Gå til innhold

Hvordan ville du "pimpet" opp denne kjolen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant ikke helt rette ordet, men hvordan hvilket tilbehør ville du valgt til denne kjolen for å få den mer pyntet? Skal på en litt større venners venners-fest, der antrekk skal være "pent". Jeg er ikke glad i glitter og "bling", men denne kjolen liker jeg godt, og den passer min kropp veldig godt.

 

Så, noen forslag? 😊

Anonymkode: df6dc...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rødt tilbehør, feks rødt halssmykke, rødt armebånd, rødt belte og røde pumps + en rød clutch. (Ikke alt dette samtidig altså, men noe av det)

Anonymkode: 2cab7...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Keiserens nye klær... La meg se..., boa?

Anonymkode: ecc3c...04b

Glemte linken, men den er lagt ut rett etterpå...! HI

Anonymkode: df6dc...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rødt tilbehør, feks rødt halssmykke, rødt armebånd, rødt belte og røde pumps + en rød clutch. (Ikke alt dette samtidig altså, men noe av det)

Anonymkode: 2cab7...03d

Eller gull på tilbehør? Da blir det seende med eksklusivt ut, så lenge man holder seg til enkle detaljer.

Evt et slags lærbelte i livet pluss gullarmbånd og sort skinnclutch med gulldetaljer?

Unngå for ALL DEL boa!!!

Smaken er som baken, hva er din stil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, VictoriaS skrev:

Eller gull på tilbehør? Da blir det seende med eksklusivt ut, så lenge man holder seg til enkle detaljer.

Evt et slags lærbelte i livet pluss gullarmbånd og sort skinnclutch med gulldetaljer?

Unngå for ALL DEL boa!!!

Smaken er som baken, hva er din stil da?

Jeg heller nok mest mot forslaget ditt med belte i livet, gullarmbånd osv! Det er nok mest meg av de forslagene som har kommet 😊😊Jeg liker stort sett en forholdsvis enkel stil, gjerne litt røffere stil. Men kan også gå for litt "søtere" plagg, som denne kjolen. Takk for forslag 😊 HI

Anonymkode: df6dc...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult er kult. Bredt gult velte og clutch, varmt gull tilbehør utenom, kule høye pumps med åpen tå👍🏻

Anonymkode: 4109a...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen har jeg også! God smak :)

Ville unngått belte i livet, tror jeg - det brede strikk-livet som allerede er der tror jeg kanskje blir litt snål med belte på.

Men ja, detaljer i sort og gull tror jeg blir kult. Enkle, fine pumps i sort, og clutch + smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt noen klassiske sko, feks pumps som dette:

https://www.brandos.no/hope/pumps-shoe-black-02101-00/b19743

Siden kjolen har lange ermer og er såpass lang ville jeg satt opp håret men i en litt løs frisyre og hatt noen studs-øredobber til f.eks disse:

https://www.aliexpress.com/item/Simple-18K-Yellow-White-Gold-Plated-Semi-Round-Mirror-Statement-Punk-Style-Stud-Earrings-Brincos-For/32572568550.html?spm=2114.search0303.3.1.9FXUAe

eller evt store perler, om du vil gå for en mer klassisk stil.

Ville unngått smykke, men hatt matchende armbånd. Kan sprite opp skjolen ved å ha en dressjakke i en knæsj farge, som både gult eller rødt. Jeg ville valgt en kåpe over i samme lengde i sort eller brunt, men jeg foretrekker en relativ klassisk stil. Ville ikke hatt bredt belte i livet, synes det er en harry trend som forhåpentligvis dør ut snarlig.

Anonymkode: ac5c8...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...