Gå til innhold

Ok, jeg må bare spørre - ang tampong


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er pinlig, men jeg kan ikke sette inn tampong. Hvordan gjør man det egentlig? Altså, uten å bli blodig og ekkel på fingrene.

Anonymkode: 8da47...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fingrene blir grisete. Men tørk deg godt først. Og så vasker du hendene før du trekker opp buksa og tar på noe rundt deg. 

Anonymkode: 26f23...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tampax har dårligere oppsugingsevne etter min mening.

man blir blodig når en ob dyttes inn, men jeg tørker meg på fingeren med en gang, og så vasker jeg meg så fort jeg har skylt ned

Anonymkode: 3d0c1...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme på et rent toalett er lettest å øve. Jeg ville kjøpt vanlig OB. Normal størrelse er blå, videre rød og grønn. Grønn er stor, men den må jeg bruke 4/6 dager, rød ellers. 

Ta av plastikken og pass på at tråden henger ned. Før tampongen opp med langefinger, helt til du ikke får den opp lenger. Len gjerne hånden på doringen (som du setter deg på hånden). Tørk av fingeren før du kler på deg, evnt vask hendene med en gang før påkledning.

bruksanvisning følger pakken. Bare husk å slapp av i underlivet.

Anonymkode: 0dd29...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enkleste er å bruke tampax med innføringshylse, det er enklest. Og bruksanvisning følger pakken ;)

Anonymkode: c8e79...a7b

Enig med deg

Anonymkode: df4f8...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, dere! Da gjør jeg det ikke feil, da. Jeg har bare tenkt at det må være en annen måte å føre den inn på - en måte som man ikke blir så grisete på - men da får jeg vel bare fortsette i samme spor.

HI

Anonymkode: 8da47...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar, dere! Da gjør jeg det ikke feil, da. Jeg har bare tenkt at det må være en annen måte å føre den inn på - en måte som man ikke blir så grisete på - men da får jeg vel bare fortsette i samme spor.

HI

Anonymkode: 8da47...9a0

Hvorfor ikke prøve tampax da, blir ikke gris

Anonymkode: df4f8...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...