Gå til innhold

Desemberspirer 💙💜


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Starter en gruppe for oss med termin i desember!    Her ruges det på 3.mann. Å det skal bli en gutt sies det. Termin 18. Desember. Har en gutt og ei jente som er født to uker før termin. Så spent på denne luringen. Har begynt å få trangen til å få ting ferdig innkjøpt og slik💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ruges det på nr 4, en gutt. 💙 De to første (gutt og jente) kom til termin men den tredje (jente) kom 3 uker før, så jeg aner ikke når denne gutten kommer. Har kraftige kynnere så det kan indikere en fødsel før tiden... Men man vet aldri! 😉 Termin 02.12. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Majka81 skrev:

Her ruges det på nr 4, en gutt. 💙 De to første (gutt og jente) kom til termin men den tredje (jente) kom 3 uker før, så jeg aner ikke når denne gutten kommer. Har kraftige kynnere så det kan indikere en fødsel før tiden... Men man vet aldri! 😉 Termin 02.12. Lykke til! 

Har mye kraftige kynnere her også. Hatt det med de to andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3😊 En jente. Har termin 18 eller 19 desember. Håper hun kommer til tida, hadde vært koselig å feiret julaften sammen med nurket også😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 5, ei lita jenta ❤️ eldste datteren min kom 8 dager før termin, og guttene kom til termin. Ska bli spennende å se når hun vil komme, håpe på før termin 😅 Termin e 3 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt andre svangerskap, venter nr 3 :) har gutt og jente fra før, som prøvde å komme i uke 32. Men ble stoppet og kom 4 uker før termin :) 

venter gutt nå 24 desember, håper han kommer litt før :) så vi får feiret jul med han <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gutten min blir tatt med keisersnitt 12 dager før terminen som er 23 desember 😊 Var på 3D i dag, og han ble estimert til å være 1550 gram nå i uke 29. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan er forma deres?   Her har jeg Bynt å få mere vondter. Magen føles vondt og hard og mye kynnere. Vokner på natta med kynnere. Og etter å styra på til bursdagsfeiring til minste så var kynnerne så vonde at jeg måtte sette meg ned. Hatt litt murringer i mage og korsryggen samtidig også. Så jordmor sa jeg må nevne det på vekstkontroll så de kan sjekke om livmorhalsen blir påvirka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 Høres ikke godt ut 😓

Jeg er fullt sykemeldt pga bekkenløsning... Vondt å gå, og klarer lite om dagene. Våkner mange ganger om natten pga smerte i bekken, og må skifte stilling. Skal begynne å gå til fysio nå og håper på litt bedring 🙂 Ellers tåler jeg ikke mye styr jeg heller, blir meget fort sliten... og må ha minst en dupp på dagtid hver dag pga de urolige nettene.  Gleder meg veldig til lillegutt kommer om 7 uker 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med magesyre, og dårlig i magen.  Samt ryggen har det ikke bra. 8 uker til termin 🙈 høres fryktelig lenge til. Ungene har bursdag 27 november, så får se hvordan det går 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt påvirka livmorhalsen av de vonde kynnerne mine. 3,5 cm sa de. De ville ha meg inn på ny kontroll om 4 uker lell. Bra oppfølging da. Men de mente babyen kom til å komme før siden jeg har fødd de to andre to uker før termin også.  Har vertfall plana klar med stripping hos jordmor i uke 38 som med de to andre. 8 uker til termin her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Stille inne her. Hvordan er forma? Idag er min rett og slett på bunn. Hatt ei dåli natt. Har så vondt i symfysen og hode kan jeg kjenne langt nedi der. Mye vonde kynnere når jeg stresser. Har begynt å få litt høyt blodtrykk. Hodepine og kvalme. Vond rygg. Kjenner at humøret er Veldi nede idag. Men er jo litt for tidlig at han skal komme enda siden jeg er 35+4. Kan komme to uker før som de to andre gjorde. Kjenner igjen modningstegna fra de to andre. Så spørs når han vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/24/2017 at 9:37 AM, mammas skatter <3 said:

Hadde ikke blitt påvirka livmorhalsen av de vonde kynnerne mine. 3,5 cm sa de. De ville ha meg inn på ny kontroll om 4 uker lell. Bra oppfølging da. Men de mente babyen kom til å komme før siden jeg har fødd de to andre to uker før termin også.  Har vertfall plana klar med stripping hos jordmor i uke 38 som med de to andre. 8 uker til termin her også. 

....nummer tre er "luringen" sies det. Det stemte på min. Det er ikke bra og psyke seg opp på at barnet kommer før. Da blir det så grusomt, de siste ukene - vet jeg. Bare et litte stalltips

Anonymkode: 01b05...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sammentrekninger i heile dag som kommer og går uregelmessig og varierende styrke! Veldig frustrert det ikke blir noe av de. 3.mann er vel en luring som de sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her, jeg! Novemberbarnet mitt blir visst et desemberbarn. Er et par dager på overtid nå. Venter utålmodig på at noe skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, topaz skrev:

Hopper inn her, jeg! Novemberbarnet mitt blir visst et desemberbarn. Er et par dager på overtid nå. Venter utålmodig på at noe skal skje.

Velkommen 😊 her har jeg vært på kontroll med jordmor som sjekka ståa. 3 cm åpning. Hatt litt sammentrekninger etterpå. Men dabba av. Så må nok bare kvile å vente spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Jeg skal til legen min på mandag. Så regner jeg med å få en sjekk i løpet av neste uke på sykehuset. Svigermor har på følelsen av at ungen kommer i morgen, men jeg merker at jeg har mine tvil... 

Kjenner masse liv og føler meg i fin form, så jeg er heldigvis ikke bekymret for ungen i magen, selv om det går noen dager over. Har jo erfaring med det fra siste barn. Da ble jeg begynt satt i gang 11. dager på overtid med ballong, og med piller 12. dager på overtid før ungen kom 13. dager på overtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...