Gå til innhold

Oktobergjengen <3


Mosste

Anbefalte innlegg

Oppretter en tråd for oss som skal til i oktober. Synes tiden går for sakte nå, men oktober nermer seg med stormskritt. Vi skal igang med offentlig ferskforsøk nr.3 med en helt ny medisinkombinasjon enn før. Kort protokoll med Elonva. Håper veldig på at alle gode ting er 3 da dette er siste offentlige forsøk :nigo: Håper vi slipper å planlegge private forsøk.. 

Vi skal etter planen starte midt i oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle sjekke om det allerede fantes en oktobertråd, og det gjorde det :)

Vi hadde første møte med legen og sykepleieren i går, og skal til med hormoner ved neste mens, som forventes om ca en uke. Så blir det uttak ca to uker etter det igjen.

Vi bruker en privat klinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til pers i oktober. Hadde et negativt søskenforsøk(Ivf) i august og har bare ventet på oppstart. Skal igang med nytt medisinopplegg, forventer mens om ca 1 uke. Starter med sprøyter på dag 2. Skal bruke gonal f, puregon og orgalutran. Slipper sprayen for første gang, spent😜 Så blir vel uttak om en 3 ukers tid. Vi blir ganske likt i løypa vi da Pobie. Vi også går privat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg gått på Synarela i 16 dager, fikk endelig blødning så håper på oppstart neste uke. Kontroll på onsdag også blir det nok uttak i uke 41, andre uken i oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg begynner på Synarela på fredag, og har egguttak i midten av måneden. Har aldri gjort dette før, kjenner ingen som har gjort det og er veldig spent. Vi har prøvd i litt over to år. Håper denne gjengen kan være en liten støtte for hverandre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg begynte med sprøyter i august og det ble totalfrys etter uttak pga overstimulering.

I dag er eggløsningstesten positiv og har time til innsett på mandag, så nå er det bare å krysse fingrene for at egget overlever opptiningen og kan settes inn 🙏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Siljevanilje34 skrev:

Hei! Jeg begynte med sprøyter i august og det ble totalfrys etter uttak pga overstimulering.

I dag er eggløsningstesten positiv og har time til innsett på mandag, så nå er det bare å krysse fingrene for at egget overlever opptiningen og kan settes inn 🙏🏻 

Lykke, lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Jeg har forhåpentligvis uttak på fredag og innsett søndag. Hører jeg da til i september eller oktober? :)

Synes du skal være med oss i oktobergjengen 👍🏻😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mensen, og starter med sprøyter imorgen allerede😱 Bittelitt dårlig timing siden vi skal på fjellet fra torsdag til søndag neste helg(høstferie). Fått UL time neste torsdag, så satser jeg på at ikke fjelleturen blir ødelagt🙏🏻 Dette er første forsøk med kort regime, alle de andre gangene har jeg brukt spray først, og har da hatt 10 dager med sprøyter før uttak på dag 12. 

Andre runde med søskenforsøk, bring IT on😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Siljevanilje34 skrev:

Synes du skal være med oss i oktobergjengen 👍🏻😀

Da blir jeg her :D

Jeg var på kontroll i dag og skal ja uttak på fredag! Jippi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Da blir jeg her :D

Jeg var på kontroll i dag og skal ja uttak på fredag! Jippi :D

Så spennende! Skal sende gode tanker 🌸 Masse lykke til! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siljevanilje34 skrev:

Så spennende! Skal sende gode tanker 🌸 Masse lykke til! 😘

Skal sende gode tanker til deg på mandag også 🌸🤞🏻 masse lykke til du og! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært å henta ut 7 egg :) er allerede veldig spente på telefonen som kommer i morgen formiddag på hvor mange som er blitt befrukta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Da har vi vært å henta ut 7 egg :) er allerede veldig spente på telefonen som kommer i morgen formiddag på hvor mange som er blitt befrukta! 

Grattis, bra fangst det👍 tvi tvi for befruktede egg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, januar-jenta skrev:

Grattis, bra fangst det👍 tvi tvi for befruktede egg....

Fornøyd med fangsten ja ☺️ krysser finga for et godt antall befrukta også 🤞🏻🙈

Jeg har hatt alarm på for å huske sprøytene 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Da har vi vært å henta ut 7 egg :) er allerede veldig spente på telefonen som kommer i morgen formiddag på hvor mange som er blitt befrukta! 

Gratulerer med fangsten 👍🏻 Krysser fingrene for at alle blir befruktet 🙏🏻 Lykke til 😘😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 23.21, Siljevanilje34 skrev:

Gratulerer med fangsten 👍🏻 Krysser fingrene for at alle blir befruktet 🙏🏻 Lykke til 😘😘😘

Fikk telefon i dag og det var vist 6 egg, ikke 7. Men 5 av 6 egg er befruktet og vi er klar for innsett i morgen 😀🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Huleboeren er på plass og rugetiden er i gang ❤️

Så bra, lykke til med rugingen👍 Fikk du noen på frys? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...