Gå til innhold

Sønnen min har mistet sin mobil i et vann her vi bor, og nå vil den ikke lade


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hva slags forsikring du har, det er veldig mange forskjellige, og de har ikke samme dekningsgrad.

Sønnen min mistet også mobilen i vannet i sommer, vi fikk ny på forsikringen. Men vi brukte da innboforsikringen, vi har superforsikring der som dekker mobiler, pc, nettbrett osv.

Anonymkode: 401af...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo helt an på hva slags forsikring du har, det er veldig mange forskjellige, og de har ikke samme dekningsgrad.

Sønnen min mistet også mobilen i vannet i sommer, vi fikk ny på forsikringen. Men vi brukte da innboforsikringen, vi har superforsikring der som dekker mobiler, pc, nettbrett osv.

Anonymkode: 401af...318

Har utvidet mobilforsikring så den skal vel i teorien dekke alle typer skader. Hvordan fikk dere ny mobil? Penger på konto? Pakke i posten?

Anonymkode: 28afc...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel også bruke reiseforsikring, i og med at han ikke var hjemme da dette skjedde (?), men da blir det nok egenandel ved uhell som dette.

Anonymkode: a806c...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har utvidet mobilforsikring så den skal vel i teorien dekke alle typer skader. Hvordan fikk dere ny mobil? Penger på konto? Pakke i posten?

Anonymkode: 28afc...926

Ringte forsikringsselskapet, fortalte hva slags modell det var (iphone 6s) og hun sjekket da på nettsiden tul Elkjøp hva det kostet å kjøpe en tilsvarende også satte hun den summen inn på konto.

Anonymkode: 401af...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min mistet mobilen sin under en dampveivals i sommer og etter det har heller ikke hans mobil fungert skikkelig.

Synes det begynner å bli mest tull med de mobiltelefonene, de slutter jo å funke av den minste grunn.

Anonymkode: 36a6d...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min mistet mobilen sin under en dampveivals i sommer og etter det har heller ikke hans mobil fungert skikkelig.

Synes det begynner å bli mest tull med de mobiltelefonene, de slutter jo å funke av den minste grunn.

Anonymkode: 36a6d...9f2

Huff, så klønete han er da. Også under en dampveivals:bolledeig:Trodde at den skulle virke iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...