjerne innen kort tid..tror vi😊 Lurer derfor på om noen her har to tette barn, og hvordan dette gikk? Jeg tenker at det er kanskje like greit og få d siste barnet nå snart, siden vi er midt oppi det, og at de vil få mye glede av hverandre😊 

Hører gjerne på erfaringer rundt tette barn😊 Blir jeg gravid nå snart vil jo det minste barnet være litt over året når neste barn kommer.. 😊

Anonymkode: 04576...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ønsket to tette 😊 Har et barn på 14 mnd og har termin med nestemann i desember. Blir 17 mnd mellom de ❤️ Kan ikke si jeg har så mye erfaring siden minste ikke er født enda, men følger gjerne tråden videre for å høre hva andre sier 😊 Lykke til 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil få to tette med 19 måneders mellomrom. Kjenner at jeg gruer meg litt... Tror det kommer til å bli vanvittig mye jobb og lite søvn. 

Ikke misforstå meg. Vi er overlykkelig over at vi kan gi sønnen vår et søsken han vil ha mye glede av i fremtiden😊

Jeg ønsker også å høre om andres erfaringer...

Anonymkode: b85dc...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt og høre vi er flere som ønsker tette barn😊 Di vil jo få stor glede av hverandre etterhvert!😍 Håper flere vil svare på denne tråden slik at vi får høre😊 Gratulerer til dere begge forresten😊😊

Anonymkode: 04576...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tette 2,4 år mellom. 

Men denne gangen begynner vi me prøvingsattest allerede nå (minsten er 4mnd) men har jo ikke fått mensen tilbake (fullammer) så kan kanskje bli vanskelig. Har lusst på veldig tette denne gangen, hvis alt legger seg til rett for det :-)

Anonymkode: 0ba8d...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

vi har to tette med 13mnd i mellom. Jeg gruet meg skikkelig men alt gikk så fint. Storebror har alltid vært rolig og snill å tok imot lillesøster med åpne armer. Han var så god mot henne enda han var så liten selv. Lillesøster var litt krevende før hun lærte å gå men det var en periode på 4mnd. De er to og tre år nå å vi vurderer nr 3. De er så fine sammen, alltid en å leke med. Anbefales. Selvfølgelig litt kaos men sånn er det.

Anonymkode: 79585...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...