Gå til innhold

Singel på syvende året og trenger ny seng. Hadde du kjøpt enkeltseng?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en som kan reguleres (elektrisk). Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe
1. dobbeltseng der begge sidene kan reguleres

2. To senger satt sammen der kun den ene siden er regulerbar

3. bare en litt bred regulerbar enkeltseng

Relevant info: Har barn som er fra siste år på barneskole og oppover.

Tenker at det er jo ikke sikkert jeg skal være singel for alltid, selv om jeg ikke ser for meg noe samboerskap i overskuelig fremtid (og er åpen for særbo ved en eventuell ny kjæreste).

 

Hva hadde dere valgt?

Anonymkode: c5b34...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor stor prisforskjell er det på alt 1 og alt 2?

Anonymkode: b1c77...665

Det er jeg faktisk ikke sikker på. Kommer vel an på merke osv. Det er nok litt forskjell, men vet ikke om den er veldig stor.

 

hi

Anonymkode: c5b34...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avhenger av prisene, og hvor brede de ulike er. Jeg hadde aldri kjøpt meg noe mindre enn 120-seng igjen (har blitt godt vant :p). Har delt 150-seng sammen med samboeren lenge, og det gikk fint det. På to som står sammen må du jo uansett ha en overmadrass som ikke er delt på midten vel, og den må vel også med i prisvurderingen? 

Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort! Men kanskje 3 (hvis den var 120 eller større), så 2, og så 1, i prioritert rekkefølge, avhengig av pris og størrelser.

Anonymkode: 06bf6...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt plass og råd hadde jeg kjøpt den største "jævelen" ever og liggi på tvers. SÅ DIGG! 

Anonymkode: 75631...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde jeg hatt plass og råd hadde jeg kjøpt den største "jævelen" ever og liggi på tvers. SÅ DIGG! 

Anonymkode: 75631...bbf

Hehe. Enig 😄👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel som f og har kjøpt meg dobbeltseng. For sikkerhets skyld 180 bred, som var det største de hadde. Deilig.

Anonymkode: 12784...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart kjøpt dobbeltseng. Heller uten elektriske greier hvis du ikke har råd til full pakke på begge sider.

Minner meg om en bekjent fra studietiden. Da han var ferdigutdannet og skulle etablere seg, kjøpte han blant annet ny seng. Dobbeltseng, men bare enkeltmadrass. Forklaringen var at han jo skulle ha seg dame, men hun hadde helt sikkert madrass fra før, så da var det bortkastete penger å kjøpe dobbelt opp. Han kjøpte bare to kaffekopper, to tallerkner, to sett med bestikk osv også. Samme forklaring - han skulle jo ha seg dame, men hun hadde sikkert all verdens fra før, for "sånn er damer". Han var en kompis av min daværende kjæreste, er sannelig ikke sikker på om han noen gang fikk seg dame. Var en del ting som antydet det motsatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for dobbelseng, jeg var singel og kjøpte 120 seng, for det var jo bare meg. Boom, så hadde jeg kjæreste og samboer sånn plutselig (og nå er vi gift), vi har nå kjøpt ny seng😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg MÅ altså ha mulighet til å heve sengen i hodeenden på min side - det er derfor jeg skal kjøpe ny. Det er jo dyrere enn vanlig seng, så der er derfor jeg er inne på tanken om å kjøpe bare enkeltseng. 

Men dobbel er jo deiligste uansett....

hi

Anonymkode: c5b34...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...